Juhéééééjj!!! :dancing:
Megvan a könyv a Marótitól és megvan a megoldás is!!!
Olvasgattam és a karburátort teljesen kivesézi beállításokkal, mindennel együtt... Van pl. egy ilyen rész:
fojtószelep csillapítás beállításaAzt ugyan nem írja, hogy az mi, de erre már magamtól is rájöttem, hogy ő lesz az én emberem. Pláne, mikor megláttam ezt az ábrát:
Itt megvilágosodtam. :idea: Ugyanis addig végig azt hittem, (és így is jártam el) hogy a 2-es csavar az alapjáratot állítja.
Minden logikusnak tűnt, hiszen, mikor csavartam, az automatikusan nyomja a gázt rá... És itt hibáztam, mert ez a folytást állítja!!! :thankyou: Visszaállítottam a régi állapotában és itt jött a másik meglepetés, visszajött az a hiba, hogy nem pörgött fel normálisan megint, de innen már triviális volt a megoldás: Egy köztes állapotban most fel is gyorsan pörög, le is gyorsan pörög, egyszerűen
minden tök király!!! :rockout3:
Köszi még1x mindenkinek, (sokan voltatok) akik segítettek!!! Nagyon sokat köszönhetek nektek! Sok szenvedés árán, de 0 Ft-ért tökéletes lett a száz éves toyota!
Ha már bejelentkeztem a szervizbe, megmutatom nekik a repedtfazék hangot, de hétvégén voltam aknás garázsban és láttam, hogy a katalizátort nagyon tutin beszerelték, az nem szelelhet. Valszeg simán csak kipuffogó dob lesz...
És a nagy átvizsgálásban találtam egyik vákum csövön egy aprócska lyukat, akkor azt kicseréltetem. 10cm vákumcső nem lehet nagy pínz