Szerző Téma: Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika  (Megtekintve 2330873 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

rezol

  • Vendég
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #120 Dátum: 2004.04.26 09:19:41 »
Jó szervíz....hmmm......
Én a Radnóti Miklós utcába hordtam,minden esetre olcsó és jól felszerelt autó szervíz volt,de nem Toyota szakszervíz hanem minden tipus szervíz.
Toyota vonalon szerintem ToyGLI-val vedd fel a kapcsolatot,ö ismer szinte minden Toyota szervíz(es)t,biztos tud pontosabb infókat.

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #121 Dátum: 2004.04.26 11:00:18 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Hali!

Jobb 5letem nincsen:

Akkumulátor pozitívsaru le, fél óra múlva vissza. Közben szükséges visszakötözgetés, szerelés lebonyolítható. Talán segít.

Anno én is félve szedtem szét a Carinám kábelszettjét hasonló okok miatt. Különösen az immo miatt aggódtam. mint utólag kiredült feleslegesen. Visszatápolás után immo villogott egy kicsit, oszt beállt alapállásra.

Remélem segítettem.


Ezeket megtettem de sajna a távirányítóm sart sem ér! :(
És ha véletlenül elfogadja a jelet akkor sem engedi az immót! :(
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #122 Dátum: 2004.04.26 11:33:47 »
Biztos, hogy jól visszattted a földelést?
A megszakítóreléről nem húzódhatott le szerelés közben a füldvezeték?


Ez nagyon jó :axe:
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #123 Dátum: 2004.04.26 11:41:56 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Biztos, hogy jól visszattted a földelést?
A megszakítóreléről nem húzódhatott le szerelés közben a füldvezeték?


Ez nagyon jó :axe:


Visszaraktam mindent és mindenkit a helyére végül is 1 10-es csavarra volt ráteketve a 2 kábel testelés gyanánt!

Akkusaru le 1 óra mulva vissza!Sziréna bőg mit a megveszekedett a távirányító cseszik bármit tenni!  :(
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #124 Dátum: 2004.04.26 12:57:23 »
Idézetet írta: "Profy"
Idézetet írta: "Tamás69"
Biztos, hogy jól visszattted a földelést?
A megszakítórelér?l nem húzódhatott le szerelés közben a füldvezeték?


Ez nagyon jó :axe:


Visszaraktam mindent és mindenkit a helyére végül is 1 10-es csavarra volt ráteketve a 2 kábel testelés gyanánt!

Akkusaru le 1 óra mulva vissza!Sziréna b?g mit a megveszekedett a távirányító cseszik bármit tenni!  :(

Elöször vedd ki a riasztó központi egységének a biztositékát, csak utána tedd vissza az akku sarut. Ezután a távirányitót tartsd oda a központi egységhez közel, miközben visszarakod a helyére a biztositékot. (Ekkor "tanulja meg" a kódot a távirányitótól a központi egység) Pittyen egyet, majd beélesit, de te ezután a távirányitóval kapcsold le az élesitést, mert pár másodperc mulva elkezd üvölteni a sziréna.
Nálam igy müxik, remélem nálad is beválik és helyreáll az immód is.
Toyotáról csak jót vagy semmit...

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #125 Dátum: 2004.04.26 12:59:30 »
Idézetet írta: "FLInt"
Idézetet írta: "Profy"
Idézetet írta: "Tamás69"
Biztos, hogy jól visszattted a földelést?
A megszakítórelér?l nem húzódhatott le szerelés közben a füldvezeték?


Ez nagyon jó :axe:


Visszaraktam mindent és mindenkit a helyére végül is 1 10-es csavarra volt ráteketve a 2 kábel testelés gyanánt!

Akkusaru le 1 óra mulva vissza!Sziréna b?g mit a megveszekedett a távirányító cseszik bármit tenni!  :(

Elöször vedd ki a riasztó központi egységének a biztositékát, csak utána tedd vissza az akku sarut. Ezután a távirányitót tartsd oda a központi egységhez közel, miközben visszarakod a helyére a biztositékot. (Ekkor "tanulja meg" a kódot a távirányitótól a központi egység) Pittyen egyet, majd beélesit, de te ezután a távirányitóval kapcsold le az élesitést, mert pár másodperc mulva elkezd üvölteni a sziréna.
Nálam igy müxik, remélem nálad is beválik és helyreáll az immód is.


Délután véletlenül nem tudnál eljönni kipróbálni a témát?
Bár nálam a távirányító működése is kétséges.  :?
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #126 Dátum: 2004.04.26 13:24:15 »
A találkozón elfelejtettem megkérdezni a szakikat és most jutott eszembe, hogy az immom led-je (asszem legalábbis, hogy az a risztó melletti másik piros led) folyamatosan világít menet közben. Ennek gondolom köze ahhoz, hogy nem gyári kulccsal használom az autót. Mit lehet tenni ennek a megszüntetésére?

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #127 Dátum: 2004.04.26 14:16:08 »
Idézetet írta: "Profy"

Délután véletlenül nem tudnál eljönni kipróbálni a témát?
Bár nálam a távirányító m?ködése is kétséges.  :?

Én leghamarabb kb. fél 5-re tudok odaérni. Addig is javaslom cserélj elemet a távirányitóban, fujd be kontakt spray-vel. Lehet hogy haldoklik az elem és az okozza a bajt.
Toyotáról csak jót vagy semmit...

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #128 Dátum: 2004.04.26 14:50:32 »
Idézetet írta: "FLInt"
Idézetet írta: "Profy"

Délután véletlenül nem tudnál eljönni kipróbálni a témát?
Bár nálam a távirányító m?ködése is kétséges.  :?

Én leghamarabb kb. fél 5-re tudok odaérni. Addig is javaslom cserélj elemet a távirányitóban, fujd be kontakt spray-vel. Lehet hogy haldoklik az elem és az okozza a bajt.


Szerintem bőven ráér 5 után is! :)
Elemet cseréltem (voltmérővel ellenőriztük) kontakt spryim sajna nincs!  :?
Esetleg 1 tel számot tudnál küldeni mailban vagy valahogy?Az enyém a club honlapon fent van! :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: még mindig gyújtás
« Válasz #129 Dátum: 2004.04.26 20:24:35 »
Idézetet írta: "BPeti"
Sziasztok!

Hétvégén hajtottam kicsit hosszabban az autót és már pontosabbat tudok mondani. A múltkori rángatást hagyom a fenébe, az tényleg nulla. Ami azért továbbra is szerviz igényes (csak érdekelne, mire számíthatok) az az, hogy indulásnál, ha dinamikusabban szeretnék indulni, akkor érezhetően - nehéz megfogalmazni, de - mintha befulladna. Nem húz semmit szinte. Le nem fullad, lassan gyorsulva sincs semmi gond, csak ha "megindulnék", akkor tapasztalom, hogy hiába lépem azt a gázt, mintha rá se bagózna. Lehet, hogy csinálja később is, de azért azt nem várom el a kicsikétől, hogy 110-ről is kilőjön a 15 éves 75 lovas motorral :)

Szóval milyen hibák jöhetnek szóba? Mennyire orvosolhatók? Van tippetek? Érthetően fogalmaztam?


Aha , szóval hirtelen nagy gázadásra "lehörög" a motor , és csak késve pörög fel . Ha viszont finoman , fokozatosan lépsz rá , akkor szépen annak rendje-módja szerint veszi föl a fordulatot . Hát ennek elég sok oka lehet - de egyik sem túl komoly :) ! Lehet pl. a Szonár által említett nem megfelelő benzin-levegő keverék - de ezt több dolog is előídézheti . Okozhatja ugyanakkor gyújtás is - pl. ha nem megfelelő az előgyújtás beállítása .

Semmilyen körülményhez nem köthető a dolog ? Ilyesmikre gondolok , mint motor hőmérséklete (ha pl. meleg motorral nem csinálja , akkor valszeg az automata szívató hülyéskedik) , esős-párás idő (beázhat tőle kicsit a gyújtás , az is okozhat ilyen tüneteket) ...

Javaslom , hogy keress egy olyan szervízt , ahol definitíve foglalkoznak Toyotákkal (nem csak úgy hasra csapva elvállalják!) , és add elő nekik a tapasztalataidat , azzal , hogy ellenőrizzék/állítsák be a karburátort , a gyújtást , továbbá nézzék meg és szükség esetén cseréljék a gyertyákat és a légszűrőt . Ettől igen jó eséllyel meg fog oldódni a problémád :) ... Ja igen , és a benzinszűrőt sem ártana egyúttal kicserélni , mert az is okozhat ilyesmit . Aztán ott a Szonár által említett AC is , az is okozhat ilyet - de előbb ezeket a dolgokat kellene lecheckolni , mert ezek a valószínűbbek .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

BPeti

  • Vendég
Re: még mindig gyújtás
« Válasz #130 Dátum: 2004.04.26 23:16:45 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Aha , szóval hirtelen nagy gázadásra "lehörög" a motor , és csak késve pörög fel . Ha viszont finoman , fokozatosan lépsz rá , akkor szépen annak rendje-módja szerint veszi föl a fordulatot ...
Semmilyen körülményhez nem köthető a dolog ?


Olyan, mintha belefulladna a sok benzinbe.  Kötni leginkább az induláshoz tudnám, de nem csak hideg motorral. Melegen, szivató nélkül ugyanez van.
Adalékként még: volt olyan, hogy indulni sem indult pöccre, mert annyira megszívta magát, de ez csak 1x.

Idézet
esős-párás idő (beázhat tőle kicsit a gyújtás , az is okozhat ilyen tüneteket) ...

Pechemre amióta megvettem, esik az eső, szóval szárazon nem tudom, mit csinál  :huh:
Idézet
Javaslom , hogy keress egy olyan szervízt , ahol definitíve foglalkoznak Toyotákkal

Mégis csak jobb a :toy: márkaszerviz? Zugló környékén van megbízható, általatok ismert :?:
Idézet
és add elő nekik a tapasztalataidat , azzal , hogy ellenőrizzék/állítsák be a karburátort , a gyújtást , továbbá nézzék meg és szükség esetén cseréljék a gyertyákat és a légszűrőt . Ettől igen jó eséllyel meg fog oldódni a problémád :) ... Ja igen , és a benzinszűrőt sem ártana egyúttal kicserélni , mert az is okozhat ilyesmit . Aztán ott a Szonár által említett AC is

Te Palaczk, :axe: ezeket mennyiből csinálják meg nekem? Még egy autó ára? ;-) :nono:
Ti nem féltek szervizben hagyni a kocsit? Amiket én eddig hallottam, nem szívesen hagyom bárhol magára :disgusted:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #131 Dátum: 2004.04.26 23:41:18 »
ÜDv Palaczk Mester, csak elökerültél! :wink:
BPeti, én ugyan müszaki zseninek nem vagyok nevezhetö, de ez nagyon gyanús: ha ez a kifulladás-jelenség nagyobb motorterhelésnél jelentkezik (pl. egy nagyon meredek emelkedö, ahol min. 2-ig vissza kell kapcsolni), és/vagy nehezen indul, akkor rövid idön belül ki fog purcanni az AC-pumpád!
music     

BPeti

  • Vendég
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #132 Dátum: 2004.04.27 00:03:51 »
Idézetet írta: "music"
BPeti, én ugyan müszaki zseninek nem vagyok nevezhetö, de ez nagyon gyanús: ha ez a kifulladás-jelenség nagyobb motorterhelésnél jelentkezik (pl. egy nagyon meredek emelkedö, ahol min. 2-ig vissza kell kapcsolni), és/vagy nehezen indul, akkor rövid idön belül ki fog purcanni az AC-pumpád!

Szia Music!

Bárcsak kipurcanna, ;-) akkor tudnám, hogy az a ludas, nem kellene a hibát keresgélni!  :lol:
Amúgy meg: ha már megy és forog a motor, akkor nem tapasztaltam ilyent. Emelkedőn ~3000 fordulatnál erejéhez mérten szépen húz, simán gyorsul dombnak felfele is.
Ha kisebb fordulatnál lépek oda neki, (mert ugyebár indulni mégiscsak 0-ról indul) akkor  tapasztalom.
Az a nagy bajom, hogy soha nem volt 75 LE-s motorral autó alattam, (csak több) és nem tudom, hogy menet közben ettől mit lehet elvárni, de az biztos, hogy alacsony fordulaton nem csak indulásnál, hanem magasabb sebességben sem húz. Azonban a konkrét befulladás kizárólag indulásnál feltűnő.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #133 Dátum: 2004.04.27 00:18:23 »
Akkor lehet, hogy nincs is baja a kocsidnak? Egy 75 lóerös autó nem versenygép, pláne 15 évesen.
music     

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Hibakeresés, hibaelhárítás, diagnosztika
« Válasz #134 Dátum: 2004.04.27 09:45:42 »
Idézetet írta: "BPeti"
Idézetet írta: "music"
BPeti, én ugyan müszaki zseninek nem vagyok nevezhetö, de ez nagyon gyanús: ha ez a kifulladás-jelenség nagyobb motorterhelésnél jelentkezik (pl. egy nagyon meredek emelkedö, ahol min. 2-ig vissza kell kapcsolni), és/vagy nehezen indul, akkor rövid idön belül ki fog purcanni az AC-pumpád!

Szia Music!

Bárcsak kipurcanna, ;-) akkor tudnám, hogy az a ludas, nem kellene a hibát keresgélni!  :lol:
Amúgy meg: ha már megy és forog a motor, akkor nem tapasztaltam ilyent. Emelkedőn ~3000 fordulatnál erejéhez mérten szépen húz, simán gyorsul dombnak felfele is.
Ha kisebb fordulatnál lépek oda neki, (mert ugyebár indulni mégiscsak 0-ról indul) akkor  tapasztalom.
Az a nagy bajom, hogy soha nem volt 75 LE-s motorral autó alattam, (csak több) és nem tudom, hogy menet közben ettől mit lehet elvárni, de az biztos, hogy alacsony fordulaton nem csak indulásnál, hanem magasabb sebességben sem húz. Azonban a konkrét befulladás kizárólag indulásnál feltűnő.


Szia BPeti! :)
Milyen az 1,3-as motor?
Mivelhogy a corollámban az van hátha tudok segíteni! :D
Alapdolgokat megnéztél (légszűrő,gyertya)?
Nálam a gyertya koszolódás miatt csinált hasonlóakat!  :oops:
Carbi mikor volt pucolva?
Szelephézag,gyujtás jól be van állítva?
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16