Az én szervizelésem elég egyedi eset:
Az autóm Németországból való, német szervizt zaklatva annyit sikerült kiderítenem(emailben igazolta a német szerviz miután a személyiségi jogok témát kiveséztük), hogy 135-nél volt egy nagy szerviz és gyertyacsere. Ezt követően 159-el került hozzám, akkor mindjárt cseréltettem benne motorolajat és olajszűrőt. 177-nél motorolaj, olajszűrő, váltóműolaj, hosszbordásszíj, pollenszűrő, levegőszűő csere volt. Ezek alapján elég kaotikus volt a szerviz, mert sok mindent kicseréltettem olyan km óra állás mellett, amikor még nem volt indokolt, viszont én szerettem volna tudni, hogy új alkatrész/folyadék van benne.Így most, a 190-es szerviznél fog nagyjából beállni a rendszer, és most lesz az, hogy el tudok kezdeni a szervizkönyv szerint haladni a cserékkel.
Hűtőfolyadékot eddig még nem cseréltem. Indokolt? Ha igen, mikor és milyenre?
Kika, olajnál a fékolajat kérdeztem. Motorolajat és szűrőt lehet a szervizre bízom.
Így 190 környékén már elgondolkodtam rajta, hogy élek azzal a bizonyos plusz assistance szolgáltatással amit akkor adnak, ha az motorolajat és a szűrőt a szerviz adja.