Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4391648 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24165 Dátum: 2016.01.14 13:06:36 »
a dizel felé kacsintgatok. (...)  érdemes bevállalni, évi 15-20 e km esetén?
Szvsz nincs. Dízel passatom is meg T25 is van. A Passat motorját megették a kis utak. Kapott generált, de nem gyilkolom tovább. Passatból B3-tól B7-ig volt/van a családban minden. Passatot akkor vegyél, ha B5.5-ig tervezed a vételt. B6-ot taaalán, de inkább 5.5. B7 olyanokat csinál, hogy megáll alattad a pirosnál és kakukk, szervíz sajnálja, de nem tudja mi baja. Aztán vagy 2 perc múlva indul, vagy negyed óra. Ekkora futásra egyértelműnek tűnik, hogy szívó benzines. Vagy fogadd el, hogy 10 év alatt rádköszön egy egymilliós extra kiadás CR és/vagy motorgenerál képében a hideg motorhasználat miatt. Benzines esetében ilyen nincs, ha nem valami modern benzinest veszel, aminek a bonyolultsága a mai dízelekével vetekszik. Az alulmotorizáltság kérdését meg kipróbálással tudod eldönteni, fotelből nem fog menni. Nekem a 100LE/1250 kg se alulmotorizált, van akinek meg igen. Van olyan kocsi amiben tüzes 100 ló van, és van ami ennél lomhábban megy 130 lóerővel.

akv

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24166 Dátum: 2016.01.14 14:20:51 »
Üv Szilent!Köszönöm a válszaidat, úgy érzem a benzines kevesebb rizikót jelent költségtervezés szempontjából,igy ilyen futás mellett annak lenne értelme.Sajnos nagyon ritka a Haszn.Autó.hu-n.Toyota dizeleit sem ajánlanád(megbizhatóság stb) -sajna 1-2 hónapnál nem akarok többet várni ha nem lesz benzines-.?

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24167 Dátum: 2016.01.14 15:03:38 »
Üv Szilent!Köszönöm a válszaidat, úgy érzem a benzines kevesebb rizikót jelent költségtervezés szempontjából,igy ilyen futás mellett annak lenne értelme.Sajnos nagyon ritka a Haszn.Autó.hu-n.Toyota dizeleit sem ajánlanád(megbizhatóság stb) -sajna 1-2 hónapnál nem akarok többet várni ha nem lesz benzines-.?
ha hosszú távra tervezel, akkor addig kell várni a megfelelő lehetőségre, amíg meg nem érkezik. a kapkodásból csak a baj lesz. én is inkább benzinessel terveznék ilyen hosszú távra. vgy bármivel, ami ismerősé volt...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10719
Avensis, mi más?:)
« Válasz #24168 Dátum: 2016.01.14 15:07:13 »
Bár tudom a T25-ös már "koros" a keresett paraméterekhez képest, de szerintem még mai szemmel is simán vállaltható. Nagy, kényelmes, Sol-tól kezdve igen bőségesen felszerelt - és azokból találni bőven 1.8-ast vagy akár 2 literes benzinest is (de az 1.6-os motorral sem annyira lomha).
Vagy ha ragaszkodsz a 2011-es évjárathoz, én megnézném a Corollákat is, szerintem azok is simán vállalhatóak még - jól felszereltek és 1.33 vagy 1.6-os benzines motorral is lehet találni épkézláb darabokat.

A dízelt én se javasolnám rövid távokra, főleg nem rövid városi használat meg araszolgatáshoz.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24169 Dátum: 2016.01.14 16:56:58 »
Az első képen még dinamikusabb a formája.  :D

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24170 Dátum: 2016.01.14 17:05:51 »
Enyém hasonló, 180-as futással, a szőnyegek kompletten hiányoztak belőle. Az elektronikus szervízkönyv alapján meg a kocsi komplett állapota alapján is hihető a 180, a belső alkatrészek alapján se volt agyonhasználva(kesztyűtartó, középső box nyitogatás azért érződik ha sok volt)de simán lehet benne 400 is. Az állapota viszont egész jó, szóval tkp mindegy mit mutat az óra.
:yes:

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24171 Dátum: 2016.01.14 17:13:16 »
Szvsz nincs. Dízel passatom is meg T25 is van. A Passat motorját megették a kis utak. Kapott generált, de nem gyilkolom tovább. Passatból B3-tól B7-ig volt/van a családban minden. Passatot akkor vegyél, ha B5.5-ig tervezed a vételt. B6-ot taaalán, de inkább 5.5. B7 olyanokat csinál, hogy megáll alattad a pirosnál és kakukk, szervíz sajnálja, de nem tudja mi baja. Aztán vagy 2 perc múlva indul, vagy negyed óra. Ekkora futásra egyértelműnek tűnik, hogy szívó benzines. Vagy fogadd el, hogy 10 év alatt rádköszön egy egymilliós extra kiadás CR és/vagy motorgenerál képében a hideg motorhasználat miatt. Benzines esetében ilyen nincs, ha nem valami modern benzinest veszel, aminek a bonyolultsága a mai dízelekével vetekszik. Az alulmotorizáltság kérdését meg kipróbálással tudod eldönteni, fotelből nem fog menni. Nekem a 100LE/1250 kg se alulmotorizált, van akinek meg igen. Van olyan kocsi amiben tüzes 100 ló van, és van ami ennél lomhábban megy 130 lóerővel.
Mercinél hallottam, hogy van valami érzékelő, ami nagy melegben bármikor letílt. Aki mesélte, ilyenkor kiszáll, és leönti ásványvízzel, és megy tovább. A gyári alkatrész ára 150 rugó  :censored:, az utángyártott csak egy ötvenes, de az nem jó  :no: Lehet, hogy a passatnál is ilyen probléma áll fenn.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24172 Dátum: 2016.01.14 17:33:21 »
Mercinél hallottam, hogy van valami érzékelő, ami nagy melegben bármikor letílt. Aki mesélte, ilyenkor kiszáll, és leönti ásványvízzel, és megy tovább. A gyári alkatrész ára 150 rugó  :censored:, az utángyártott csak egy ötvenes, de az nem jó  :no: Lehet, hogy a passatnál is ilyen probléma áll fenn.
Ja, lehet, de ha a márkaszervíz mondja, hogy nem tudja az nem túl boldogító. Legalább valami ötletük legyen már.

Hiányzik a vezető oldali szőnyeg. Azt azért szokta elvinni a cica, mert kilyukadt.
Itt még az jutott eszembe, hogy egy szett új szőnyeg 6500 ft. Nem értem mi a frászért nem egyszerűbb beletenni. Eladni is hitelesebben tudná. Enyémet amúgy nem tudom mire használták, de csak a bal első meg a bal hátsó ajtó nyitogatták. Nameg a jobb oldali ülés mögötti irattartó lyukadt ki, mintha dossziék lettek volna belerakva sokat. Hátsó ülésen meg csomagtérben nincs is nyoma használatnak, a karfát mintha még sose használták volna. A tippem az lenne, hogy valami értékesítő vagy orvoslátogató céges kocsija lehetett. A sötétített üveg meg a felhúzható csomagtérháló is ilyesmire utalna, ugyanakkor találtam számlákat ami alapján magánszemélyé volt egy elővárosi övezetben.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24173 Dátum: 2016.01.14 17:51:01 »
Ja, lehet, de ha a márkaszervíz mondja, hogy nem tudja az nem túl boldogító. Legalább valami ötletük legyen már.
Itt még az jutott eszembe, hogy egy szett új szőnyeg 6500 ft. Nem értem mi a frászért nem egyszerűbb beletenni. Eladni is hitelesebben tudná. Enyémet amúgy nem tudom mire használták, de csak a bal első meg a bal hátsó ajtó nyitogatták. Nameg a jobb oldali ülés mögötti irattartó lyukadt ki, mintha dossziék lettek volna belerakva sokat. Hátsó ülésen meg csomagtérben nincs is nyoma használatnak, a karfát mintha még sose használták volna. A tippem az lenne, hogy valami értékesítő vagy orvoslátogató céges kocsija lehetett. A sötétített üveg meg a felhúzható csomagtérháló is ilyesmire utalna, ugyanakkor találtam számlákat ami alapján magánszemélyé volt egy elővárosi övezetben.
A gyári szőnyegszett egy húszas, és csak soföroldalit nem adnak. :no: :censored: Én egyébként félretettem, amikor már erősen megkopott 200e felett(!) és eladásnál újra előszedtem. ;) De az enyémben 625e volt...
Az ülés mögötti tartó nagyon könnyen megadja magát. Én se nagyon használtam, még is lyukas lett. Bár ki tudja, hogy a gyerekeim mi mindent pakoltak bele, ha néhanapján beültek...
A karfa nemhasználata arra utal, hogy kisnövésű lehetett az illető, mert nekem, normál emberi méretűnek (180 cm felett  :D) nagyon kényelmes volt rajta pihentetni a karom, és az meg is látszott rajta. (Ha nem volt nálam csak csupasz kenyér, simán megkenhettem róla egy kis zsírral... :D)
2004-2007 körül nem nagyon érte meg vállalkozásba bevinni személyautót, lehet azért volt magánszemélyé.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24174 Dátum: 2016.01.14 18:03:35 »
A gyári szőnyegszett egy húszas, és csak soföroldalit nem adnak.
Jó, de az utángyártottról nem feltétlen mondod meg, hogy nem gyári. 6500 ft-ért méretre szabott teljes szettet kaptam. Jó minőségű, vastag, körbeszegett, rendes koptatóval. A használatot majd meglátjuk, hogy hogy bírja. Ha 50.000 km-en belül megadja magát, akkor váltok gyárira.
Csak arra célzok, ha én nepper lennék akkor tuti kivárnám azt a 4 munkanapot amíg elkészül 20€-ért a szőnyegszett és növelném a kocsi ázsióját. A szőnyegtelenség feltűnőbb. Azt nem tudom hova tenni, hogy az enyémből az összes szőnyeg hiányzott. Azt érteném, ha csak a sofőré. Inkább arra tippelnék, hogy a tulaj kipucolta, aztán elfelejtette visszarakni mikor leadta a neppernél.
Neked a kormányodon a bőr mennyire kopott meg 600.000-ig? vagy ha át kellett bőrözni, akkor mennyit bírt?

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24175 Dátum: 2016.01.14 18:23:19 »
Jó, de az utángyártottról nem feltétlen mondod meg, hogy nem gyári. 6500 ft-ért méretre szabott teljes szettet kaptam. Jó minőségű, vastag, körbeszegett, rendes koptatóval. A használatot majd meglátjuk, hogy hogy bírja. Ha 50.000 km-en belül megadja magát, akkor váltok gyárira.
Csak arra célzok, ha én nepper lennék akkor tuti kivárnám azt a 4 munkanapot amíg elkészül 20€-ért a szőnyegszett és növelném a kocsi ázsióját. A szőnyegtelenség feltűnőbb. Azt nem tudom hova tenni, hogy az enyémből az összes szőnyeg hiányzott. Azt érteném, ha csak a sofőré. Inkább arra tippelnék, hogy a tulaj kipucolta, aztán elfelejtette visszarakni mikor leadta a neppernél.
Neked a kormányodon a bőr mennyire kopott meg 600.000-ig? vagy ha át kellett bőrözni, akkor mennyit bírt?
A nepperek nagy része 20 €-ért az ............., nem hogy új szőnyeget vegyen. A t25 gyári szőnyege nagyon jó minőségű a t27-é a nyomába sem lép.
Nekem a kormányon 150e-ig nem látszott, hogy használtam volna, rendesen bordás volt a bőr rajta. (Bár, én nem vagyok egy kormányszorongatós fajta.)
Amúgy 200e-ig nincs az az ember, aki megmondja, hogy mennyi km van az autóban. A kuplung pedál, és a sebváltószoknya is teljesen kopásmentes. Talán a lámpabúra az egyedüli árulkodó, mert az 200e kilométerenként totál bemattul. Ha nem a gyári van benne, akkor 200-nál többet futott az autó. Gyárit meg nem vesznek bele mert az kdrága.
Visszatérve a kormányhoz: 400e fölött bomlott meg 2 óránál a varrat, majd 600e-nél alul is, de ott nem lógott a szál belőle. 600-nál már töksima, de a színét még nem veszítette el!
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.14 19:52:22 írta music »

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24176 Dátum: 2016.01.14 20:23:42 »
Ja, lehet, de ha a márkaszervíz mondja, hogy nem tudja az nem túl boldogító. Legalább valami ötletük legyen már.
Itt még az jutott eszembe, hogy egy szett új szőnyeg 6500 ft. Nem értem mi a frászért nem egyszerűbb beletenni. Eladni is hitelesebben tudná.
Akkor az ütne szöget a fejetekben, hogy miért vettek bele új szőnyeget  ;)
Mint ahogy ha tiszta a motor, akkor azért, ha olajos, akkor azért, ha sok a km, azért, ha kevés azért. Szóval tökmindegy. A használ autó vásárlás lutri, így is-úgy is.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24177 Dátum: 2016.01.14 20:45:11 »
Akkor az ütne szöget a fejetekben, hogy miért vettek bele új szőnyeget  ;)
Mint ahogy ha tiszta a motor, akkor azért, ha olajos, akkor azért, ha sok a km, azért, ha kevés azért. Szóval tökmindegy. A használ autó vásárlás lutri, így is-úgy is.
Ebben van valami. Főleg, hogy lutri. A váltócsapágy pl. váratlanul ért. Viszont ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor bevallom, hogy nem akarok róla tudni, hogy csavarták. Original 180.000 kilométerről akarok tudni és akkor boldogan alszom. :D
Mikor vettem, úgy éreztem, hogy a kocsi a kinézete alapján ~1000€-val olcsóbb, mint lehetne. Valószínűleg a tulaj azért adta el, mert a kocsi ért 5500€-t azon a piacon és hirtelen összejött 1500€ kiadás rá egyszerre, amit már nem akart beletenni. 180-as szervíz, váltócsapágy, nyárigumi, fesz szabályzó, akku meg pár apróság. Ha osztok-szorzok, nekem még így is megérte, főleg hogy pár dolog azért jóval olcsóbb nálunk, mint odakint. Bár a váltóberhelés nélkül azért tény, hogy boldogabb lettem volna. Az az egyetlen amit bele lehetett volna alkudni. De ugye előbb kell fórumot olvasni, mint kocsit venni. :P

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24178 Dátum: 2016.01.14 20:48:26 »
De ugye előbb kell fórumot olvasni, mint kocsit venni. :P
:yes:  :D

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #24179 Dátum: 2016.01.14 21:04:57 »
Ebben van valami. Főleg, hogy lutri. A váltócsapágy pl. váratlanul ért. Viszont ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor bevallom, hogy nem akarok róla tudni, hogy csavarták. Original 180.000 kilométerről akarok tudni és akkor boldogan alszom. :D
Mikor vettem, úgy éreztem, hogy a kocsi a kinézete alapján ~1000€-val olcsóbb, mint lehetne. Valószínűleg a tulaj azért adta el, mert a kocsi ért 5500€-t azon a piacon és hirtelen összejött 1500€ kiadás rá egyszerre, amit már nem akart beletenni. 180-as szervíz, váltócsapágy, nyárigumi, fesz szabályzó, akku meg pár apróság. Ha osztok-szorzok, nekem még így is megérte, főleg hogy pár dolog azért jóval olcsóbb nálunk, mint odakint. Bár a váltóberhelés nélkül azért tény, hogy boldogabb lettem volna. Az az egyetlen amit bele lehetett volna alkudni. De ugye előbb kell fórumot olvasni, mint kocsit venni. :P
Ha én olyan bölcs lehetnék előre, mint a feleségem utólag...