Nagyon drága. Minden valoszinuseg szerint a gyenge gumin es a helytelenul megvalasztott guminyomason mulott a dolog.
Eppen ezert, en nem sajnalnam azt a napi 35Ft-ot (2 evre lebontva), amennyivel tobbe kerulne GY Vector 4Seasons.
Ha valamin, hat a gumiabroncson sporolnek utoljara, a legerzekenyebb pontja az egesz autozasnak ez a mindosszesen 4 tenyernyi felulet.
Persze. De nem napi részletekben kell majd kifizetnem
... 80 ezrem biztos nem lesz rá, 45 ezer helyett. No way, ez nem jön össze. Vagy adsz kölcsön
?
Ami a konkrét esetet illeti... Az biztosan számított, hogy régiek voltak a gumik, bár amúgy nem nagyon tűnt fel, hogy fel lennének keményedve. De nyilván határesetben múlhatott ezen is. Valamennyit számíthatott a nyomás is (2.8 volt bennük akkor), de mivel sima volt ott az út, ezért nem hinném, hogy ez lett volna a döntő faktor. Sajnos, ahogy a Yarisosok is írták, gyors kanyarban hajlamos így viselkedni ez az autó; ehhez jön, hogy ugye más ívet vettünk, én levágtam a kanyart - így utólag rekonstruálva, nagyon az jön le, hogy akkor csúszhattam meg, amikor az autó áthaladt a két sáv közötti részen.