Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3790858 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13365 Dátum: 2017.06.05 09:34:23 »
Szervíznek jelezd, hogy ismét jelentkezett a probléma, szerintem fognak segíteni. Érdemes ilyenkor mindig kérni, hogy mutassák meg mi volt a probléma és a megoldás is.
Fórumos segítséghez pontosíts kicsit, mert a 2003-as Avensis háromféle hátsó ajtóval készült: sedan, hatchback, wagon. Nem árt tudni melyikkel van probléma.
...és t22 vagy t25 :?:

Leone

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13366 Dátum: 2017.06.05 10:18:28 »
T25 és sedan.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13367 Dátum: 2017.06.05 11:27:44 »
Nagy mínuszokban előfordulhat, hogy az ecu nem tud annyit dúsítani a keveréken, amennyit a lambdák jele alapján kellene. Ekkor felvillan a MIL lámpa, de ez semmiféle hibát nem jelent, ahogy enged a hőmérséklet, úgy visszaáll minden a megfelelő kerékvágásba. A csere jó eséllyel indokolatlan volt.
Hja, ráadásul 70 ropiba fájt.

melkman

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13368 Dátum: 2017.06.05 15:24:37 »
Lement még 1-2 kör probálkozás nálam is (váltóolaj ellenőrzés is most volt meg, bár nemrég volt cserélve), de eredményre nem sikerült jutni. Arra gondoltunk, hogy egy komplett kokszeltávolítás a szivóoldalról valószínűleg nem ártana, de ahány megoldás, annyi "mellékhatás" is van. Ez a Totalcar által felkapott dióbeles pucolás viszonylag finom módszernek tűnik, de az autó korát és piaci értékét figyelembe véve 150+ ezer forintot egyszerűen nem ér meg (főleg, hogy nincs rá garancia, hogy megoldja a problémát ugye).

A diagnosztikások által javalsolt alternatív megoldás az alapjárat megemelése lehet, ez nem kimondottan elegáns megoldás ugyan, de a vibrációt tulajdonképp megszünteti. A kormányszervó kapcsolóját állítanák fixre szoftveresen, ami ~50-nel emeli az alapjáratot (ha álló helyzetben picit elfordítod a kormányt, akkor aktiválódik alapból). Más megoldás nem lévén most ezt próbáljuk ki, a kormánnyal való játék alapján ennyi elég is lehet a boldogsághoz...

Ha elkészült beszámolok majd, nem valódi megoldás, de a tünetet kezel(het)i.

Na, akit érint: megpróbáltuk az alapjárat szoftveres emelését, működött is. Sajnos ez a "kapcsoló" annyit nem emel rajta, hogy jó legyen - amikor bekapcsol a klímahűtő a remegés így is megvan, csak magasabb frekvencián (szerencsére pont olyan idegesítő).

Szóval nem tudom, hogy innen hogyan tovább, ha egyáltalán.


melkman

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13369 Dátum: 2017.06.05 15:43:29 »
A klíma tisztításán gondolkodom. Vannak ezek a belső klímaradiátorra fújható tisztító és fertőtlenítő spray-k. A gondom az, hogy honnan is lehet hozzáférni a klíma radihoz??
Esetleg tud valaki Bp-n olyan helyet akik igen alapos tisztítást belső rendszerportalanítással és fertőtlenítéssel végeznek reális áron?

Én múlt héten csináltam meg. A szervízrajzok átnyálazása után láttam neki, semmi DIY videót/írást nem találtam a neten. Szóval a tapasztalat az, hogyha nem akarod lebontani a fél műszerfalat, akkor meg kell elégedni a pollenszűrő nyílásával. Én elég tisztességesen szétpakoltam, kezdtem a ventillátorral, majd folytattam annak a házával, majd minden útbaeső alkatrésszel, hogy rájöjjek, hogy közvetlenül ralátni/hozzáférni úgysem fogok tudni a párologtatóra. Befotózni sikerült és úgy már látszik, hogy még ráirányítani sem tudtam volna a habot rendesen a párologtatóra.

Szóval maradt a pollenszűrő nyílása (egy életem-egy halálom), ami végülis teljesen korrekt munkát végzett. Nem szabad egyszerre túl sokat benyomni, illetve várni kell fél-egy percet az adagok között, de egyébkent semmi trükk. A ventillátor közben elkezdett nyikorgó hangot adni, gondoltam onnan már úgyis mindegy, vagy kiszárad és abba hagyja, vagy a végén kiszerelem megint és kap egy olajozást/zsírozást, legrosszabb esetben megszivattam magam és vehetek egy újat. De a végén 2-3 perc üresjárati száradás után a hang is megszűnt teljesen, azóta is olyan hangtalan, mint volt előtte. Azóta semmi szag a klímából, a spary előtte kb. semmit nem ért 2 napi extra illatot leszámítva.

Egy tanács: lehetőleg valahogy az autón kívülröl nyomd a habot (én Mannolt használtam, annak elég hosszú lett volna a csöve, csak hát ennyi eszem van), én bent ültem közben és másnap elég nehezen vettem a levegőt...

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13370 Dátum: 2017.06.07 00:12:26 »
Én múlt héten csináltam meg. A szervízrajzok átnyálazása után láttam neki, semmi DIY videót/írást nem találtam a neten. Szóval a tapasztalat az, hogyha nem akarod lebontani a fél műszerfalat, akkor meg kell elégedni a pollenszűrő nyílásával. Én elég tisztességesen szétpakoltam, kezdtem a ventillátorral, majd folytattam annak a házával, majd minden útbaeső alkatrésszel, hogy rájöjjek, hogy közvetlenül ralátni/hozzáférni úgysem fogok tudni a párologtatóra. Befotózni sikerült és úgy már látszik, hogy még ráirányítani sem tudtam volna a habot rendesen a párologtatóra.

Szóval maradt a pollenszűrő nyílása (egy életem-egy halálom), ami végülis teljesen korrekt munkát végzett. Nem szabad egyszerre túl sokat benyomni, illetve várni kell fél-egy percet az adagok között, de egyébkent semmi trükk. A ventillátor közben elkezdett nyikorgó hangot adni, gondoltam onnan már úgyis mindegy, vagy kiszárad és abba hagyja, vagy a végén kiszerelem megint és kap egy olajozást/zsírozást, legrosszabb esetben megszivattam magam és vehetek egy újat. De a végén 2-3 perc üresjárati száradás után a hang is megszűnt teljesen, azóta is olyan hangtalan, mint volt előtte. Azóta semmi szag a klímából, a spary előtte kb. semmit nem ért 2 napi extra illatot leszámítva.

Egy tanács: lehetőleg valahogy az autón kívülröl nyomd a habot (én Mannolt használtam, annak elég hosszú lett volna a csöve, csak hát ennyi eszem van), én bent ültem közben és másnap elég nehezen vettem a levegőt...

Szia!

Csak most olvastam a válaszodat, és pont ma délután vettem egy ilyen "bombás" klíma tisztítót. Az olcsóbbik fajtát választottam, ami egy ezres volt egy kisebb autósboltban (jó nagy árréssel gondolom :D ), de útba esett pont. Szóval Auto Mobil Vegyi Kft. a cég neve aki gyártja, és Biocid légkondicionáló tisztító aerosol a neve. A héten vagy a hétvégén megcsinálom a tisztítást vele. A terv az, hogy a pollenszűrőt kiveszem a tisztítás előtt, visszazárom természetesen a fedelét a szűrőháznak, majd klíma be minimális hőfokra, venti manuálisan maxra, belső keringetés benyom, és a használati utasítás szerint a vezető ülést kell előre dönteni, és ott hátul a padlón egy ruhadarabra ráhelyezni állítva a spray-t, majd erőteljesen lenyomni a gombot rajta. Aztán 15 percig jár a motor, meg ugye minden a fent leírtak szerint, majd utána leállítás, és szellőztetés 10 percig minimum.

Ami gondom, hogy a neten elég sok helyen azt írják, hogy a bombák esetén nem kell bekapcsolni a klímát (bár nekem a bekapcsolt állapot a logikus, mert a mocsárszag is a klíma bekapcsoláskor érezhető nálam, egyébként nem). Aztán ezt a vezető ülés mögé tevős dolgot sem olvastam még sehol.. Ezt nem tudom, ennyire maró hatású lenne??

Az ózongenerátoros megoldásra meg azt olvastam, hogy igen sok a lehúzós hely. Az olcsóbb helyeken alig megy a kocsiban a generátor 10 percet, illetve sok helyen gagyi is a cucc, vagy már igen leharcolt.. Aztán ezért kérnek el több ezrest... Az általad leírt megoldás tetszik, a kérdés, hogy a pollenszűrő nyílását említetted, ahol lefelé a ventilátor van, felfelé meg az a rész, ahonnan kintről jön a levegő. Szóval nem világos, hogy onnan a pollenszűrőtől hogy jutottál el a kis csővel a hőcserélőig. Volt a boltban sima lakás klímatisztító spray is csővel, két ezer körül elég nagy kiszerelésben, de a csőnek a klíma hőcserélőjéhez vezetés az ami nem tiszta, hogy merrefelé is van. Felételezem, hogy a ventilátor után, tehát a ventin kellene keresztülvezetni a csövet gondolom?..
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

melkman

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13371 Dátum: 2017.06.07 18:50:02 »
Szia!

Csak most olvastam a válaszodat, és pont ma délután vettem egy ilyen "bombás" klíma tisztítót. Az olcsóbbik fajtát választottam, ami egy ezres volt egy kisebb autósboltban (jó nagy árréssel gondolom :D ), de útba esett pont. Szóval Auto Mobil Vegyi Kft. a cég neve aki gyártja, és Biocid légkondicionáló tisztító aerosol a neve. A héten vagy a hétvégén megcsinálom a tisztítást vele. A terv az, hogy a pollenszűrőt kiveszem a tisztítás előtt, visszazárom természetesen a fedelét a szűrőháznak, majd klíma be minimális hőfokra, venti manuálisan maxra, belső keringetés benyom, és a használati utasítás szerint a vezető ülést kell előre dönteni, és ott hátul a padlón egy ruhadarabra ráhelyezni állítva a spray-t, majd erőteljesen lenyomni a gombot rajta. Aztán 15 percig jár a motor, meg ugye minden a fent leírtak szerint, majd utána leállítás, és szellőztetés 10 percig minimum.

Ami gondom, hogy a neten elég sok helyen azt írják, hogy a bombák esetén nem kell bekapcsolni a klímát (bár nekem a bekapcsolt állapot a logikus, mert a mocsárszag is a klíma bekapcsoláskor érezhető nálam, egyébként nem). Aztán ezt a vezető ülés mögé tevős dolgot sem olvastam még sehol.. Ezt nem tudom, ennyire maró hatású lenne??

Az ózongenerátoros megoldásra meg azt olvastam, hogy igen sok a lehúzós hely. Az olcsóbb helyeken alig megy a kocsiban a generátor 10 percet, illetve sok helyen gagyi is a cucc, vagy már igen leharcolt.. Aztán ezért kérnek el több ezrest... Az általad leírt megoldás tetszik, a kérdés, hogy a pollenszűrő nyílását említetted, ahol lefelé a ventilátor van, felfelé meg az a rész, ahonnan kintről jön a levegő. Szóval nem világos, hogy onnan a pollenszűrőtől hogy jutottál el a kis csővel a hőcserélőig. Volt a boltban sima lakás klímatisztító spray is csővel, két ezer körül elég nagy kiszerelésben, de a csőnek a klíma hőcserélőjéhez vezetés az ami nem tiszta, hogy merrefelé is van. Felételezem, hogy a ventilátor után, tehát a ventin kellene keresztülvezetni a csövet gondolom?..

A spray akkor a leghatékonyabb, ha belső keringetésre állítod és az utasülés elé teszed úgy irányítva, hogy légbeszívóhoz fújjon (ez a lábtér bal első sarka, kézzel is érzed, hogy hol szív, ha belső keringetésre állítod max fordulaton és oda teszed a kezed). Gyártónként változik, hogy hova javasolják tenni, amit én vettem abban így ajánlották. Amúgy a klímát mindegy, hogy bekapcsolod-e, mert a levegő útja úgyis arra megy, a különbség az, hogy lesz-e víz/pára a radiátoron.

A hab egy jóval hatékonyabb dolog, a pollenszűrő helyén kell befújni lefelé, a ventillátorra. Átnyomni nem tudod rajta (ne is próbáld, a bőröd bánhatja), a cél az, hogy a ventillátor ráfújja a habot a párologtatóra. Tehát pollenszűrő kivesz, cső bedug (kézzel szabályozd a mélységet, ha a cső eléri a ventillátort azt úgyis hallod), aztán nyomod a habot 5-6 mp-ig, vársz fél percet, megint nyomod, és így tovább, míg el nem fogy, utána 10-15 percet max fűtésen pörgeted, hogy kiszáradjon a rendszer.

Sok sikert!

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13372 Dátum: 2017.06.07 19:08:04 »
Alánézett a szerelő... szerinte nem kuplung, nem futómű probléma...
Szerinte váltó csapágy lehet...
Váltó olaj adalékot javasolt...bár konkrétat nem tudott ajánlani... :wacko: :hmmmm: :cry:
Szerinte járhatok vele... de, ha súlyosbodna, akkor szét kell szedni a váltót.. :whistling:
Azért ezt nem szeretném elkapkodni...

...

Sajnos rosszabb hangja lett a váltómnak... :cry:
Felhívtam a szerelőmet, hogy elviszem "meghallgatásra"....de nem értem oda... a szerelőtől ~1 km-re körforgalomban recsegés ,ropogás, kerékblokkolás ... "valami széthullott"! Elvontatni is csak úgy tudtuk, hogy kicsit tili toliztuk előre-hátra ...és akkor már gurult.
Szerelő szerint váltó eshetett szét...ha szerencsém van, akkor "CSAK" a csapágyak... de a széthulló dolgok, akár súlyosabb sérüléseket is okozhattak... tehát lehet GTK-s is a váltó... :cry: De majd csak jövő héten tud vele foglalkozni...addig izgulhatok...meg nézegethetem a bontott váltókat.. :cry:
Akárhogy is, ez biztos zsebbenyúlós lesz... :hmmmm:

 :otlet: Szóval akinek kicsit "súrlódó" hang jön a váltóból, az ne halogassa  a csapágy cserét...mint én! :whistling:

p.s. Még jó hogy nem nyaralás alatt messze földön eset szét...


Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13373 Dátum: 2017.06.07 19:32:19 »
Sajnos rosszabb hangja lett a váltómnak... :cry:
Felhívtam a szerelőmet, hogy elviszem "meghallgatásra"....de nem értem oda... a szerelőtől ~1 km-re körforgalomban recsegés ,ropogás, kerékblokkolás ... "valami széthullott"! Elvontatni is csak úgy tudtuk, hogy kicsit tili toliztuk előre-hátra ...és akkor már gurult.
Szerelő szerint váltó eshetett szét...ha szerencsém van, akkor "CSAK" a csapágyak... de a széthulló dolgok, akár súlyosabb sérüléseket is okozhattak... tehát lehet GTK-s is a váltó... :cry: De majd csak jövő héten tud vele foglalkozni...addig izgulhatok...meg nézegethetem a bontott váltókat.. :cry:
Akárhogy is, ez biztos zsebbenyúlós lesz... :hmmmm:

 :otlet: Szóval akinek kicsit "súrlódó" hang jön a váltóból, az ne halogassa  a csapágy cserét...mint én! :whistling:

p.s. Még jó hogy nem nyaralás alatt messze földön eset szét...
Uhh....
Anno nekem is mondták, hogy nem sürgős, bírja egy ideig.... Mondtam, hogy jó, de én azért azonnal kérem a cserét.

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13374 Dátum: 2017.06.07 23:05:25 »
A spray akkor a leghatékonyabb, ha belső keringetésre állítod és az utasülés elé teszed úgy irányítva, hogy légbeszívóhoz fújjon (ez a lábtér bal első sarka, kézzel is érzed, hogy hol szív, ha belső keringetésre állítod max fordulaton és oda teszed a kezed). Gyártónként változik, hogy hova javasolják tenni, amit én vettem abban így ajánlották. Amúgy a klímát mindegy, hogy bekapcsolod-e, mert a levegő útja úgyis arra megy, a különbség az, hogy lesz-e víz/pára a radiátoron.

A hab egy jóval hatékonyabb dolog, a pollenszűrő helyén kell befújni lefelé, a ventillátorra. Átnyomni nem tudod rajta (ne is próbáld, a bőröd bánhatja), a cél az, hogy a ventillátor ráfújja a habot a párologtatóra. Tehát pollenszűrő kivesz, cső bedug (kézzel szabályozd a mélységet, ha a cső eléri a ventillátort azt úgyis hallod), aztán nyomod a habot 5-6 mp-ig, vársz fél percet, megint nyomod, és így tovább, míg el nem fogy, utána 10-15 percet max fűtésen pörgeted, hogy kiszáradjon a rendszer.

Sok sikert!

Köszi a tanácsokat, megfogadom!!
Milyen márkájú habot használtál?
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13375 Dátum: 2017.06.08 01:59:53 »
Sajnos rosszabb hangja lett a váltómnak... :cry:
Felhívtam a szerelőmet, hogy elviszem "meghallgatásra"....de nem értem oda... a szerelőtől ~1 km-re körforgalomban recsegés ,ropogás, kerékblokkolás ... "valami széthullott"! Elvontatni is csak úgy tudtuk, hogy kicsit tili toliztuk előre-hátra ...és akkor már gurult.
Szerelő szerint váltó eshetett szét...ha szerencsém van, akkor "CSAK" a csapágyak... de a széthulló dolgok, akár súlyosabb sérüléseket is okozhattak... tehát lehet GTK-s is a váltó... :cry: De majd csak jövő héten tud vele foglalkozni...addig izgulhatok...meg nézegethetem a bontott váltókat.. :cry:
Akárhogy is, ez biztos zsebbenyúlós lesz... :hmmmm:

 :otlet: Szóval akinek kicsit "súrlódó" hang jön a váltóból, az ne halogassa  a csapágy cserét...mint én! :whistling:

p.s. Még jó hogy nem nyaralás alatt messze földön eset szét...
Szeretnélek megnyugtatni. :hug:
Nagy valószínűséggel nem a váltód esett szét, hanem "csak" a kinyomócsapágy hullott darabjaira. Szinte én is ugyanígy jártam a feleségem pözsójával. A szerelőtől 500 méterre még betettem harmadikba, de éreztem, hogy onnan többet már nem szabad kivenni, mert több dobásom nincs. :no: Totálisan darabjaira hullott a kinyomócsapágy, még szerencse, hogy épp azt mentem kicseréltetni. És nekem is azt mondta a szerelőm, hogy nyugodtan mehetek még vele, mert igen sokáig el lehet járni a zúgó kinyomóval. Hát, nem. :no:
Egyébként, visszagondolva az ave sebváltóra, nemigen eshet az szét, még annak a csapágya sem, már ha kb ugyanaz van a t22 és a t25-ben.

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13376 Dátum: 2017.06.08 07:26:09 »
Szeretnélek megnyugtatni. :hug:
Nagy valószínűséggel nem a váltód esett szét, hanem "csak" a kinyomócsapágy hullott darabjaira. Szinte én is ugyanígy jártam a feleségem pözsójával. A szerelőtől 500 méterre még betettem harmadikba, de éreztem, hogy onnan többet már nem szabad kivenni, mert több dobásom nincs. :no: Totálisan darabjaira hullott a kinyomócsapágy, még szerencse, hogy épp azt mentem kicseréltetni. És nekem is azt mondta a szerelőm, hogy nyugodtan mehetek még vele, mert igen sokáig el lehet járni a zúgó kinyomóval. Hát, nem. :no:
Egyébként, visszagondolva az ave sebváltóra, nemigen eshet az szét, még annak a csapágya sem, már ha kb ugyanaz van a t22 és a t25-ben.

Köszönöm a megnyugtató választ!
Egyébkét 1,5 éve én is kinyomó csapágyra gyanakodtam először, csak a szerelő mondta, hogy az nem lehet, mert az álló autónál jelentkezne. Nekem pedig csak menet közben(kuplung pedál érintésekor) volt kis súrlódó hang de az is csak nagyobb fordulatnál esetenként. (Ezt is szinte csak én halottam...)
Most a "széthullás előtt" is kuplung körüli problémára gyanakodtam a hangok alapján... De a szerelő mondta a váltót... Jó lenne, ha tényleg "CSAK" ez lenne a gond...
 :hug:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13377 Dátum: 2017.06.08 07:46:43 »
Sajnos rosszabb hangja lett a váltómnak... :cry:
Felhívtam a szerelőmet, hogy elviszem "meghallgatásra"....de nem értem oda... a szerelőtől ~1 km-re körforgalomban recsegés ,ropogás, kerékblokkolás ... "valami széthullott"! Elvontatni is csak úgy tudtuk, hogy kicsit tili toliztuk előre-hátra ...és akkor már gurult.
Szerelő szerint váltó eshetett szét...ha szerencsém van, akkor "CSAK" a csapágyak... de a széthulló dolgok, akár súlyosabb sérüléseket is okozhattak... tehát lehet GTK-s is a váltó... :cry: De majd csak jövő héten tud vele foglalkozni...addig izgulhatok...meg nézegethetem a bontott váltókat.. :cry:
Akárhogy is, ez biztos zsebbenyúlós lesz... :hmmmm:

 :otlet: Szóval akinek kicsit "súrlódó" hang jön a váltóból, az ne halogassa  a csapágy cserét...mint én! :whistling:

p.s. Még jó hogy nem nyaralás alatt messze földön eset szét...




Éppen sebességet váltottál amikor bekövetkezett a baj?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

melkman

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13378 Dátum: 2017.06.08 08:56:29 »
Köszi a tanácsokat, megfogadom!!
Milyen márkájú habot használtál?

Mannol 9971 (termékszám)

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13379 Dátum: 2017.06.08 11:28:38 »
Éppen sebességet váltottál amikor bekövetkezett a baj?

Én inkább a kuplungoláshoz kapcsolnám a szétesés pillanatát. A krach előtti km-eken is  kuplungoláskor változott a zörgés-súrlódás milyensége. pl. hogy mennyire volt benyomva kuplung( hozzáértem, félig-, teljesen ) Szóval én a kuplungra tippelnék.
A motor nem ált le. Ugyan úgy lehet sebességbe tenni, mint előtte. "Érzésre" semmi baja a váltónak, finoman jár, beveszi jól a fokozatokat.
A szerelőm egyébként azt mondja, hogy azért nem lehet a kinyomó csapágy a hiba, mert akkor nem akadt volna meg... De mi van akkor, ha pl.a kuplung tárcsa esett szét és akadt be valahova és azért nem gurult a kocsi...
  :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.08 11:45:06 írta andras69 »
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.