Köszönöm a választ.
2.4 benzin, igen. A legtömegmérőt kifelejtettem a "megvolt" listából, de egyebként nem egyenetlen az alapjárat, stabil 850 körüli (feltételezem az automata miatt), de ezen a fordulaton szemmel láthatóan rázkódik a motor. Ha bekapcsol a klíma vagy a hűtő, akkor leesik kb. 700-750-re és a rázkódás még erősebb lesz... ettől pedig már az egesz autó elkezd vibrálni.
A szervízben csak a pingvinezés ment meg a hümmögés ezidáig sajnos.
Nálam sem egyenletlen az alapjárat, pusztán alacsony, mint ahogy itt jópár márkatársnak. Nálam mondjuk 620 körül sem remeg be a motor/autó, de egy helyzetjelzővel már szépen tartja a 850-et. Klímával is ennyin ketyeg, de akkor pl helyzetjelző nélkül is annyin megy, ami érdekes... Na mindegy, ez az én gondom
A tiédre nehéz így távban mit mondani. Ha a fordulatot fixen tartja alapjáraton, és nem lebeg, akkor még gyújtástrafó is lehet talán. Nem áll az olaj a trafóknál a gyertyák körül? Ha a dekni tömítés elenged, befolyik, és észre sem veszed. Nálam is volt ilyen, bár motorremegést még nem okozott. Gyertya cserét írtad, hogy volt, azok gyári előírás szerinti márka/típus? Hibakódot olvastattál ki esetleg OBD-ből?
A trafó mondjuk vicces tud lenni, mert ha gyengüöl, akkor nem veszed észre, csak furcsa dolgokat csinál a kocsi, pl valaki írta most is, hogy nem gyorsul rendesen, meg hasonlók.. Adott km felett meg érdemes egy új tartalék trafót is tartani a kocsiban, mert előjel nélkül is meg tudják adni magukat..
Injektor tisztító folyadék? STP -t ajánlok benzinkútról vagy autósboltból, 1-2 ezer Ft, és egy próbát megér. Csak a leírásnak megfelelő üzemanyag mennyiséghez öntsd.
Ezen kívül más, ami remegést tud okozni, mind bonyolultabb, meg költségesebb, ha javítani kell. Ha jól emlékszem a motortartókat is írtad, hogy azokkal is minden ok?!