Már most, 300km után csökkent a fogyi 1dl-el.
100km/ 1 dl nagyon nehezen kimutatható.Milyen az átl. megtett táv.1 indítással?
Bár azt sem tudom, hogy milyen hőfoknál alszik el...
Az enyémbe még lámpa sincs, OBD olvasóval az élőadatoknál meg tudod nézni mikor alszik ki.
Tehát ezek szerint, max 2-3 óra hosszat van értelme használni indulás előtt? Egyébként télen le tudja olvasztani a fűtés radiátoron keresztül a szélvédőről a jeget? Vagy ehhez már belső tér fűtés kellene?
A használati 1-3 óra időtartamot ad meg példának. Nálam tutira elkezdi langyosítani a nagykört is huzamosabb melegítés után. A veszteség változó tényezőit már korábban leírtam, legegyszerűbben a hűtőrács zárásával tudjuk csökkenteni.
motor előmelegítés - hűtővizet temperálí.
szélvédő fűtés - a szélvédőt vagy annak egy részét (pl.lapátoknál) melegíti fel;
utastér fűtés - a belső teret fűti (én erre a célra 1xűen egy hajszárítót kapcsolok be ami pár perc alatt
felmelegíti a levegőt, mert a meghajtó aksi sem szereti a hideg üzemet).
A motor előmelegítésétől önmagában nem fog bemelegedni az utastér,de mivel előbb éri el az üzemi hőfokot, hamarabb lehet komfortosabb a belső hőm, illetve hamarabb lehet leolvasztani az ablakokat.