Akkor a kímélés nálam:
-sebességhatárok betartása
-2000-nél felváltás
-sok motorfék, lámpánál visszaváltogatva
-nincs padlógáz előzéskor se
-gyorsításkor max. fél gázállás, hidegen még kevesebb
-emelkedőn visszalassulás
-elinduláskor kevés melegítés
Hidd el értékelem a segítséget, de jobb fogyasztást és egy picit többet vártam az autótól. Ilyenek, mint pl. csak az egyik kulcson van ajtó nyitó gomb, a rádió kis hangerőn vacak, parkoláskor elhalványodik a lámpa, ABS rossz, stb. minket bosszantanak. A párom 2.-ik útján a szőnyeg miatt be sem indult, már megalapozta a hozzáállásunkat a kocsihoz. Ha lesz időm megnézem a gyertyákat, hátha attól okosabb leszek.
Köszönöm erre nem is gondoltam. Végre építő jelegű hozzászólás.
Szerintem eddig is nagyon sok segítséget és építő jellegű hozzászólást kaptál. Csak hát vagy megmagyaráztad, hogy senkinek nincs igaza, vagy csak fújtad a magadét. Pedig hidd el, akik neked segíteni akartak eddig is, sokkal több tapasztalattal rendelkeznek, mint bárki más. Veled ellentétben én mindegyikőjüket jól ismerem személyesen is.
Én a Yarist nem úgy vezetem, mint Zénóka vagy Leszilaci, csak odafigyelek, mégsem produkálom még autópályán sem (pedig az enyém 1.0-s) azokat a fogyasztási adatokat, amiket te ide leírsz. Jobban mondva még az elején ilyeneket produkáltam, de az autót nem kíméltem. Visszagondolva vérzik a szívem az autómért, ha belegondolok az első egy évben mint kapott.
Szóval érdemes lenne átgondolni, hogy ami neked kímélem az autót, addig az másnak még lehet hajtás. Ja és nem kell mindenkit feltartani ahhoz, hogy jó fogyasztási adatokat produkálj és kíméld az autódat.