A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Idézetet írta: dublin19 - 2011.03.18 16:47:26sziasztok!nem tudná megmondani nekem vaaki hogy a gyári corolla tsport rugó alámegy egy 1.4 es 5ajtós corolla(e12) alá?hogy ne menne
sziasztok!nem tudná megmondani nekem vaaki hogy a gyári corolla tsport rugó alámegy egy 1.4 es 5ajtós corolla(e12) alá?
Megtiszteltetésnek veszem, hogy összetévesztettél vele.
IdézetKíváncsi vagyok, hogy szuperál ma este...Sehogy. A mozgatástól összeért a szál, hamarosan újra kialszik...
Kíváncsi vagyok, hogy szuperál ma este...
Idézetet írta: bepi81 - 2011.03.18 23:47:48Megtiszteltetésnek veszem, hogy összetévesztettél vele. Nah, azert kisfiam! En dragabb dolgokat szoktam vizionalni, nem egy sima kopasjelzot. Ez a kellemes meglepetes, nem az, mikor kiderul, hogy a fek helyett csapagyat kell cserelni.Gondolom egy elmeny lehetett lefurni a csavart...
ma levettem a bordás szíjat ,hogy megnézzem a görgők feszítők és vízpumpa állapotát....sajnálatos mód a vízpumpa kuka plusz a leghátsó görgő lóg...az a bajom hogy semmiféle webáruházas honlapon nem találok olyan görgőt... csak feszítőgörgőt dob ki a gép...a kérdésem az lenne hogy szerintetek melyik vízpumpát érdemes az alábbiak közül megvennem? 1. Valeo 2. SKF 3.Nipparts és tud nekem vki olyan webáruházat amibe ezt a hátsó görgőt megtalálom? csak az ára végett
Féknyereg vezető készletet kell cserélni, az a legegyszerűbb, vagy bontóban megvenni a csavarokat.http://www.kephost.com/view3.php?filename=juwxtntcchdcqey1s350.jpeg
A menet a csúszkában van, ezért kell a belinkelt vezetőkészlet, ami tartalmazza a két csavart és a két csúszkát amibe a csavarok mennek.