Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 1382498 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Alkatrészek, technikai kérdések
« Dátum: 2005.03.14 10:29:48 »
Palaczk ötlete alapján ide lehet írni egyes alkatrészekkel (kapcsolók, lámpák, karok, fékek, bizgentyűk, stb.) kapcsolatos gondokat, ötleteket
és más szerelési dolgokat, amelyek házilag is megoldhatók, tehát nem sorolhatók a szervizkérdések közé.
Így meg is kezdem a sort, a megszüntetett topicokból idesorolható témákkal.
music      

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #1 Dátum: 2005.03.14 10:38:10 »
Ozvego nyitott egy topicot Hátsó szárny címmel. Témája szerint ide is való, de bemásolom a Tuning fórumba is.
Idézetet írta: "Ozvego"
Elküldve: 2005.03.10 12:43:15
Helló mindenkinek!
Abban szeretném kérni a segíségeteket, hogy hol lehet beszerezni tetőszárnyat. 04 corolla HB-re.
Márkakereskedőnél, nagyon borsos az ára.
1. válasz
Idézetet írta: "Random"
Elküldve: 2005.03.10 13:02:13
Autóbontó?
2. válasz
Idézetet írta: "Saro"
Elküldve: 2005.03.10 13:48:49
Az általam ismert ár márkakereskedőnél fényezve, felszerelve 85 rongy.
Az Ms-Design.com honlapon lévő tetőspojler magyar forgalmazói árát a www.wrc2007racing.hu győri cég honlapján látod, velük emilben alkudtam
Yaris szárnyra, amit végül fényezve szereléssel 55-ért csináltak volna. Magyar cégek nem nagyon árulnak Corollára való, inkább Yarist. Van egy-két magyar, aki mindent megcsinál (www.autotuning.lap.hu), de az áraik egyediek...
3. válasz
Idézetet írta: "Misi"
Elküldve: 2005.03.10 16:51:55
T-Sportos kivitelből van utángyártott a Superben tokkal vonóval 50ezer
körül van.
music      

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #2 Dátum: 2005.03.14 10:41:53 »
Ezek a hsz.-ok egy másik topicból valók, amit ezennel megszüntettem.


Szerző: Fandris  Elküldve: 2004.05.27 06:37:12  Hozzászólás témája: Toyota Corolla euro3????????
toyota corolla 97-es (nem körlámpás) utolsó kiadású,1332ccm 75LE:
Létezik-e belőle euro3-as motor (német forgalomba helyezésű)

----------------------------------

Szerző: Szeke Elküldve: 2004.05.27 11:31:12    Hozzászólás témája: Re: Toyota Corolla euro3????????

Szerintem nincs. De bármi előfordulhat. A "pözsődízelmotortoyotában" óta már semmin sem lepődök meg  :lol:

------------------------------------

Szerző: Palaczk Elküldve: 2004.05.31 11:57:29  Hozzászólás témája: Re: Toyota Corolla euro3????????

Szerintem ez kizárt ! Még az Euro 2-t is alig egy éve vezették be akkor Németországban  :idea:

-------------------------------------

Szerző:hillar  Elküldve: 2004.05.31 17:12:21  Hozzászólás témája: Re: Toyota Corolla euro3????????

Csatlakozom: NEM!  :!:  Nem lehetséges. :cry:
ÁÁ  :lol:  :lol:
music      

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #3 Dátum: 2005.03.14 10:50:31 »
Még tavaly Xeri nyitott egy fórumot Ablakemelö-kapcsoló címmel. Mivel nagyon sok a fórum és nagyon régóta nem érkezett hozzászólás, ezért most bemásolom ide a tartalmát - a régi megszüntetése mellett. Tehát:
Idézetet írta: "Xeri"
2004.03.04 09:59:46
Ide is felteszem, mert még nem sikerült megoldani: hogyan lehet az elektromos ablakemelő AUTO módját "tanítani"?
A sztori a következő: nemrég vettem egy Corollát, amiben volt utólag beszerelt elektromos ablakemelő, hihetetlen gagyi kapcsolókkal. Vettem hozzá komplett ajtóbelsőt, amiben gyári kapcsolók vannak, és beköttettem. De az AUTO mód azóta úgy működik, hogy 1-2 másodperc után megáll attól függetlenül, hogy végigment-e már az ablak, vagy sem. Lefelé is, felfelé is ugyanúgy.
Erre azt mondta a beszerelő szakember, hogy ez azért van, mert az utólagos ablakemelő motornak más az ellenállása, áramfelvétele és hasonlók, mint a gyárinak. Ezért a gyári automatika hibásan úgy érzi, hogy már megállt az ablak, amikor még nem is. Azonban az okos gyári vezérlés szerencsére "tanítható", azaz van egy olyan üzemmódja, amikor elfogadja az új motor értékeit, és azokat használja a jövőben. Csak sajnos azóta sem sikerült megtudni, hogyan lehet ezt a módot aktiválni. (Más autókon pl. kétszer röviden, majd egyszer hosszan kell lenyomni, meg ilyenek.)
Eddig annyira jutottunk, hogy ha lefelé a végállás után nyomva tartom 3-4 mp-ig a kapcsolót, akkor az AUTO felirat villogni kezd, mintha üzemmódot váltana. Ilyenkor a gyújtás elvételéig úgy megy, hogy csak addig húzza az ablakot, amíg nyomva tartom a gombot, AUTO módban is. Gyújtás ki-be után pedig visszaáll minden a régi állapotba.
Jó hosszú kezdés lett, tesztnek is megjárja...
1. válasz
Idézetet írta: "Gábor"
Elküldve: 2004.07.08 09:24:18
Szia!
Én csak most szeretnék venni egy corollát és első autóm lenne, de sajnos mindenhol csak kereskedőkkel találkozom és nem látok korrekt áron magánszemélytől járművet! de ez más téma, csak jó egy kicsit panaszkodni!
Viszont ami ide tartozik, hogy szeretnék majd az auto elektronikájába belemászni és az érdekelne, hogy mi az ami működteti az egészet? Egy mikrokontroller? Tudsz valami tipust mondani? Jó lenne az elektronikáról egy kapcsolási rajz, beszerezhető ilyesmi?
2. válasz
Idézetet írta: "Tamás69"
Elküldve: 2004.07.08 09:38:10
Ha találsz róla valamit, akkor oszd meg velem is!
Sajnos ezeket elég titkosan kezelik.
Az alap egy spec mikrokontroller, mellette egy - vagy több eeprom, amiben az adott motorhoz tartorzó adatokat tárolják. Általában a hasonló motoroknak ugyanaz a vezérlőegysége, csak a szoftver más rajta.
3. válasz
Idézetet írta: "Tamás69"
Elküldve: 2004.07.08 09:39:33
Ja,  magánszemélytől elég macerás, nem nagyon adják el - ki tudja, miért. A kereskedők meg zömmel kintről hozzák.
4. válasz
Idézetet írta: "Gábor"
Elküldve: 2004.07.08 09:58:19
azt miért szokták hírdetésekbe hangsúlyozni, hogy mo-n üzembehelyezett?
5. válasz
Idézetet írta: "Tamás69"
Elküldve: 2004.07.08 10:05:36
Elvileg akkor le lehed kérdezni a kocsi előéletét, főleg, ha vezetett a szervízkönyv.
- Nem sokat számít, a kereskedő egy nap alatt megcsinálja, hogy néhány hétig csillog villog, aztán szétesik.
Mostanába járkálok autókereskedésekbe számítógépjavítások, beállítások ... miatt, kicsit jobban belelátok a dolgokba.
egyszerűbb esetben, egy 10000Ft-os nagytakarítás+polír, bonyibb esetben kevés lakatolás, festékjavítás, és a 600 000e ésrt bevett gépet, ráköltve 45-50e-t 1,1M -ért kirakja. A javítás, meg addig kitart, amíg a gép el nem megy!
6.válasz
Idézetet írta: "Gábor"
Elküldve: 2004.07.08 10:25:05
Ez a corollara is igaz? Mert akkor szomorú vagyok. A kereskedőknél járható az hogy az autóval begurulunk egy toyota szervízbe és akkor ott átnézik? Vagy annyira profik hogy ott sem fogják észrevenni az átverést?
7. válasz
Idézetet írta: "Tamás69"
Elküldve: 2004.07.08 11:04:11
Minden kocsival eljátszák, persze ha van ismerős szerelő, aki ismeri a trükköket, akkor egyszerűbb dönteni, egy eredetileg jó állapotú kocsit nem szoktak buherálni,legfeljebb kap egy polírt.
idősebb kocsiknál gyanús, ha az átlagnál sokkal jobban néz ki!
8. válasz
Idézetet írta: "Rozsomák"
Elküldve: 2004.07.08 12:32:07
Tudtommal, bizonyos pénzintézetek nem adnak hitelt a nem magyarországon forgalomba helyezett autókra. Természetesen Tamás69 által felvázoltak miatt is fontos lehet. Például itt is írja:
http://www.pbleasing.hu/hl_faq.php#8
9. válasz
Idézetet írta: "Apu"
Elküldve: 2004.07.08 16:06:59
Na ne idegijjjjjjjjjjjjj !!!
10. válasz
Idézetet írta: "Szeke"
Elküldve: 2004.07.08 16:08:04
Kikérem magamnak!
A Starletem az átlagnál sokkalta jobban néz ki (most csináltattunk meg MINDENT rajta) és nem buherált, hanem felújított...
11. válasz
Idézetet írta: "Szeke"
Elküldve: 2004.07.08 16:09:50
Nem kell idegeskedni.
Van, hogy egyszerűen tényleg jó állapotú az autó. Ismerős szerelő azért nem árt... Meg persze egy szép hosszú tesztút.
12. válasz
Idézetet írta: "Apu"
Elküldve: 2004.07.08 16:12:46Nem zörög, nem kopog, jól fogyaszt, jól megy, jó az iránytartása, nem eszi az olajat, egyetlen egy gondom van vele, hogy minden reggel 2 kilométeren át ciripel az ékszíjfeszítő. És nem tudok vele mit csinálni.....
Most azt mondom, nekem megért 1,2-t.....
13. válasz
Idézetet írta: "Tamás69"
Elküldve: 2004.07.08 19:52:14
Nem idegellek.
Csak a kereskedésekben nem jellemző, ettől nem lehetetlen, csak nagyon oda kell figyelni.
- Érdekes, hogy minden használt kocsi 100e alatti futásteljesítményű, és nyugdíjjas vidéki doki vezette eddig.
14. válasz
Idézetet írta: "Apu"
Elküldve: 2004.07.08 19:56:58
Kikérem magamnak. Én olyan kiscsikó autót nem veszek. Az enyémben benne volt a 156 000 becsülettel.... Dehát tudod.... Kor, tapasztalat.....
music      

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4 Dátum: 2005.03.14 10:51:17 »
Ezt a most idemásolt fórumot Nyaki nyitotta az Automata váltóról, íme a teljes tartalma:
Idézetet írta: "Nyaki"
Elküldve: 2004.11.02 21:30:54
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Én most veszek egy Corolla 1.3 XL-t autómata váltóval és lenne egy pár kérdésem a vátóval kapcsolatban.
1. válasz
Idézetet írta: "Szeke"
Elküldve: 2004.11.02 22:51:52
Üdv!
Tedd fel őket nyugodtan...
2. válasz
Idézetet írta: "AndrasM"
Elküldve: 2004.11.03 19:51:44
De Jó! Végre egy kolléga. Azt hittem teljesen egyedül vagyok az automata váltómmal.
Ne félj tőle, nincs vele semmi gáz, legalábbis én az elmúlt hat évben az olajcserén kívül nem csináltam vele semmit!
Üdv.
u.i. kérdezz!
3. válasz
Idézetet írta: "Szeke"
Elküldve: 2004.11.03 19:53:41
Azt szokták mondani, ha rendesen van olaj cserélve az aut. váltóban, és mindig jó az olajszintje, akkor az élettartama olyan hosszú, hogy túléli az autót.
Viszontválasz:
Idézetet írta: "Nyaki"
Elküldve: 2004.11.03 20:49:11
Sziasztok!!!

Én még csak ma vettem meg az autót, de nekem az a furcsa, hogy a szerelő azt mondta mivel váltót kellett cserélni, hogy ha megállok kereszteződésben akkor ki kel venni üresbe mert különben lefullad. Nem tudjátok, hogy mitől van ez?
4. válasz
Idézetet írta: "AndrasM"
Elküldve: 2004.11.03 22:08:59
Ajjaj Kolléga! Sad Ez nem jó mondat. Nem kell üresbe (N) tenni, hagyni kell D -ben. Ha jó a váltó és jó körülötte minden akkor nem fog lefulladni. Az igaz, hogy ha nem nyomod a féket akkor elkúszik.
Mi az hogy váltót kellett cserélni? Újat tettek bele vagy használtat? 3 vagy 4 sebességes? Van O/O kapcsolója? Mesélj!
Üdv.
Viszontválasz:
Idézetet írta: "Nyaki"
Elküldve: 2004.11.06 15:39:52
Sajnos nem tudom megmondani, hogy 3 vagy 4 sebbeséges csak azt tudom, hogy felújított. Azt mondták hogy csak az elején fog lefulladni, később már nem lesz semmi baja.
Végül:
Idézetet írta: "AndrasM"
Elküldve: 2004.11.06 20:54:18
Oké, remélem sok örömed lesz benne. Ha valami problémád adodik keress meg privátban vagy e-mailban.
Üdv.
music      

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24888
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #5 Dátum: 2005.03.14 11:07:39 »
Ezt a fórumot 16V nyitotta tavaly szeptemberben Kesztyűtartó címmel. Tartalma szerint passzol ide, úgyhogy megszüntetés mellett átmásoltam, íme:
Idézetet írta: "16V"
Elküldve: 2004.09.25 18:33:07
Hi All!
'94-es Corollám van. Nagyon jó kis gép, de most sajna megadta magát a kestyűtartó. Egyik pillanatról a másikra romlott el. Próbáltam nyitani, de nem nyílik. Alsó burkolatról 2 csavart kihajtottam, mozog az egész kt.ajtó, de a zárnál elakad. Fontos iratok vannak benne, ezért szeretnék segítséget kérni.
Másik kérdésem milyen színű eredetileg egy '94-es műszerfal világítása?
Előre is köszi a válaszokat.
1. válasz
Idézetet írta: "Apu"
Elküldve: 2004.09.25 19:25:22
Nekem spec normál fehér...
Viszontválasz
Idézetet írta: "16V"
Elküldve: 2004.09.25 20:16:32
Nekem is fehér, de érdekes,hogy a középkonzolon a gombok halványzöldek.
2. válasz
Idézetet írta: "Blasius78"
Elküldve: 2004.09.26 09:26:11
Hali,
Hát sajnos a műszerfalvilágítás színe elég hervasztó, egy halványzöld sokkal szebb lenne.
Nekem a kesztyűtartómnak a jobb fölső része nem illeszkedik rendesen a műszerfal síkjába, igaz ez állítólag minden E10-es Corollán megereszkedik.
A zár elromlásához sajnos fogalmam sincs, hogy mit lehet tenni vele.
3. válasz
Idézetet írta: "Wartburg311"
Elküldve: 2004.09.27 11:35:48
Szia!
Idáig két Corollám volt mindegyik 97-es. A világítás pedig kék (újkorában) mostanában már sajna fehér ugyanis az égőkön lévő kék kis búra kifakul Sad Az előző autónál befestettem az kicserélt izzóket zöldre de az is fél év után kimattult. Valakinek van valami ötlete az égők zöldre festésére?
Nekem épp ki van szedve a kesztyűtartóm, este megnézem neked mit lehet tenni vele, nyomok pár képet is róla.
4. válasz
Idézetet írta: "Wartburg311"
Elküldve: 2004.09.28 08:16:16
Na, megnéztem. Elég elkeserítő, a zárszerkezethez nem lehet hozzáférni kívülről. Ha el van törve a nyelv és nem mozgatja nyitókar akkor fogalmam nincs mit lehet teneni. Felül 3 csavar tatja közvetlenül az ajtó alatt a kesztyűtartót.
5. válasz
Idézetet írta: "Tamás69"
Elküldve: 2004.09.28 21:29:38
Ne az égőt fesd, hanem az átlátszó részek hátulját, van spec lámpabúrafesték! A hőhatástól előbb-utóbb mindegyik izzó festése kifakul!
Viszontválasz
Idézetet írta: "16V"
Elküldve: 2004.09.30 13:38:22
Helló!
Köszi a választ. A felsö csavarokhoz képtelenség hozzáférni, mert a zár fogja. Azért még próbálkozok.
Újabb viszontválasz
Idézetet írta: "16V"
Elküldve: 2004.10.03 20:15:35
Hi All!
Köszi a hozzászólásokat. Sikerült megoldanom,úgyhogy már tárgytalan a téma.
6. válasz
Idézetet írta: "squiddy"
Elküldve: 2004.10.04 07:38:03
Aha van. Én a zöld színű világítást cseréltem le naranssárgára. Az izzókra pár forintért lehet venni gumiharangot (de csak kotonnak mondták a boltban), amit simán ráhúzol az izzókra és máris a hőn áhított színben pompázik a műszerfalad.
7. válasz
Idézetet írta: "Tamás69"
Elküldve: 2004.10.04 08:02:09
Az is kifakul!
music      

suhodminyák

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #6 Dátum: 2005.03.31 12:55:08 »
A 2000es Corolla Wagonomban két hangszórós, kazettás rádiósmagnó van. Mennyire bonyolult dolog (azaz házilag könnyen kivitelezhető-e) a kazettás blokkot CDsre cserélni? Ugyanoda mennek be a madzagjaik? Hol lehet hozzájutni ilyen egységhez?
És hátra is könnyen be lehet tenni +2 hangszórót? El van vezetékelve odáig?
Kösz.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #7 Dátum: 2005.03.31 12:58:53 »
Idézetet írta: "suhodminyák"
A 2000es Corolla Wagonomban két hangszórós, kazettás rádiósmagnó van. Mennyire bonyolult dolog (azaz házilag könnyen kivitelezhető-e) a kazettás blokkot CDsre cserélni? Ugyanoda mennek be a madzagjaik? Hol lehet hozzájutni ilyen egységhez?
És hátra is könnyen be lehet tenni +2 hangszórót? El van vezetékelve odáig?
Kösz.


A csere nem nagy ügy. Ha mákod van a csati egyforma, ha nem akkor
kell venned egy átalakítót. (Kb. 2000HUF)
Nekem a hátsó hangszórók drótja is megvót. Szóval ez sem reménytelen.
Ez még a kereklámpásomban volt. A Tied is az, nem?

suhodminyák

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #8 Dátum: 2005.03.31 17:04:38 »
Idézet
A csere nem nagy ügy. Ha mákod van a csati egyforma, ha nem akkor
kell venned egy átalakítót. (Kb. 2000HUF)
Nekem a hátsó hangszórók drótja is megvót. Szóval ez sem reménytelen.
Ez még a kereklámpásomban volt. A Tied is az, nem?

Nem, ez már pont ráncfelvarrott. Bontóban van esély ilyen CDs belevalóra?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #9 Dátum: 2005.03.31 18:28:41 »
Idézetet írta: "suhodminyák"
Idézet
A csere nem nagy ügy. Ha mákod van a csati egyforma, ha nem akkor
kell venned egy átalakítót. (Kb. 2000HUF)
Nekem a hátsó hangszórók drótja is megvót. Szóval ez sem reménytelen.
Ez még a kereklámpásomban volt. A Tied is az, nem?

Nem, ez már pont ráncfelvarrott. Bontóban van esély ilyen CDs belevalóra?

Szerintem a kábel ebben is ott lesz.
A bontót meg kell próbálni.
 :wink:

szabix

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 60
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #10 Dátum: 2005.04.02 10:21:11 »
Idézetet írta: "suhodminyák"
A 2000es Corolla Wagonomban két hangszórós, kazettás rádiósmagnó van. Mennyire bonyolult dolog (azaz házilag könnyen kivitelezhető-e) a kazettás blokkot CDsre cserélni? Ugyanoda mennek be a madzagjaik? Hol lehet hozzájutni ilyen egységhez?
És hátra is könnyen be lehet tenni +2 hangszórót? El van vezetékelve odáig?
Kösz.


Sziasztok!

Ha sikerül beszerezni, megosztod a tapasztalatokat? Mit sikerült beszerezni, hol, mennyiért? Én is gondolkodom a CD beszerelésén. Előre is köszönöm!
 :D

Egy másik kérdés:
Tud valaki 2000-es Corolla hatchback-re hátsó szárnyat? (WRC design)  :twisted:

Ez is a "ráncfelvarrott" ex-kereklámpás verzió, de hátsó rész ua. mint volt a kereklámpásnak.

Thx,
Szabix
Szabix ( :toy: Corolla Hatchback Linea Terra 1.4 VVTi '00)

kicsiroli

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 20
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #11 Dátum: 2005.04.06 08:50:09 »
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy érdemes e sportkipufogót vennem!
 2 hónapja vásároltam Ts corollám és most szerettem volna feldobni egy kicsit, sportkipufogo meg optika stb. De sokan lebeszéltek a kipufogóról mert hogy nem lesz jó ezen az autón mert mivel magas ford. számon adja le a teljesítményt nem lesz jó hangja, meg hogy nem tesz jót a gyári computeres beállításoknak. Szeretném véleméányeteket kérni ebben. Illetve ha ajánljátok a kipufót mit és hol érdemes megvennem és felrakatnom?
Előre is köszi!

ZL

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 46
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #12 Dátum: 2005.04.06 10:01:45 »
Idézetet írta: "kicsiroli"
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy érdemes e sportkipufogót vennem!
 2 hónapja vásároltam Ts corollám és most szerettem volna feldobni egy kicsit, sportkipufogo meg optika stb. De sokan lebeszéltek a kipufogóról mert hogy nem lesz jó ezen az autón mert mivel magas ford. számon adja le a teljesítményt nem lesz jó hangja, meg hogy nem tesz jót a gyári computeres beállításoknak. Szeretném véleméányeteket kérni ebben. Illetve ha ajánljátok a kipufót mit és hol érdemes megvennem és felrakatnom?
Előre is köszi!


Off. Már itthon?  :) Küldtem neked mailt a freemail-es postafiókodba! Itt a tavasz, jó lenne összehozni az üzletet! Légyszíves küldj mailt gyorsan :wink:
Üdv:
ZL.
results@freemail.hu

suhodminyák

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13 Dátum: 2005.04.13 17:28:10 »
Idézetet írta: "kicsiroli"
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy érdemes e sportkipufogót vennem!
 2 hónapja vásároltam Ts corollám és most szerettem volna feldobni egy kicsit, sportkipufogo meg optika stb.

Az indexen volt egy Remus, vagy noname, de egyénreszabott című topic. Ott "rendelt" egy capri3 nickű srác, aki kipufogókkal foglalkozott. Nekem nagyon szépen és költséghatékonyan csinálta meg a Hondámat (nem sport kipuf volt, csak sima, egész picit hangolva). Szerintem ott sok hasznos információhoz jutsz már sima olvasgatással is.

suhodminyák

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14 Dátum: 2005.04.13 17:32:38 »
Idézetet írta: "szabix"
Idézetet írta: "suhodminyák"
A 2000es Corolla Wagonomban két hangszórós, kazettás rádiósmagnó van. Mennyire bonyolult dolog (azaz házilag könnyen kivitelezhető-e) a kazettás blokkot CDsre cserélni? Ugyanoda mennek be a madzagjaik? Hol lehet hozzájutni ilyen egységhez?
És hátra is könnyen be lehet tenni +2 hangszórót? El van vezetékelve odáig?
Kösz.


Sziasztok!

Ha sikerül beszerezni, megosztod a tapasztalatokat? Mit sikerült beszerezni, hol, mennyiért? Én is gondolkodom a CD beszerelésén. Előre is köszönöm!
 :D

Ez is a "ráncfelvarrott" ex-kereklámpás verzió, de hátsó rész ua. mint volt a kereklámpásnak.

Thx,
Szabix

Persze. Amint győzelmet aratok a lustaságom felett. :roll: