Sajna pont úgy jött ki a lépés, hogy nem tudtam Toyo szervízbe elvinni, így csak egy sima átnézés lett egy THG állomáson. De amit lehetett, megtettem: leinformáltam az autó előéletét a Toyo rendszerben, nem volt komolyabb baja.
Szervizkönyves a kocsi? Nem. Volt márkaszervizben állapotfelmérésen? Nem.
A Toyo rendszere persze, hogy nem mutat komolyabb bajt. Az ex-Trabantomról se találnál ott semmit: nem ott szervizelték.
Az van, hogy elkapkodtad a vételt, mert jó sokat engedett a tulaj, és mert hittél a szemednek.
Most nem azért, de ha ez tényleg gyári hiba, akkor cseszheted a szervizelést, ez előjöhet Ákos kocsiján is majd akár. ÉS ha elő is jött volna az előző tulajnál dokumentáltan, akkor is mit találtál volna a rendszerben? Műszeres motor vizsgálat azt helo.
AZ enyém 2006 májusig Toyotás volt, azaz 3 év van csak dokumentált szervíz nélkül, ennyi kockázatot meg úgy gondoltam, be lehet vállalni, mivel olyan vehemensen kardoskodtál hogy biz egy Toyotának semmi baja nem lehet, hülye aki bármi problémára gondol, ami volt is, az hibahatáron belül van, elenyésző.. LEhet hogy így van, de én akkor is kifogtam(úgy néz ki). Vettem volna új autót mi? Vagy Civicet..