Hiába nézi/nézeti át az ember, az, hogy mennyi olajat eszik, nem derül ki.
Az én kocsim pöpec volt, mégis ette az olajat. Mikor megvettem maxig volt a szint mellesleg...
A kipufogóm nem volt kormos sem, meg olajos sem. Szerintem direkt eltűntettek mindenféle jelet. Ennyit az átvizsgálásról.
Amúgy meg egy hasonló esetben polgári per necces, mondhatja azt, hogy ő szóban tájékoztatott erről, te tudtál róla, mégis megvetted. Akkor most mi a bajod?
Első körben én a tulajjal beszélnék, kérdeznék tőle ezt-azt, hogy nála mennyit evett, hol vette az olajat, stb...
Aztán meg kell vele beszélni, ha nincs más megoldás, hogy vegye vissza a kocsit. Nem biztos, hogy perelni kell mindjárt. Ha vissza nem is veszi, de pár 100.000 Ft-nyi pénzt visszautalhat.
A motor egy dugattyűgyűrűzéssel orvosolható, ez okozza elsődlegesen a bajt. A gyenge hűtő funkciója az olajnak a bűnös, nagy sebességnél, terhelésnél túlmelegszik a motor. Az új blokkok jobb olajhűtéssel és nagyobb olajmennyiséggel rendelkeznek. Ezért is ajánlatos hígabb 30-as olajat beletölteni a blokkba. Ez jobban áramlik és hűt.
Mikor nekem gond volt a motorommal anno, akkor a 30-as olajból kevesebbet evett, mint a 40-esből.