Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2901997 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4050 Dátum: 2009.08.28 08:43:08 »
Fery, labiscsakl köszi! Ezek szerint komoly bajok vannak az fejemben, hogy odaképzeltem.  :1eye:
Nincs mit! Lehet, hogy más tip. autókat is vezetsz és .... "benézted"  :)
Fery

SchKar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 141
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4051 Dátum: 2009.08.29 09:08:32 »
Sziasztok!
Szükségem lenne bal oldali elektromos ablakemelőre háromajtós,faceliftes corollához! Ha tud valaki jelezze please! Thx!
Az élet 6200 felett kezdõdik!

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4052 Dátum: 2009.08.29 20:54:19 »
Sziasztok!

Elvittem az autót szervízbe!(1.4 vvti 2001,gyorsításkor kerregő hang)
Azt mondták rossz az előgyújtás,kopogásos égés jelensége áll fenn,a computer az oka.Az új 308 ezer forint.De nem kell kicserélni,nem baj ez igazán,a motornak nem lesz baja,éljek együtt vele.(egyrészt nincs erre ennyi pénzem,másrész ha pörgetem a motort nincs ez a hang).
Azt mondták sok Corollánál van ez,nem hibás a computer,hanem ez egyszerűen ilyen.Főleg nyáron jön elő,mikor meleg a levegő.
Javaslat:tankoljak magasabb oktánszámú benzint.
Eddig a shellnél tankoltam,most kipróbálok mást.
Szóval  kuplungcseréhez ennek semmi köze.(Emiatt lelettem itt hurrogva,hogy nem szóltam)
Olajcserém is volt,5W40-es Castrol ment bele,rakok bele most sűrűbbet,hátha ez híg neki,mint utolsó lehetőség,hátha ezt jobban kamálja,bár nem hinném.

B.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4053 Dátum: 2009.08.29 21:00:21 »
Én a sűrűbb olajat kifejezetten ellenezném. Inkább próbálj 98as benyát vadászni (pl Agip) vagy 95 Carrerát, annak nem vészes a felára. nekem is volt ilyen csörgésem az E11es Corimmal. Sokat számított, hogy hol állt az olajszint. 200ezer környékén ugynis csipegette már, és ha fél környékén járt, akkor jobban csörgött. max jelzésnél szinte egyátalán nem.

És amivel még esetleg megpróbálkoznék: ha mszervízben volt szervizelve végig a kocsi, akkor megpróbálnám, hogy méltányosságból, ha nem is ingyen, de óccóért csinálják meg a kocsit.
Gabe 254.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4054 Dátum: 2009.08.29 21:10:06 »
Hat....

Reszben igaz, mert tenyleg voltak ilyen sorozatu motorok, de hogy a kopogasos egestol nem lesz baja az vicces egy picit. (ilyenkor ugye a benzin kevereked hamarabb robban be magatol, mint hogy szikra lenne es ez nem uzemszeru a benzineseknel, ezt hivjak csorgesnek).

Probald meg, hogy tankolj 2 teljes tank OMW Carrera 100-at a masodik tanknal nezd meg ismet, tankolast elott nagyon fogyasztd ki. Lehet nem artana egy ECU reset sem, de csak a masodik tank utan. Ugyanis a gyari ECU-nak a kopogaserzekelo alapjan el kellene tuntetnie a csorgest, hiszen pont ez a feladata.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4055 Dátum: 2009.08.29 21:23:22 »
Azt mondták rossz az előgyújtás,kopogásos égés jelensége áll fenn,a computer az oka.Az új 308 ezer forint.De nem kell kicserélni,nem baj ez igazán,a motornak nem lesz baja,éljek együtt vele.(egyrészt nincs erre ennyi pénzem,másrész ha pörgetem a motort nincs ez a hang).
Azt mondták sok Corollánál van ez,nem hibás a computer,hanem ez egyszerűen ilyen.Főleg nyáron jön elő,mikor meleg a levegő.
Javaslat:tankoljak magasabb oktánszámú benzint.
Eddig a shellnél tankoltam,most kipróbálok mást.
Szóval  kuplungcseréhez ennek semmi köze.(Emiatt lelettem itt hurrogva,hogy nem szóltam)
Olajcserém is volt,5W40-es Castrol ment bele,rakok bele most sűrűbbet,hátha ez híg neki,mint utolsó lehetőség,hátha ezt jobban kamálja,bár nem hinném.
A kopogásos égés igenis árthat a motornak, ha tartósan fennáll. Legrosszabb esetben átéghet tőle a dugattyú teteje! Próbáld ki mindenképpen, amit a többiek javasolnak.

5 W-40-esnél sűrűbb olajat semmiképpen ne tegyél az autóba. Már ez is sűrűbb egy kicsit, mint amit a gyár elsősorban ajánl (5 W-30), de mivel ugye nálunk nagy melegek vannak nyáron, ezért még okés. De ennél sűrűbb (50-es, vagy pláne 60-as) ne kerüljön bele - 10 W-s meg aztán végképp ne.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4056 Dátum: 2009.08.29 21:35:46 »
Hát srácok nem nyugtatattok meg.
Tegnap raktam bele 95ös Carrerát.
Ha ez kifogy,megfogadom mozso tanácsát,addig meg fullra öntöm olajjal,most feléig van.
Jó,akkor nem cserélem le az olajat.Hülyeség sztem is.Ebben még 2000 km sincs.
ECU reset?Az nem egy sima újraindításkor megtörténik?Vagy akku sarut is vegyem le?


B.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4057 Dátum: 2009.08.29 21:41:37 »
Ha jól emlékszem: akku sarut le kell venni hosszabb időre (talán fél órára?), és közben fékpedált párszor megnyomkodni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4058 Dátum: 2009.08.29 21:41:56 »
Saru le, majd vissza. Az olaj, ha nívó felénél van, akkor jó ha megy bele-
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4059 Dátum: 2009.08.29 21:46:26 »
Ha jól emlékszem: akku sarut le kell venni hosszabb időre (talán fél órára?), és közben fékpedált párszor megnyomkodni.

Igen, plusz a bal nadrágzsebben legyen egy kabala nyúlláb, a művelet közben d mollban kell énekelni a Nabuccóból a rabszolgák kórusát és a váltónak hármasban kell lennie úgy, hogy közben nyitva van a kesztyűtartó, benne az utolsó szervizpecsétnél kinyitott szervizkönyvvel, és figyelni kell rá, hogy a jobb hátsó ülésen ne üljön senki, különösen ne egy pék.
Ha mindezt betartod, akkor már csak annyit kell tenned, hogy a reset után az M3-as autópálya 44-es km kövénél (Miskolc felé!!!) kell lenni telihold idején, pontban éjfélkor. A nyúllábat vinni kell!


Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4060 Dátum: 2009.08.29 21:47:25 »
Misi! Felébred az asszony a kuncogástól!  :lol:
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4061 Dátum: 2009.08.29 21:50:15 »
Ez jó volt, Misi  :lol: ... Viszont reklamációért mozsohoz lehet fordulni, ő írta le így a resetelés menetét, ha jól emlékszem. Ha vmit rosszul írtam, akkor bocsi  :whistling: ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4062 Dátum: 2009.08.29 21:51:15 »
Saru le, majd vissza.
Ha jól emlékszem, ennyitől még nem resetelődik.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4063 Dátum: 2009.08.29 21:53:54 »
Ez jó volt, Misi  :lol: ... Viszont reklamációért mozsohoz lehet fordulni, ő írta le így a resetelés menetét, ha jól emlékszem. Ha vmit rosszul írtam, akkor bocsi  :whistling: ...

De mukodik is nem? Pedig a leiras puszta fizika, fekpedal csak a maradek toltes kisutesere kell, hogy hamarabb menjen a dolog. Egyebkent nem ertem Misi-t miert kot bele ilyenbe. Regen ugye azt tanitottak vannak tapasztalati uton igazolt dolgok (akarcsak a mi esetunk) es vannak azok akik elvi uton akarjak leirni es magyarazni azt ami tapasztalati uton mukodik. Ez most is igaz, ennek tukreben foleg nem ertem az okot.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #4064 Dátum: 2009.08.29 21:55:40 »
Viszont mielott ismet flame lenne, erdemes lenne egy aprocska figyelmet szentelni annak a tenynek, hogy a motor 2000km alatt feleig leette az olajat. Ez nagyon nem normalis...vagy nem volt feltoltve teljesen?!
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb