Szerző Téma: Suzuki  (Megtekintve 274983 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Suzuki
« Válasz #300 Dátum: 2005.09.01 08:20:22 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ráadásul ezeknél az autóknál gyakori és gondos beállításra , és kínosan precíz karbantartásra volt szükség ahhoz , hogy hozni tudják a "bennük lévő" potenciálisan legkisebb fogyasztást .

Ez nagyon így van. Az én Trabim városban télen sem evett 7 liternél többet. Viszont mikor az egyik gyertya meghalt, azon az úton kijött a 12.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Suzuki
« Válasz #301 Dátum: 2005.09.01 10:50:20 »
Apropó, ha már a kornál tartunk, a Swift mikortól létezik? - ez az új minimum a 3. generáció kell, hogy legyen, mert arra emlékszem, hogy a "mi autónk" előtt volt már egy típus.
music     

bazsar

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 63
Suzuki
« Válasz #302 Dátum: 2005.09.01 13:10:05 »
Idézetet írta: "music"
Apropó, ha már a kornál tartunk, a Swift mikortól létezik? - ez az új minimum a 3. generáció kell, hogy legyen, mert arra emlékszem, hogy a "mi autónk" előtt volt már egy típus.

Ha jól emlékszem '83-tól gyártanak Swiftet (az enyém '85-ös volt). Azt nem tudom, hogy a mostani hányadik generáció, de a Magyarországon gyártott régi Swift modell ~10 éves ciklusát alapul véve a 3-ik lehet. :) Szerintetek a mostanit is több mint 10 évig fogja gyártani a Suzuki?
'97 Toyota Carina E GLi Liftback

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Suzuki
« Válasz #303 Dátum: 2005.09.01 13:26:38 »
Idézetet írta: "bazsar"
Idézetet írta: "music"
Apropó, ha már a kornál tartunk, a Swift mikortól létezik? - ez az új minimum a 3. generáció kell, hogy legyen, mert arra emlékszem, hogy a "mi autónk" előtt volt már egy típus.

Ha jól emlékszem '83-tól gyártanak Swiftet (az enyém '85-ös volt). Azt nem tudom, hogy a mostani hányadik generáció, de a Magyarországon gyártott régi Swift modell ~10 éves ciklusát alapul véve a 3-ik lehet. :) Szerintetek a mostanit is több mint 10 évig fogja gyártani a Suzuki?

Á, tuti lecserélik 6 év múlva, ők is rájöttek, hogy most már gyakrabban kell frissíteni, ha el is akarják adni a dolgokat.
Laco 73 :D

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Suzuki
« Válasz #304 Dátum: 2005.09.01 17:39:14 »
Idézetet írta: "KLaco"
Á, tuti lecserélik 6 év múlva...

Erre én 1 forintnál többet nem tennék fel :D :D
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #305 Dátum: 2005.09.01 18:15:58 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Nem voltak azok benzinfalók a maguk idejében. Mindkét autó gyakorlatilag az ötvenes évek technikáját képviseli - ugye, a Trabant 601 gyakorlatilag a P 50-es evolúciója, a Kispolák (azaz a Fiat 126) pedig az ötszázas továbbfejlesztése.

Akkor nem volt sok, de nem kevés még ma is szaladgál az utakon. A szegényegnek még ma is ez az egyetlen autó lehetőség.


Na , ez az , hogy nem ! Már rég nem . Ezek benzinfaló , lassú , nulla biztonsággal rendelkező , nem fűtő , szarul vezethető , zajos , kényelmetlen stb stb kis szarok , amelyekhez nem értem , miért ragaszkodik valaki akkor , amikor 100 ezer alatt lehet kapni valami öreg kis nyugati gépet - klasszisokkal jobb tulajdonságokkal . A Trabantosokat még valahol megértem , mert egyrészt az a széleskörűbben használható a kettő közül , másrészt nem lehet érte pénzt kapni ; de a Kispolákosokon csak a fejemet tudom csóválni  :roll:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #306 Dátum: 2005.09.01 18:27:35 »
Idézetet írta: "music"
Apropó, ha már a kornál tartunk, a Swift mikortól létezik? - ez az új minimum a 3. generáció kell, hogy legyen, mert arra emlékszem, hogy a "mi autónk" előtt volt már egy típus.


Így van , ez a harmadik - Európában . A "mi autónk" előtt volt egy ős-Swift , 83-tól 89-ig , ezt még elvétve lehet látni az utakon .



De ha már az új Swiftnél tartunk - ez is új Swift , méghozzá jóval korábban jelent meg , mint a mi új modellünk ...



... és nézzétek csak , hogyan néz ki az új SwiftKanadában  :o
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Suzuki
« Válasz #307 Dátum: 2005.09.01 18:50:40 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Apropó, ha már a kornál tartunk, a Swift mikortól létezik? - ez az új minimum a 3. generáció kell, hogy legyen, mert arra emlékszem, hogy a "mi autónk" előtt volt már egy típus.



... és nézzétek csak , hogyan néz ki az új Swift Kanadában  :o

Ezt ugye nem gondolod komolyan  :shock: Vagy mégis? Ez rossz kép szerintem. Ez 1 Kalos 1 az 1 ben ez Chevrolet Aveo, nem szuzuki, ezt nem hinném.
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #308 Dátum: 2005.09.03 20:41:00 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Apropó, ha már a kornál tartunk, a Swift mikortól létezik? - ez az új minimum a 3. generáció kell, hogy legyen, mert arra emlékszem, hogy a "mi autónk" előtt volt már egy típus.



... és nézzétek csak , hogyan néz ki az új Swift Kanadában  :o

Ezt ugye nem gondolod komolyan  :shock: Vagy mégis? Ez rossz kép szerintem. Ez 1 Kalos 1 az 1 ben ez Chevrolet Aveo, nem szuzuki, ezt nem hinném.


Rossz kép ? Nézz csak körül , mondjuk , itt !

Egyébként nem egészen értem , hogy manapság , amikor a konszernek összevissza kutyulnak mindent (és ugye a Suzuki és az ex-Daewoo egyaránt GM) , mi olyan meglepő ezen ;) ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8098
Suzuki
« Válasz #309 Dátum: 2005.09.04 12:26:47 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Rossz kép ? Nézz csak körül , mondjuk , itt !

Egyébként nem egészen értem , hogy manapság , amikor a konszernek összevissza kutyulnak mindent (és ugye a Suzuki és az ex-Daewoo egyaránt GM) , mi olyan meglepő ezen ;) ...

Azért én mégis meglepődnék, ha megengeded. Azért ez dúrva. Látok 1 autót, és a formájáról megmondom, hogy milyen márka/modell. Ezek után ha látok 1 ilyen autót, akkor 3 lehetőség van Chevrolet Aveo, Kalos, Suzuki Swift. Szal tejjesen összekutyulják a dolgokat. Jó rablóautó lenne ez nálunk. Mivel hajtott el a rabló?- kérdezi a rendőr. Szemtanú: 1 Kalos volt. Erre kiderül, hogy 1 Swift. Ez elég gáz sztem. Mert a Sevrolé azzal, hogy a szomszédévót magába olvasztotta és 1 márkává tette, csak a saját presztizsét rombolta le, ami már amúgy se létezett. Most volt a Totalcarban 1 ismétlés 1 Sevi 1953-as kabrió volt benne, na az Sevi volt tényleg. De 1 Kalos az csak Dévó marad nálam mindörökké. Erre most nem elég, hogy nevet váltanak, még ugyanazt a kasznit teljesen más névvel árulják? Én ezt nem tudom felfogni. Ez már az Agilánál se tetszett annó, hogy ua. a kaszni, más márka.
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Suzuki
« Válasz #310 Dátum: 2005.09.04 16:22:38 »
Palaczknak igaza van. A belinkelt amerikai Swift gyakorlatilag a ''mi autonk'' felfrissitett valtozata, kint ez valtotta le a korabbi Geo Metrot ugyanezen a neven, ami hozzank - es ezaltal Europaba - el sem jott. Jopar evel ezelott lehetett rola olvasni. Szoval semmikoze a Kaloshoz, vagy ha van kozuk egymashoz, akkor eppenhogy forditott a rokonsag!
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #311 Dátum: 2005.09.08 13:12:45 »
Idézetet írta: "KLaco"
Idézetet írta: "Palaczk"
Rossz kép ? Nézz csak körül , mondjuk , itt !

Egyébként nem egészen értem , hogy manapság , amikor a konszernek összevissza kutyulnak mindent (és ugye a Suzuki és az ex-Daewoo egyaránt GM) , mi olyan meglepő ezen ;) ...

Azért én mégis meglepődnék, ha megengeded. Azért ez dúrva. Látok 1 autót, és a formájáról megmondom, hogy milyen márka/modell. Ezek után ha látok 1 ilyen autót, akkor 3 lehetőség van Chevrolet Aveo, Kalos, Suzuki Swift. Szal tejjesen összekutyulják a dolgokat. Jó rablóautó lenne ez nálunk. Mivel hajtott el a rabló?- kérdezi a rendőr. Szemtanú: 1 Kalos volt. Erre kiderül, hogy 1 Swift. Ez elég gáz sztem. Mert a Sevrolé azzal, hogy a szomszédévót magába olvasztotta és 1 márkává tette, csak a saját presztizsét rombolta le, ami már amúgy se létezett. Most volt a Totalcarban 1 ismétlés 1 Sevi 1953-as kabrió volt benne, na az Sevi volt tényleg. De 1 Kalos az csak Dévó marad nálam mindörökké. Erre most nem elég, hogy nevet váltanak, még ugyanazt a kasznit teljesen más névvel árulják? Én ezt nem tudom felfogni. Ez már az Agilánál se tetszett annó, hogy ua. a kaszni, más márka.


Pedig ha körülnézel (a net erre a legjobb eszköz) , tapasztalni fogsz számtalan példát arra , hogy egy konszern a különböző piacokon ugyanazt az autót (esetleg kicsit átkozmetikázva) más márkanéven forgalmazza . Keveredést ezzel nem fognak okozni , mert ezt jellemzően egymástól távoli piacokon teszik - néhány kivétellel . A GM nyilván úgy gondolta , hogy Kanadában , ahol a Chevrolet régóta jelen volt a piacon (és nem kisautókkal) , célszerű lesz ezt az autót Suzuki néven árulni . És nyilván a legtöbb más , hasonló döntésre is van ésszerű magyarázat .

Néhány kiragadott példa .

A Renault Thalia Romániában Clio szedán , más (távolabbi) piacokon egyenesen Nissan néven fut .

Az Opel Omega B az USA-ban futott Cadillac , Ausztráliában Holden , Angliában Vauxhall márkanév alatt .

A Daewoo Nexia egyes piacokon (pl. a szomszédos Romániában) Cielo néven lett forgalmazva .

Hogy házon belül maradjunk : a korábbi Toyota Hiluxot a VW árulta a saját márkaneve alatt , Taro néven .

A Ford Ranger ugyanaz , mint a Mazda B .

És így tovább , a végtelenségig lehetne sorolni a példákat . Egyszóval : nincs ebben semmi furcsa - maximum néha jókat lehet rajta derülni , hogy ami pl. nekünk full egyértelműen Kalos , az egy kanadainak ugyanolyan full egyértelműen Swift - és ő kábé ugyanakkora eséllyel ismeri a Daewoo/Chevy Kalost , mint te ugyanennek az autónak a Swift-változatát ;) ... Egyébként , ha megnézted azt a belinkelt oldalt , megtalálhattad az ex-Daewoo Evanda Suzuki-változatát is , ami talán a mi szemünknek még mókásabb  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Suzuki
« Válasz #312 Dátum: 2005.09.15 18:11:31 »
Van valakinek tapasztalata automata Suzukival (Swift, WagonR)?
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Suzuki
« Válasz #313 Dátum: 2005.09.16 18:49:40 »
Idézetet írta: "music"
Viszont még valami az új Swifthez. (Most nincs időm képeket belinkelni, de ha valakinke van fölös ideje, érdemes megtenni!)
Valahonnan nagyon gyanús volt a formája, mintha már láttam volna valahol. Na, ma jöttem rá, hogy hol van a kutya elásva. Az új Mini!
Teljesen ugyanaz a fazon, csak éppen a lámpatestek mások, és ezáltal nem lehet észrevenni...

Más is észrevette ezek szerint.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Suzuki
« Válasz #314 Dátum: 2005.09.23 21:41:09 »
Ma utaztam egy (taxi) Wagon R pluszban . A műszerfal igénytelen műanyagsivatag , de egy ennyibe kerülő autóban azt mondom , OK . Ami meglepett , az a térérzet . Belülről tényleg olyan , mintha egy sokkal nagyobb autóban ülnék  :o !

A sofőr (nő !) meglehetősen sajátos stílusban vezetett . 2000-nél elváltotta a kettest , utána (á la Music :)) 3000-ig elnyomta a kettest , és a hármas kihagyásával egyből négyesbe kapcsolt .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )