Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6818589 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Kada

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 69
Re: Carina
« Válasz #13815 Dátum: 2009.10.31 14:41:34 »
Mostanába gyertyát akartam cserélni, de eddig 2 ilyen 1000 ft-os gyertyakulcs bánta (eltörött a T résznél)
Én vagyok a ***? mit csinálok rosszul?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #13816 Dátum: 2009.10.31 19:44:46 »
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy az Angol Carinába a 93-ban gyártott gyujtáskapcs. jó é?? (imo stb)

üdv:
Bundi
Angol Carinából is van faceliftes, meg azelőtti, ugye... Sanszos, hogy volt különbség a gyújtáskapcsolókban, akár a gyártás helyének a függvényében is, meg az évjárat függvényében is. Immo pl. nem mindegyikben volt.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #13817 Dátum: 2009.10.31 19:46:51 »
Mostanába gyertyát akartam cserélni, de eddig 2 ilyen 1000 ft-os gyertyakulcs bánta (eltörött a T résznél)
Én vagyok a ***? mit csinálok rosszul?
Elvileg nem tudsz semmit rosszul csinálni - lehet, hogy vmi barom korábban ferdén hajtotta bele a gyertyát a menetbe, és/vagy túlhúzta  ::) ... Próbálkozz teljesen hideg motornál, és előtte legalább néhány perccel fújj oda egy kis WD-40-et vagy ilyesmit. De csak egy gyertya vacakol, ugye? Vagy az összes  :ph34r:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kada

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 69
Re: Carina
« Válasz #13818 Dátum: 2009.10.31 20:16:03 »
Hát eddig két gyertyáig jutottam. Az 2 kulcs volt. :( Ezt a wd40-es ötletet kipróbálom.
Amúgy nagyon fehér a gyertyák vége, ez elvileg szegénykeverékre utal? Lehet, hogy ez lesz a lambdaszondás probléma oka. A légszűrő is nagyon koszos volt.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #13819 Dátum: 2009.10.31 20:51:47 »
Hát eddig két gyertyáig jutottam. Az 2 kulcs volt. :( Ezt a wd40-es ötletet kipróbálom.
Amúgy nagyon fehér a gyertyák vége, ez elvileg szegénykeverékre utal? Lehet, hogy ez lesz a lambdaszondás probléma oka. A légszűrő is nagyon koszos volt.
Ha a gyerták vége fehér, az túl szegény keverékre utal általában, és/vagy túl alacsony hőértékű gyertyára. Elvileg az elektródáknak világos barnás-szürkés színűeknek kéne lenniük. De lehet, hogy szegénykeverékes motornál normális a fehér szín - ezt passzolom...

A koszos légszűrő amúgy nem túl szegény, hanem túl dús keveréket idézhet elő - de ezt a motorvezérlés igyekszik kompenzálni, bár a fogyasztást mindenképpen megnövelil

A gyertyákat tényleg hideg motornál próbáld cserélni, és jóval előtte fújd oda a WD-40-et. Milyen gyertyák kerültek elő a motorból - úgy értem, milyen típusúak? Azt, hogy a motorod szegénykeverékes-e vagy sem, a kluboldalon a képeim között lévő két kép alapján el tudod dönteni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kada

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 69
Re: Carina
« Válasz #13820 Dátum: 2009.10.31 21:17:12 »
Nem szegénykeverékes a kocsi. 95-ös japó 1.6. És sajna Bosch gyertyák kerültek elő. Korábban irtam a lambda szonda problémáról meg kicsit csökkent a teljesítmény alacsony fordulaton zsabzsab. Remélem gyertya-levegőszűrő csere segít valamit.

kösz a segítséget

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re: Carina
« Válasz #13821 Dátum: 2009.10.31 21:57:23 »
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy az Angol Carinába a 93-ban gyártott gyujtáskapcs. jó é?? (imo stb)

üdv:
Bundi
Angol Carinából is van faceliftes, meg azelőtti, ugye... Sanszos, hogy volt különbség a gyújtáskapcsolókban, akár a gyártás helyének a függvényében is, meg az évjárat függvényében is. Immo pl. nem mindegyikben volt.
Szia!

Az enyém 96-os, a jel a motorháztetőn van és 2 vese alakú nyílás van a hütőrácson. (vagy valami hasonló  :hmmmm: )Azt hiszem ez a faceliftes kivitel. A gyújtáskulcs pedig a kövérebbik, ez ha jól tudom akkor immo-s. Szóval most  bonyolultabbá vált a dolog. Gondolom a gyujtáskapcsolót nem befojásolja, de a 2l-es benzines Carináknál 2 féle teljesítmény adat kering az interneten.  93 kw és 98 kw Ez valós adat?

üdv
Bundi
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #13822 Dátum: 2009.10.31 22:28:00 »
Az enyém 96-os, a jel a motorháztetőn van és 2 vese alakú nyílás van a hütőrácson. (vagy valami hasonló  :hmmmm: )Azt hiszem ez a faceliftes kivitel. A gyújtáskulcs pedig a kövérebbik, ez ha jól tudom akkor immo-s. Szóval most  bonyolultabbá vált a dolog. Gondolom a gyujtáskapcsolót nem befojásolja, de a 2l-es benzines Carináknál 2 féle teljesítmény adat kering az interneten.  93 kw és 98 kw Ez valós adat?
Igen - a korábbi 2.0 Carinák 133 lovasok voltak (98 kW), a későbbiek 126 lovasok (93 kW). És a leírás alapján a tiéd faceliftes ('96-ban volt a facelift), és immós. Sanszos, hogy a '93-as gyújtáskapcsoló nem fog passzolni. Bár nem vagyok biztos benne.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

tomahawk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 500
Re: Carina
« Válasz #13823 Dátum: 2009.10.31 23:19:24 »
a kozepkonzolon levo 3 kapcsolo kozul (kodlampa, hatsoablak-futes, elakadasjelzo) kettobol kiegtek az izzok (csak a hatsoablak-futes vilagitott) igy sotetben nem lehetett latni oket.  3mm-es nagy fenyereju ledekkel amikhez 1K-s ellenallas lett forrasztva, siman megoldhato volt a problema. csak a ledet kellett a kapcsolo nyomofeluletere iranyitani es a beepitese sem tul bonyolult.
ezt csak azert irtam le mert tudtommal ezekbe a kapcsolokba elegge dragak az izzok. nekem 1500huf koruli osszeget is mondtak autosboltban amit tobbnyire markakereskedesekben lehet beszerezni. a ledek es az ellenallasok ara meg szinte fillerekbe kerul. tehat ha vkit erdekel a dolog akkor szoljon es teszek fel kepeket. 
...ja es joval kevesebbet fogyasztanak.  8]
Lehettem volna halasz ...

Pif2

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re: Carina
« Válasz #13824 Dátum: 2009.11.01 18:21:18 »
a kozepkonzolon levo 3 kapcsolo kozul (kodlampa, hatsoablak-futes, elakadasjelzo) kettobol kiegtek az izzok (csak a hatsoablak-futes vilagitott) igy sotetben nem lehetett latni oket.  3mm-es nagy fenyereju ledekkel amikhez 1K-s ellenallas lett forrasztva, siman megoldhato volt a problema. csak a ledet kellett a kapcsolo nyomofeluletere iranyitani es a beepitese sem tul bonyolult.
ezt csak azert irtam le mert tudtommal ezekbe a kapcsolokba elegge dragak az izzok. nekem 1500huf koruli osszeget is mondtak autosboltban amit tobbnyire markakereskedesekben lehet beszerezni. a ledek es az ellenallasok ara meg szinte fillerekbe kerul. tehat ha vkit erdekel a dolog akkor szoljon es teszek fel kepeket. 
...ja es joval kevesebbet fogyasztanak.  8]
Engem érdekelne...nekem is sajnos hasonlóak a problémáim...ja és a többi izzóval is, vagy nagyon gyengén, vagy egyáltalán nem világítanak.... ( kilóméteróránál stb...)
'96 Toyota Carina E 1.6 XLI

cere

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 103
Re: Carina
« Válasz #13825 Dátum: 2009.11.02 07:04:27 »
Engem is erdekel a csere!

ezoz

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Re: Carina
« Válasz #13826 Dátum: 2009.11.02 22:32:40 »
a kozepkonzolon levo 3 kapcsolo kozul (kodlampa, hatsoablak-futes, elakadasjelzo) kettobol kiegtek az izzok (csak a hatsoablak-futes vilagitott) igy sotetben nem lehetett latni oket.  3mm-es nagy fenyereju ledekkel amikhez 1K-s ellenallas lett forrasztva, siman megoldhato volt a problema. csak a ledet kellett a kapcsolo nyomofeluletere iranyitani es a beepitese sem tul bonyolult.
ezt csak azert irtam le mert tudtommal ezekbe a kapcsolokba elegge dragak az izzok. nekem 1500huf koruli osszeget is mondtak autosboltban amit tobbnyire markakereskedesekben lehet beszerezni. a ledek es az ellenallasok ara meg szinte fillerekbe kerul. tehat ha vkit erdekel a dolog akkor szoljon es teszek fel kepeket. 
...ja es joval kevesebbet fogyasztanak.  8]

Komolyabb autóvillamossági boltokban lehet kapni az abba való pici rízsszem izzót. Én Bp-en, a Lehel téri piaccal szemben lévő kis utcában vettem. Az ára nem volt húzós, pontosan nem emlékszem, de vettem vagy 5öt...így gondolom olyan 200 Ft körül lehet darabja. Ha kell, utána nézek a pontos címnek.
Toyota Carina Є Liftback GLI, 2.0, 1998

ezoz

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Re: Carina
« Válasz #13827 Dátum: 2009.11.02 22:36:18 »
Az enyém 96-os, a jel a motorháztetőn van és 2 vese alakú nyílás van a hütőrácson. (vagy valami hasonló  :hmmmm: )Azt hiszem ez a faceliftes kivitel. A gyújtáskulcs pedig a kövérebbik, ez ha jól tudom akkor immo-s. Szóval most  bonyolultabbá vált a dolog. Gondolom a gyujtáskapcsolót nem befojásolja, de a 2l-es benzines Carináknál 2 féle teljesítmény adat kering az interneten.  93 kw és 98 kw Ez valós adat?
Igen - a korábbi 2.0 Carinák 133 lovasok voltak (98 kW), a későbbiek 126 lovasok (93 kW). És a leírás alapján a tiéd faceliftes ('96-ban volt a facelift), és immós. Sanszos, hogy a '93-as gyújtáskapcsoló nem fog passzolni. Bár nem vagyok biztos benne.

Valami kavarodás van a teljesítmény értékekkel. Az enyém 1998 márciusi és 98kw. Papírforma szerint. Ha nem a papírt nézem, akkor honnan lehet megtudni a valóságot?
Toyota Carina Є Liftback GLI, 2.0, 1998

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #13828 Dátum: 2009.11.02 22:48:53 »
Valami kavarodás van a teljesítmény értékekkel. Az enyém 1998 márciusi és 98kw. Papírforma szerint. Ha nem a papírt nézem, akkor honnan lehet megtudni a valóságot?
A korabeli gyári prospektusokból, és katalógusokból. A te autód nem lehet 133 lovas; 126 kell legyen. A forgalmiba rengetegszer írnak hülyeséget, ez tényleg nem mérvadó.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ezoz

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 54
Re: Carina
« Válasz #13829 Dátum: 2009.11.02 23:01:17 »
Valami kavarodás van a teljesítmény értékekkel. Az enyém 1998 márciusi és 98kw. Papírforma szerint. Ha nem a papírt nézem, akkor honnan lehet megtudni a valóságot?
A korabeli gyári prospektusokból, és katalógusokból. A te autód nem lehet 133 lovas; 126 kell legyen. A forgalmiba rengetegszer írnak hülyeséget, ez tényleg nem mérvadó.
Buktam 7 Le-t. :(
Viszont az azért egy érdekes szitu, h teljesítmény után szedik be az adót és igazából sehogyan nem tudom bizonyítani, h nekem 7 lóval kevesebb van.
Toyota Carina Є Liftback GLI, 2.0, 1998