300 kg azért elég sok ám, azt a szabványok 4 felnőtt súlyának veszik. Egyébként a 150 paci akkor van kéznél, amikor kipörgeted a motort, 3500-as fordulat alatt szegénykeverékes üzemmódban van, ennél sokkal kevesebb pacival és nyútonnal. Egyszer próbáld ki, hogy 60-nál visszateszed kettesbe, és padlót nyomsz neki. Vagy 160-nál ötösben. Na, azzal hasonlítsd a Meganet!
Köszi.
Nekem ez elég meredeken hangzik elsőre, a Renault-val 60-nál már 5.-ben megyek ha a forgalom megengedi...
De kipróbálom. Talán egyfajta belém ivódott szokás, hogy 3000 fölött sokat fogyaszt (persze biztosan nem így van), meg mondjuk a Megane utastérbe jutó motorhangja pályán 3500 rpm fölött már hallásvédőért kiáltott.
De ki fogom próbálni, ha Ti mondjátok, bírnia kell.
Első "normális" autóm ez mondjuk, F astra, I/2-es Megane után, szóval jelenleg még kímélem mind a hímes tojást. Talán túlságosan is...
Amúgy, bár nem fogyasztás kérdés, javasolt ebbe a közvetlen befecskendezős motort valami különleges benzinnel itatni, vagy a normál 95-ös megfelel a célnak?
Köszi,
Gergő