Milyen motorokról beszélünk (VVTI, Valvematic)? Milyen évjárat? T22, T25, T27 ?
Az hogy Avensis 1,6 vagy 1,8 elég tág fogalom ;-)
Bocsánat, jogos! 2003-2009? T25 azt hiszem a típusazonosítója.
2004-eseket nézek v 2003-as évjárat végieket, legalábbis
amik eddig szóba jöhettek 1,2-1,5m között.
Nem tehetek róla, de nekem az első nem szimpi.
Gondolj bele, ha 400 ezer volt a javítása (oké, márkaszervízben minden sokkal drágább, de akkor szerintem nem facelift utáni fronttal tákolták volna össze), akkor ott azért komoly dolgok voltak.
Hogy ők nem tudnak az olajevésről az szép és jó, de hogy valójában eszi-e vagy sem azt nehéz úgy kideríteni, hogy az olajcserék között senki nem nézett rá az olajszintre.
Zárójelben teszem hozzá ennyi km-nél már nagyon sok eszi az olajat, talán ránézhetnél a nívópálcájára, ha már pár ezer km eltelt az elmúlt olajcsere óta.
A második nekem sokkal szimpibb: jó minőségű képek, tiszta autó, gyári dísztárcsák stb.
Amit ugye nem írtál még, hogy mennyit szánnátok autóra, mert ha 1,5 misi a határ, akkor bizony jó eséllyel csak 200 ezer feletti futású, facelift előtti darabokat fogsz találni.
Amennyiben mindenképpen liftbacket keresel (sokan nagyon jónak tartják, én még sohasem éreztem hiányát, hogy sedanom van..), és az említett összeg alattit, akkor bizony nagyon nehéz dolgod lesz.
1,5 misi alatt van összesen 12 darab (ha az 1.6-osokat levonom) ami szervízkönyves és ebben persze jópár sedan.
Szerk.:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_1.8_sol_elegant_liftback-8744330
No, ez pl egy már blokkcserés darab, itt nagyon nagy valószínűséggel nem lesz (nem mostanában?) olajevés, nincs benne sok km, első gazdás és mégis olcsóbb, mint a facelift utáni darabok.
Egy igazán jó T25-öt (nincs benne elképesztően sok km, nem karambolos, nem behozott stb.) bizony nem nagyon akarnak eladni 1,7 misi alatt és amint tudjuk: "Olcsó húsnak..."
Jogos, árakkal nem vagyok tisztában, olx-en nézegettem bontott alkatrészeket de 30-40k/lámpa árakból kiindulva reális volt ez az ár + fényezés + munkadíj stb... de rákérdezek és persze csak van számla róla akkor árakkal meg talán fotók a balesetről stb!
Az meg hogy újabbat kapott... én csak örülnék neki ha az újabbat kapná és nem a gyárit, bár kérdés megkérdezték-e őket lehet ők választották ezt?!
Olajszintet megnézem, mert hétvégén megyünk egy tüzetesebb átvizsgálásra majd meg próbakörre most csak egy 15perces szemle volt kb amolyan első ránézéses vélemény alkotással egybekötve.
A második nekem sokkal szimpibb: jó minőségű képek, tiszta autó, gyári dísztárcsák stb. Nem a képek alapján kell kocsit venni
voltam én már olyat autót nézni ami képek alapján a dupláját is megérte, majd szemle után a felét sem adtam volna meg!
Amúgy meg van hozzá a gyári dísztárcsa is a csomagtartóban volt és minden alkatrész hiánytalanul meg van és a gumik nagyon jó állapotúak + nyári szett is van hozzá, de a lemez úgy is le lenne cserélve majd valami gyári v normálisabb felnire.
Nem liftbacket keresek, ez max egy + pont talán, de a sima sedan is jöhet. Nyilván 1.6-1.7m fölött kezdődnek meg a talán "jobb" állapotúak, de mindig ki lehet fogni 1-1 jó példányt csak rá kell találni, az összeg már a plafon sajnos, megpróbáljuk kifogni a legjobbat ezért
Én is leírnám a "benyomásomat", hiszen élőben azért többet lehet látni...
Az első törött volt, megjavították, de hogy hogyan azt csak a jóisten (esetleg szakértő) tudná jobban megítélni...szerencsés esetben a futómű nem volt sérült és a javítás szakszerű volt... (welcome to Hungary) Én ikább vennék "karcosabbat", de törés nélkül.
A "Járművek ugyanitt"- re kattintva egy Németo.-ból hozott BMW-t is árul... Innentől kezdve nekem kicsit nepper feelinges...
Persze ettől még akár jó is lehet... az ára azért nem rossz...
Azt írtad, hogy döntően városban lesz használva... háát szerintem az 1.6-os sem lenne tragikus választás... Nem arra az évente 4...5 hosszabb útra kell optimalizálni a vásárlást...
Szerintem a 2.0 végképp fölösleges...a városi fogyasztás miatt is így gondolom...
Ezekből következik a kompromisszum... 1.8-as...
De amilyet találsz jó áron, jó állapotban... ne a motor meg a felszereltség döntsön...
Szerintem a sedantól sem szabad megijedni... persze ez a felhasználástól erősen függ, de döntően városi felhasználásnál családi használatban nehezen hiszem, hogy nagy hátrány lenne.(persze kőműves brigád, melós autó.... az más tészta...)
Persze én 1.6 T22 sedanbol nézem a dolgot... meg az sem mindegy, hogy miből ül át az ember...
Típushiba az OLAJFOGYASZTÁS(!)... Sajnos én is "beleválasztottam", de már túl vagyok rajta...meggyűrűztettem... előtte azért sokat paráztam Ezt nem nagyon lehet kiszúrni...
Azért érdemes megmutatni hozzáértő szerelőnek...
szvsz.
Nyilván benne van a pakliban ezért mondjuk én szeretném elvinni ha már ott tartunk egy márkaszervizbe teljes átvizsgálásra (Hondánál ez 16k körül mozog) és akkor ott talán kiderülnek a dolgok meg megnézik ezeket (főleg ha megkérem őket erre irányulva).
Ezt a BMW-t észre sem vettem köszi szépen utánakérdezek, most meg is ingottam picit
Skoda Felicia 1.3-as kombiból ülnének át a szülők az meg azért elég fapad volt már... 1M Skoda Oktáviákat néznek (szintén fapad) ezért terelem őket inkább a Japán oldal felé (nekem Hondám van) ezek azért már elég jó felszereltségű kis gépek.
Igen (én) nem szeretném elkapkodni, de muter már házi sárkány üzemmódban van, de ameddig tudom visszafogom és keresgélek/nézelődöm még.
Mint mondtam nem fix semmi tehát 1.6-1.8L jöhet, ha bárki tud valamit kéz alól v láttok jót akkor szóljatok!
Ezeket néztem még csak messzebb vannak, le kéne menni v megnézetni valakivel.
Dunakeszisnek amúgy fura az anyós oldali ködlámpa és fényszóró is matt/penészes (de ezt Szombaton reggel megyünk megnézni).
Pécs - 1.8 Sol Technic - Talán még ez tűnik kép alapján a legnormálisabbnak, csak hát kereskedő...
Mosonmagyaróvár - 1.8 Sol Elegant - Ennek feltűnően ferdén áll a csomagtér ajtaja (jobb oldalt nagyobb a hézag).
Székesfehérvár - 2.0 Sol ElegantKöszi