Köszi srácok a válaszokat!
Nem tehetek róla, de nekem az első nem szimpi.
Gondolj bele, ha 400 ezer volt a javítása (oké, márkaszervízben minden sokkal drágább, de akkor szerintem nem facelift utáni fronttal tákolták volna össze), akkor ott azért komoly dolgok voltak.
Hogy ők nem tudnak az olajevésről az szép és jó, de hogy valójában eszi-e vagy sem azt nehéz úgy kideríteni, hogy az olajcserék között senki nem nézett rá az olajszintre.
Zárójelben teszem hozzá ennyi km-nél már nagyon sok eszi az olajat, talán ránézhetnél a nívópálcájára, ha már pár ezer km eltelt az elmúlt olajcsere óta.
A második nekem sokkal szimpibb: jó minőségű képek, tiszta autó, gyári dísztárcsák stb.
Amit ugye nem írtál még, hogy mennyit szánnátok autóra, mert ha 1,5 misi a határ, akkor bizony jó eséllyel csak 200 ezer feletti futású, facelift előtti darabokat fogsz találni.
Amennyiben mindenképpen liftbacket keresel (sokan nagyon jónak tartják, én még sohasem éreztem hiányát, hogy sedanom van..), és az említett összeg alattit, akkor bizony nagyon nehéz dolgod lesz.
1,5 misi alatt van összesen 12 darab (ha az 1.6-osokat levonom) ami szervízkönyves és ebben persze jópár sedan.
Szerk.:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_1.8_sol_elegant_liftback-8744330No, ez pl egy már blokkcserés darab, itt nagyon nagy valószínűséggel nem lesz (nem mostanában?) olajevés, nincs benne sok km, első gazdás és mégis olcsóbb, mint a facelift utáni darabok.
Egy igazán jó T25-öt (nincs benne elképesztően sok km, nem karambolos, nem behozott stb.) bizony nem nagyon akarnak eladni 1,7 misi alatt és amint tudjuk: "Olcsó húsnak..."