Még három kisebb negatívumot említenék a mai, elég kiadós városi használat után. A kocsi erősen párásodik esős időben, folyamatos ventillátor-használat ellenére - persze ezt okozhatja mondjuk egy ócska pollenszűrő is, de na. Még klímával is nehéz volt az első oldalablakokat és a szélvédőt rendesen tisztán tartani. A ventillátor hangos; hármas fokozaton már emelt hangerővel kell mellette beszélgetni. A küszöb és az ülés egymáshoz viszonyított helyzete olyan, hogy kiszálláskor összekoszolod a nadrágod szárát, hacsak nem figyelsz erre kifejezetten oda.
Na, ezekben igazad van, aki Astrát vesz, annak együtt kell éljen a nagyon gyenge utastér szellőzéssel. A pollenszűrőhöz ennek semmi köze, zsír új szűrővel is ilyen. Továbbá a klíma gyenge, ahogy írtad is, 3-as fokozaton kell használni, hogy egyáltalán érződjön valami (teljes gáz mennyiséggel is!). Nekem a Coriban, de az OFF Passatunkban is egyes fokozaton már érezhető mennyiségű és jéghideg levegőt fúj a klíma, cserébe az Astra (legalábbis a mi volt 1,7dti-nk) nem veszi észre a bekapcsolt klímát, nem fogja vissza a teljesítményt.
A küszöb esetében egyik szemem sír, a másik nevet: igen kiszállásnál összekoszolja a nadrágod szárát, viszont egyúttal érzed-látod is a rohadt vastag anyagot alattad, innen az autó masszív érzete. Ez szubjektív megítélésű probléma, engem nem zavart a nadrágom, nyugodt voltam, hogy biztonságos autóban ülök. Mondjuk ezt a dolgot már megint a W123-as Merci oldotta meg jobban, csak már 1977-ben. Ott úgy volt eltakarva és szigetelve az ajtóval a küszöb kilépéskor érintett felülete, hogy az soha nem volt koszos, így ezt a problémát sem éreztük...