Amúgy minek köszönhető ez a te közeli kontaktod, ilyen sok Mercihez? Lehet, hogy mesélted már, de nem emlékszem... Nálam sajnos sokkal inkább elméleti a dolog; életemben összvissz három Mercit vezettem; S-Klassékban csak autószalonokon ültem - éppenséggel 126-osban meg 116-osban még nem is ültem soha ![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
Egykori műapám kocsik behozatalával, rendbetételével, eladásával is foglalkozott, plusz széles baráti köre volt. Pl autókereskedő, meccseket megbundázó, ezért börtönbe kerülő, de amúgy szimpatikus emberek. Részben asszem neki is köszönhetem az autóbuziságomat. Olyan különleges autókhoz volt szerencsém akkoriban (1991-97) amikhez csak viszonylag keveseknek. Ő maga egyébként Mercibolond volt, ezért is volt annyi belőle. Emlékszem mikor az elsővel, egy akkor majd' 20 éves állólámpással hazaállított, én meg kerestem a Daciát
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
A rendszáma azóta is fejben: KI 11-06.
Aztán jöttek sorban: 200D, 240D, 190e2.6, Mazda 929 3.0 V6, Saab 900 turbo, Honda Quintet, Opel Corsa 1.2 GT (!), Toyota Celica, Autobianchi A112 (csak ilyen vacak kép van róla, de ez a korai, aminek ilyen volt a műszerfala:
![](http://px5.sfstatic.com/thumbs/0000/54/56/94565.jpg)
, BMW 315, Simca (nemtom milyen),
VW Fox (ez nagyon bejött), Lancia Prisma, Pontiac Fiero, Fiat 500, Audi 100 CD 5D (még szivar előtti.), Daihatsu Charade...
Sokszor volt ami hetekig állt az udvarban, várva, hogy rendbetegyék, eladják. Én meg kijártam, beültem, vezettem, sőt, ha senki nem látta, kicsit meg is járattam a motorját. Konkrétan a Saab 900 turbo volt, amit életemben először, asszem kb 15 évesen közúton vezettem. (pont műszakira menet)
Aztán persze ezek az autók mind kevésbé számítottak különlegességnek, mert sokszor régiek voltak, stb, de azért örök élmény marad.
![wub :wub:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/wub.gif)