Ma pörgős napom volt, 2db 2005-ös VW Polo 1.4PDTDI-n csináltam 150.000km-es szervízt, különösebb gond nem volt velük, az egyiket kell visszahívnom első trapézszilentblokkok cseréjére (típushiba, majd a módosított erősítettet teszem bele, amiket szoktam), ez ma nem fért volna bele az időmbe és a gazdájának sem fért volna bele most anyagilag (+30K kb), majd ha lesz rá keret megcsinálom. Ablaktörlőlapátok mentek még az egyikre (keret nélküliek) ez sem olcsó Valeoba, de kellett.
Motyók, szűrők hozzá, (közte van még egy A170-es Merci szűrői, azt majd hétfőn csinálom):
http://www.kephost.com/view3.php?filename=nq07qv3uv6ta0k5s7xab.jpgMeg egy 2006-os Peugeot 207 1.6 16V volt nálam, vizsgáztattam, plusz 30.000km-es revíziót csináltam (28.000km van a kocsiban) olaj, összes szűrő.
http://www.kephost.com/view3.php?filename=djy1w8zbtrk9gw62aeg6.jpghttp://www.kephost.com/view3.php?filename=1n80wpi3shmut5ef8h01.jpgPSA-nál az olajszűrőre kell nagyon figyelni, vagy gyári vagy MANN, olajszűrőbetét van benne egy kis műanyag kereszttel ami az olajszűrőházban nyom egy kis rugós rudacskát.
Ez a műanyag kereszt olcsóbb szűrőknél el szokott fáradni és átszakad, eredménye: alapjáraton nem lesz olajnyomás (ezeknél nem szabad spórolni az olajszűrővel)
Erről van szó:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=r97bcijt0stp7jnk7obg.jpgAmúgy nekem ez a 207-es nagyon tetszik formailag, amikor végeztem vele kint állt az udvaron a Corollám mellett és nem nézett ki rosszul...
Maga a műszeregység és körülötte is dizájnos, jól sikerült( kivéve a kilométeróra franciás számozása 10,30,50...)
http://www.kephost.com/view3.php?filename=2jpjngedjk0v05rjn0vt.jpgHolnap a változatosság kedvéért egy másik VW POLO vizsga, Renault Thalia 1.5dci 4 izzítógyertya csere, Merci 123 2.4D vízpumpa csere, meg 2-3 autó téligumiátszerelés belefér még