Gondoltam megosztom veletek az alabbi esetet.
Szoval adva van egy Toyota Corolla 2.0 D-4D par hete vettem 63.000km-el 3 es fel evesen. (Nem otthon vettem) Igaz gyanakvo vagyok, de egyre tobb jel arra utal, hogy tenyleg ennyi a futasteljesitmeny es itt nem szokas a vissza "tekergetes".
![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
Elvittem egy Toyota szervizbe, hogy rendben legyen a kocsi es csinaljak ok meg a nagy szervizt. 2 apro hibarol szamoltam be nekik, az egyik az hogy nagy a szelzaj amit vasarlas utan hazafele uton vettem eszre nagyobb sebessegnel az autopalyan. Azota rajottem az okara is, hogy a vezeto oldali ablak koruli tomites el volt szakadva es egy fekete szivaccsal potoltak ki (ja es be is azott mosaskor)... szoval annak a csereje es hogy hideg motornal kicsit nehezen indul. Itt arra gondolok, hogy izzitas utan nem indul poccre hanem kell vagy 5 masodpercet forgatni. En ugy gondoltam az izzito gyertyak kozul halt meg 1-2 db...
Szervizben megneztek meleg motornal minden rendben, megcsinaltak a nagyszervizt is szinten minden ok, de a tomites csere miatt 1 ejszakara ott hagytam a kocsit.
Masnap de. hiv a szerviz, hogy hideg motorral valo inditasnal kiderult, hogy az injektor nem jo amire mar alapbol is gyanakodott a szervizes, csak eddig nem irtam le.
Azt mondja ez tipushiba ennel a motornal, de ne izguljak igaz a garancia mar lejart az autora, de ezt garancia idon tul is ki tudja cserelni ingyenesen. Egyebkent 2000 Euro lenne az ara!!!
Azota az injektor megjott holnap viszem viszza a szervizbe es ingyen es bermentve kicserelik.
Mit ne mondjak mazlista vagyok tobbszorosen, hogy ezt igy ingyen megusztam, meg hogy ott hagytam a kocsit meg egy ejszakara es hideg motorral kiderult, hogy jol ereztem valami nem okes.
Nem tudom ez a moka otthon mennyibe kerult volna es milyen szajizzel jottem volna el a szervizbol de itt jol jartam.
Tanulsag: injektor draga mulatsag es a 2.0 D-4D motornal adodhat hiba vele ido elott!