Majd a szerelőm is meghallgatja,3 hét mulva jutok el hozzá, addig még nem kísérletezgetek csavarokkal mert lehet, hogy csak egy szelephézag állítással megúszom...
Kizárt, hogy szelephézag lenne, azt 300.000km előtt nem szokták piszkálni, túl macerás és időigényes...
Az enyém is be-be szokott csörrenni, amikor üzemmelegen gyorsítok, viszont erős gyorsításkor elhallgat. Ez nem szelephang, hanem valószínűleg a dugattyúkra rakódott olajmaradék miatt csinálja.
nismo fórumtársunk is ugyanígy járt, kicseréltette - mint utólag kiderült, minden bizonnyal - feleslegesen az ECU-t, hogy biztos az csörög, de a csörgés kis idő múlva visszatért. Ette az olajat a motorja, amit új dugó- és gyűrűszettel felújíttatott, ezt követően teljesen megszűnt a csörgés.
Nálam a csörgés erőssége attól függ, hogy éppen mennyi olaj van benne. Ahogy csökken a szint a minimum felé, úgy kezd egyre többször és jobban cirippelni. Utántöltöm az olajat és eltűnik a csörgés is.
A szívócsonk csörgés alapjáraton is zörög, nem fordulatszám függő, így az felejtős, mint hibaforrás. Amúgy, ha mégis az lenne, akkor is felejtős az új vásárlása (117000Ft+Áfa), egyetlen darab csavar behajtása teljesen megoldja a problémát. Kleingy ajánlására kukkants be a Csináld magad topicba, ott mozso képekkel is illusztrálja, hogyan csinálta...
Az, hogy írod, hogy a szint oké, mit jelent? Mikor volt olajcseréd, mennyit mentél azóta?