Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2289919 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Turulmadar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 84
Re: Szerviz
« Válasz #5775 Dátum: 2011.09.02 16:19:26 »
Hú ezt az előző hozzászólásomat rendesen megszerkesztettem...Nézzétek el nekem  :)
E11.Corolla.1.4 vvti.2001.

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Szerviz
« Válasz #5776 Dátum: 2011.09.02 16:28:12 »
A helyzet az, hogy én sem láttam még szétszedve, de kapásból az jutott az eszembe, hogy mi van, ha csak meg van szakadva a km-óra spirálod és a forgás közben lötyög, akadozik... Ez nem biztos, csak forgó spirálként erre tudok látatlanban gondolni...

Ezekben még spirál van? Azért meglepő, mert emlékeim szerint már a régi swiftben is elektronikus volt, és nem spirál volt, hanem kábel.
Azt hiszem, tévedsz, mert én a régi céges (2002-es, 1,3 16v) Swiftemben bőszen húzgáltam ki a spirált a motortérben a csatijából, amikor "nem akartam, hogy mérjen"... az bizony spirálos volt...  :D ;)
Így van a sizuki swift még spirálos.  :yes:

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Szerviz
« Válasz #5777 Dátum: 2011.09.03 13:38:24 »
Hat, nem vagyok benne biztos melyik resz. Nekem eloszor csak kormanyszarat csereltek, de az nem jott be.
Mikozben csereltek a rudat, a szervizvezeto ott allt mellettem es magyarazta, hogy az O Aurisa is kattog mar reg, de nem foglalkozik vele. Sot a Rav4-e is kattog mar evek ota es nem csereli.

1000%, hogy valami szar ki filléres cuccon múlik az egész... Te nem érzed túl érzéketlennek a kormányzást amúgy? Hibától függetlenül.
Nem, en elvezem, hogy olyan konnyu a kormany.
(az asszony Jazz-e, na az erzeketlen egy darab...)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Szerviz
« Válasz #5778 Dátum: 2011.09.04 17:11:49 »
Egy pár tipp kellene:
az mitől lehet, ha a kuplungpedál lenyomása nehézzé válik? 110e km van a kocsiban és átülve tényleg erőből kell nyomni a pedált.  :?:
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Szerviz
« Válasz #5779 Dátum: 2011.09.04 18:50:14 »
Lehet, hogy a Corollát vezetve elszoktál tőle. A dízelekhez erősebb kuplung "jár"...
Gabe 254.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Szerviz
« Válasz #5780 Dátum: 2011.09.04 19:19:09 »
Sztem nem veletlen irta a Corolla topikba  ::)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re: Szerviz
« Válasz #5781 Dátum: 2011.09.04 19:24:13 »
Bocs, azt hittem egyértelmű:
Szóval egy E12-es, 2003-as Corolláról van szó (előző autónk). Km alant.
Mi okozhatja? Márkaszerviz látogatósa érdemes, vagy egy szakival jobban jönne ki?
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #5782 Dátum: 2011.09.04 19:28:42 »
A kinyomócsapágy a nyeles tengelyen csúszkál, ez eredetileg spec zsírral van zsírozva, de idővel összeszedi a koszt, és ez okozhat ilyet.  :)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Szerviz
« Válasz #5783 Dátum: 2011.09.05 11:00:00 »
Sztem nem veletlen irta a Corolla topikba  ::)
:elpirul:
Gabe 254.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #5784 Dátum: 2011.09.05 11:03:28 »
No, e hét végén bekerül majd a következő pecsét (150.000-es helyre a valós 138.000km) is a szervizkönyvbe, holnap megyek a cuccokért:

5L Mobil Super 3000 5W-40 olaj (9000Ft)
Mann MAW 68/3 olajszűrő (1500Ft)
Sima levegőszűrő (Wix?) (1600Ft)
Ferodo Premier féktárcsát előre 255mm (9000Ft/db)
Ferodo Premier fékbetétek
cikkszáma: FDB1391 (gyári cikkszáma: 044 6502 030, ezzel műszakilag teljesen megegyező váltócikkszám: 044 6502 140) 132mm hosszú (12.000Ft/szett; 4db)

Az összes anyagdíj 43.000Ft lesz, + a munkadíj, helyszín továbbra is a bcsabai A1 Toyota szerviz.  :clap:
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.05 11:07:58 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #5785 Dátum: 2011.09.06 12:04:24 »
Bepi, azt vágom, hogy Ferodo betétből vannak különböző szintek (pl Premier), de a tárcsából csak kétféle, az utcai és a verseny, ott tudomásom szerint nincs premier szint.

Más: én a jövő héten szeretnék menni TZolihoz fékcserére (még nem egyeztünk meg az időpontban), és azt mondta, meg én is ezt láttam, hogy a Ferodo első tárcsa elég drága, nálam pl drágább mint az Ate, ezért nekem Zoli Brembot ajánlott. Nálad mi a helyzet?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

TZoli

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #5786 Dátum: 2011.09.06 12:22:01 »
Nem egyforma a vvt-i E11 és E12 első féktárcsája Mondi, az E11-é csak 22mm széles, az E12 25mm és az agymagasság sem stimmel.
A vvt-i E11-re valóban annyiért lehet venni kis kedvezménnyel első tárcsát mint amit Bepi írt.

« Utoljára szerkesztve: 2011.09.06 12:27:50 írta TZoli »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #5787 Dátum: 2011.09.06 12:31:19 »
Sorban:

Nálam a Ferodo tárcsa is Premier, így hozta az adatbázis, de ma megyek értük, holnap beszámolok majd róla. A betétek biztosan Premierek.

Vehetsz Brembo tárcsát, minden további nélkül, TZoli valószínűleg tudja is, hogy jó-e, vagy sem, illetve melyik típusa vállalható, de nekem van egy hülyeségem: Én Ferodo betéthez Ferodo tárcsát veszek, mert hiszem (lehet, hogy tényleg hülyeség ennyire sarkatani), hogy az azonos márkájú alkatrészek együtt használva működnek jól. Nekem is jobb árban lett volna a Brembo tárcsa, de a betétek már nagyon drágák lettek volna.

Mindezen felül nekem van mégegy - lehet, hogy rosszul - berögződött véleményem: Brembo-t csak felső kategóriában vennék, utcai "utángyártott" Brembo-tól kicsit tartanék. Ki tudja, milyen... Ez olyan, mint, hogy SONY cuccból is CSAK akkor vásárolok, ha felső kategóriás terméket keresek, az egyszerűbbeket meg sem nézem. Én úgy gondolom, hogy minden kategóriában meg van az a gyártó, amelyik a lehető legjobb választás, és ezek nem biztos, hogy a legismertebb gyártók termékei. Pl. az alapkategóriás SONY-kat csak a nevük adja el, tartok tőle, hogy a Brembo-val is ez a helyzet, de mégegyszer mondom, simán lehet, hogy tévedek, ez részemről masszív előítélet.

Viszont az is igaz, hogy Barnával beszéltem erről, Ő is úgy tapasztalta, hogy a Ferodo tárcsa Ferodo betéttel műkszik igazán jól, illetve az azonos gyártótól származó tárcsa/betét kombó.

Esetedben, ha az ATE nem lényegesen drágább a Brembo-nál, akkor sem az utóbbit, hanem gondolkodás nélkül az ATE-t választanám. Én is e között a kettő között keresgéltem (Ferodo, ATE), de végül csak ez volt az én autómhoz, netes rendeléssel, meg nem akartam bíbelődni.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #5788 Dátum: 2011.09.06 12:57:12 »
Majd TZoli mesterrel megbeszélem, mégiscsak jobban ért hozzá, mint én  ::) .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #5789 Dátum: 2011.09.06 16:51:02 »
...de nekem van egy hülyeségem...

Neked nem egy van... :tt2: :D