Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2280507 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Szerviz
« Válasz #5820 Dátum: 2011.09.28 10:25:45 »
 :clap:
Na, ez a pillanat is eljött, hosszas várakozás után, hurrá.
A jó kuplungnál csak a kuplung-nélküliség a jobb ;)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #5821 Dátum: 2011.09.28 12:19:55 »
Jíííííííííhááááááááááááááá! Szuper!

Amúgy, az én régi kuplungomon sem látszott semmilyen törés, vagy repedés, de a változást szinte szóról szóra így írtam le tavaly év végén én is.
Arra vigyázz, hogy továbbra is full kinyomott kuplung mellett válts, ahogy eddig is tetted, és nem lesz baj, szépen be fog járódni.  :yes: :clap:

Mondom én, hogy egy új, kiválóan működő kuplunggal szinte újra kell tanulni váltani, indulni. A LUK lehet, hogy az angol LB-kben a gyári, de az AISINben én jobban bízok, ezért lett nekem is ilyen. Azóta is hibátlanul teszi a dolgát.  :hug:

A váltó 3. fokozatáról még írhatsz pár szót, hogy miben változott, mert azzal kapcsolatban szűkszavúan fogalmaztál. Még mindig meg kell "rázni" a váltóbotot 2-3. fokozat közötti kapcsinál?  :?:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #5822 Dátum: 2011.09.28 13:03:23 »
A váltó 3. fokozatáról még írhatsz pár szót, hogy miben változott, mert azzal kapcsolatban szűkszavúan fogalmaztál. Még mindig meg kell "rázni" a váltóbotot 2-3. fokozat közötti kapcsinál?  :?:
Hátööö jobb lett, de azért messze van a tökéletestől a váltó. Egyelőre könnyebben jár, de még mindig kell kicsit vargabetűt leírni vele. A napokban majd jobban odafigyelek a hármas váltásokra (ma pl jöttem be, nem tűnt fel, hogy szívtam volna vele, tehát tuti jobb mint volt). Mindenesetre az összes többi fokozatot sokkal puhábban lehet váltani.  :)
         

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #5823 Dátum: 2011.09.28 13:04:50 »
A váltó 3. fokozatáról még írhatsz pár szót, hogy miben változott, mert azzal kapcsolatban szűkszavúan fogalmaztál. Még mindig meg kell "rázni" a váltóbotot 2-3. fokozat közötti kapcsinál?  :?:

Ha a szinkronnal van a gond, akkor a visszaváltáskor van probléma, felfelé váltáskor ugyanis nem kell szinkronizálni.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #5824 Dátum: 2011.09.28 13:17:07 »
Fel és le is baja volt és még mindig nem tökéletes. De majd pár hét után is referálok.  :)
         

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #5825 Dátum: 2011.10.07 16:00:51 »
Máról van egy jó meg egy rossz hírem a Coriról. Jó, hogy kicserélték az első lengőkarszilenteket meg még két belső stab szilentet. Rossz hír, hogy 2 hónapom van max, hogy első lengéscsiliket cseréljek. Még rosszabb, hogy toronycsapágyakkal együtt 90 ezer lesz az anyag... :cry:
         

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #5826 Dátum: 2011.10.07 16:05:46 »
 :cry:
Sajnos a magyar utak teljesen tönkreteszik a futóművet. De legyél kicsit pozitív, más autónál ezt sokkal korábban meg kellett volna tenned. Azért közel 200 ezer km gyári gátlókkal nagyon nem rossz!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Szerviz
« Válasz #5827 Dátum: 2011.10.07 16:57:32 »
Máról van egy jó meg egy rossz hírem a Coriról. Jó, hogy kicserélték az első lengőkarszilenteket meg még két belső stab szilentet. Rossz hír, hogy 2 hónapom van max, hogy első lengéscsiliket cseréljek. Még rosszabb, hogy toronycsapágyakkal együtt 90 ezer lesz az anyag... :cry:

Mi baja a toronycsapágynak?
Xanyi

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #5828 Dátum: 2011.10.07 16:59:47 »
Mi baja a toronycsapágynak?
Nem szeretném ha a zsírúj lengéscsillapító kinézne esetleg a motorháztetőn...
         

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Szerviz
« Válasz #5829 Dátum: 2011.10.07 18:29:40 »
Nem szeretném ha a zsírúj lengéscsillapító kinézne esetleg a motorháztetőn...

Soha nem cserélünk lengéscsillapítóval együtt toronycsapágyat csak úgy, sőt, mióta ott dolgozok megfordult már pár autó a szervízbe, de toronycsapágyat még sosem cseréltünk!
De Te tudod...
Xanyi

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12151
Re:Szerviz
« Válasz #5830 Dátum: 2011.10.08 07:21:59 »
Máról van egy jó meg egy rossz hírem a Coriról.

Gyöngyi ezek a cserék halaszthatatlanok voltak vagy csak a tökéletesség felé törekvés miatt cseréltetted őket?  :hmmmm:
nem bírták volna még?
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #5831 Dátum: 2011.10.08 07:42:10 »
Mi baja a toronycsapágynak?
Elnézésgt a tudatlanságomért: a toronyban mi forog csapágyban? :hmmmm:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #5832 Dátum: 2011.10.08 08:12:03 »
szinte ugyan olyan csapágyat kell elképzelni, mint ami a kerékagynál van........ csak ez vizszintesen fekszik, gátlo felsö fele csatlakozik hozzá és mikor tekered a kormányt a kerékkel együtt mozog a gátlo és igy forog a csapágy...... nyilván ez minimális mozgás, de mozog :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #5833 Dátum: 2011.10.08 09:11:47 »
Köszi, értem, akkor az nem is nagyon tud elkopni, max berohadni :hmmmm:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #5834 Dátum: 2011.10.08 09:16:13 »
a futomüvet ért ütések azért kihatnak erre is, ez is tönkre tud menni.
haver e12 jében már volt mindkettö cserélve 100 ezer km környékén....
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)