Menetdinamika alatt Te egész pontosan mit értessz? Én pont azt imádom a VVT-ikben, hogy kétféleképpen tudod vezetni. Tudsz spórolós nagypapa stílusban krúzolni vele, meg kipörgetni 6000 fölé, akkor meg ott a menetdinamika.
Világos, hogy mit is akartál írni, de rosszul fogalmaztad meg. Ugyanis a menetdinamika nemcsak a gyorsulást és a rugalmasságot jelenti, hanem egy komplex, ennél jóval bővebb tartomány, amin belül a gyorsulás, rugalmasság, a motor teljesítményleadása csak egy aprócska rész.
![flowers :flowers:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/flowers.gif)
Te a dinamikus haladásra gondolhattál az adott szövegkörnyezetben, legfőképpen a rugalmasságra.
A hétköznapi életben a dízellel a nyomaték többlete és annak leadási módja miatt kevesebbet kell váltani a dinamikus haladáshoz. A benzinessel többet kell váltani, de kihúzatva azt is a max teljesítményhez tartozó fordulatig, jobban fog menni a dízelnél.
Szigorúan a szóban forgó 110LE-s Mazda dízel és T25 Ave D4 motor összehasonlításban.
![excl :excl:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/excl.gif)