Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4389362 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10718
Avensis, mi más?:)
« Válasz #17505 Dátum: 2013.11.07 23:55:47 »
Akkoriban igencsak a csomagpolitika volt jellemző a Toyotára (mára szerencsére van némi javulás, de messze vannak még a németek egyenként rendelhető opcióitól - ami gondolom sosem fog bekövetkezni, mert drágább lenne a gyártás  :hmmmm: ), tempomat csak az Exe kivitelhez, illetve a 2.4-es motorhoz járt szériában, és ezen csak a ráncfelvarrás után változtattak - de ha jól rémlik akkor is csak a dízel Sol-tól volt alapáras, 2.0 benzinesnél talán még akkor sem.  :hmmmm:  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #17506 Dátum: 2013.11.08 06:07:39 »
akkor ez tuti nem exe volt.
tempomaton kívül minden volt,ami fontos.
gyujtásráadáskor világított,m a karácsonyfa,indításkor kialudt minden.

ez szép,nem is drága.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_wagon_1.8_sol_elegant_1_tulajdonos-7388288
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #17507 Dátum: 2013.11.08 07:01:05 »
pista waze,persze,h lelépi,nem is erről van szó. de még 6000fordulaton sem lesz olyan nyomaték,m ami nálam 1500on;))
és maga a menetdinamika soha nem lesz olyan,még ha 15ezres fordulatra pörgeted,akkor sem.
egyébként nagyon vállalható az a d4 motor szerintem,és emlékeim szerint nem marad el tőle az 1.8vvti sem.

Menetdinamika alatt Te egész pontosan mit értessz? Én pont azt imádom a VVT-ikben, hogy kétféleképpen tudod vezetni. Tudsz spórolós nagypapa stílusban krúzolni vele, meg kipörgetni 6000 fölé, akkor meg ott a menetdinamika.

Haver A8-asában éreztem eddig életemben először azt, hogy jó lehet a dízel és hogy miről szól ez a világ.  :yes:
Jó, mondjuk abban a kocsiban 750 nm volt, az azért kicsit más tészta.  :devil:

Tudtommal a 2.0 és az 1.8 között a különbség leginkább a telepakoltságnál, valamint a dimbes-dombos vidékekekn mutatkozik meg.  :)



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #17508 Dátum: 2013.11.08 07:37:35 »
pont ezt. gyorsulás,rugalmasság.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #17509 Dátum: 2013.11.08 07:58:49 »
Tudtommal a 2.0 és az 1.8 között a különbség leginkább a telepakoltságnál, valamint a dimbes-dombos vidékekekn mutatkozik meg.  :)

Illetve, mikor igazán akarsz menni vele és lepadlózodt, kiszeded a motorból a max teljesítményt, akkor megmutatkozik a különbség. A 2.0 3500 felett lép nagyot.
Viszont érdekes, mert a két motor eltérő váltót kapott. Az 1.8-nál vmivel rövidebb az áttétel, így az ott besegít vmennyit.

Pomk

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1216
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #17510 Dátum: 2013.11.08 08:21:24 »
Ma reggel kinyitottam a parkolóban az autót, majd kézben tartva a kulcsot zsebben volt a kezem. Beszélgettem egy ismerőssel, és ~fél-1 perc után az autó lezárt. Most Én nyomtam meg véletlen a zsebemben, vagy van rajta időzár?
Ezen már útközben gondolkoztam, így nem volt időm újra tesztelni hogy melyik történt.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9397
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #17511 Dátum: 2013.11.08 08:34:26 »
Kb 30 mp és visszazár, ha addig nem nyitsz ki semmit.

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #17512 Dátum: 2013.11.08 08:34:59 »
Ha nem nyitod ki az ajtót akkor visszazár.

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #17513 Dátum: 2013.11.08 08:37:09 »
pont ezt. gyorsulás,rugalmasság.

Èrtelek, de én éppen azt mondom, hogy egyedül az A8 volt eddig olyan dízel, ahol kezdtem érezni a lényegét ennek a turbódízel technológiának.
Lehet, hogy rosszul gondolom, de szerintem 2000 ccm alatt nincs sok értelme a turbódízelnek. Az oka pedig az, hogy nem kapsz olyan többletteljesítményt, ami ellensúlyozná a nagyobb meghibásodási lehetöséget és drágább fenntartást.

Amíg mondjuk egy 1.5 dízel és 1.6 benzin között van 3 liter fogyasztásbeli különbség, addig mondjuk egy 3.0 benzin és dízel esetében ez a különbség szintén alig több.
Ez éppen azt mutatja, hogy csodák nincsenek, a teljesítményhez kell az anyag.  :hug:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #17514 Dátum: 2013.11.08 08:50:54 »
pont ezt. gyorsulás,rugalmasság.
a nyomaték csak a rugalmasság tekintetében érdekes. és ott csak a kéziváltónál. ajánlom figyelmedbe a saját kocsid gyorsulási értékét...  :devil: :devil: :devil:

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #17515 Dátum: 2013.11.08 08:59:10 »
azt a 13mp gyorsulási adatot én még nem tudtam produkálni. igaz 2x próbáltam.
a d4 ave meg vmi 10alatti értéket tud,ha jól emléxem.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #17516 Dátum: 2013.11.08 09:00:47 »
tessék  :hug:
egyébként nem 13 az, hanem inkább 14

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #17517 Dátum: 2013.11.08 09:04:39 »
azért mondom,nem tudtam produkálni még azt a 13mp-t. 15is nehéz;)
érzésre mégis dinamikusabb a mazda.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #17518 Dátum: 2013.11.08 09:16:42 »
az egész azért van, mert az emberek egyféleképpen vezetnek, miközben a szívó meg a turbómotorok karakterisztikája totálisan különbözik. hamar felváltogatnak, és az ilyen használatban a turbók egyértelműen fölényben vannak. ebből a szempontból örvendetes, hogy európában benzines szívó egyre kevesebb van, és várhatóan szépen ki is fognak halni. a benzines turbók is ugyanazt a karakaterisztikát tudják, csak sokkal jobb előadásban, és a hétköznapi használatban a fogyasztásuk is barátságosan alacsony

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #17519 Dátum: 2013.11.08 09:28:31 »
az egész azért van, mert az emberek egyféleképpen vezetnek, miközben a szívó meg a turbómotorok karakterisztikája totálisan különbözik. hamar felváltogatnak, és az ilyen használatban a turbók egyértelműen fölényben vannak. ebből a szempontból örvendetes, hogy európában benzines szívó egyre kevesebb van, és várhatóan szépen ki is fognak halni. a benzines turbók is ugyanazt a karakaterisztikát tudják, csak sokkal jobb előadásban, és a hétköznapi használatban a fogyasztásuk is barátságosan alacsony
A turbós motornak milyen tartományban alacsonyabb a fogyasztása? :hmmmm:Vagy inkább egyenletesebb- nem ugrik meg nagyobb fordulaton?