Sziasztok!
E12 Wagonom 2004 decemberi, 4ZZ motoros. Most fordult át a számláló a 40 ezren. Újkora óra van nálunk, ez biztosan ennyi.
Szervizen utoljára 2008 decemberben járt a Sakuránál, ekkor volt épp 32.000km alatt valamivel. Ez is későn elvégzett szerviz volt már, mivel akkor 4 éves volt az autó, úgyhogy a 45 ezres/3 éves szervizt pecsételték bele.
Utána több mint egy évig nem volt használatban a jószág, ennek köszönhetően ilyen alacsony jelenleg a futásteljesítmény. Azonban ha más nem az olaj és rövidesen a fékfolyadék is lassan csereéretté válik.
Írtam már a gyöngyösi szerviznek, ahol korábban jártam már átvizsgáláson és akkor nagyon készségesek voltak, hogy ilyenkor mi a teendő, de nem válaszolnak napok óta. Említettem a levélben a saját alkatrészt, lehet ez kizáró ok náluk
A kérdésem az volna, hogy ebben a helyzetben miket is cseréltessek az autón? Mindent, amit a 60 ezres szerviz előír? Vagy állapotfüggővé tegyük a dolgot?
Első fékbetéteket kapott az előző szerviz során, úgy gondoltam, hogy egy kenőanyag- (+szűrők), fagyálló- és gyertyacserét megejtenék. Van-e még valami, amit ilyenkor cserélni illene?