Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2289809 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #4305 Dátum: 2010.09.20 11:48:35 »
Ez mehetett volna inkább az Egyéb autókba.  :flowers:
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #4306 Dátum: 2010.09.20 11:51:39 »
A Golf III-as meg atomronda kocsi, kívülről is és belülről is. Műszakilag sok előrelépés nem történt a GTi is egy szar volt LE-ileg.
Ööö... ez azért ebben a formában erős túlzás.  :flowers: A Golf III Gti igenis rendben volt, az egy nagyon jó motor. Alapvetően különböznek egymástól a japó és német kocsik (legalábbis az említettek). A németek akkoriban a sportosabb teljesítményhez nagyobb lökettérfogatot társítottak (2,0), mint a japók (1,5-1,6). Ennek vannak előnyei, és hátrányai is egyaránt. Nagyobb lökettérfogatú motort nem kell üveghangig forgatni minden előzésnél, ott már műkszik a nyomatéktöbblet is egymagában. A másik oldal, viszont sokkal több izgalmat ad hangban és érzésre is. Nem hinném, hogy nagyon hasonlítgatni lehetne ezeket. Abban persze maximálisan egyetértek veled, hogy ultragáz és ciki, hogy még ma is gyártják az 1,6 8v-t 100LE-vel, amit anno 1993-ban kezdtek... Már akkor is csak közepes motornak számított...  :wacko: És abban is egyet értek, hogy motorikusan fejlesztések terén fényévekkel vezet Japán... :clap:

Bocs az OFFért, csak az igazságérzetem megszólalt  :flowers: :flowers:
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.20 11:53:17 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

TZoli

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #4307 Dátum: 2010.09.20 12:32:19 »
Annyit még helyreigazításképp hogy a IV-es Golfban is van-volt 1.4-1.6 16szelepes benzinmotor.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #4308 Dátum: 2010.09.20 12:37:44 »
Annyit még helyreigazításképp hogy a IV-es Golfban is van-volt 1.4-1.6 16szelepes benzinmotor.
Csak az 1,4 a 16v-s, az 1,6-ban nem létezett/létezik 16v, bár az ötös G 1,6 FSI-ben (közvetlen befecskendezéses) nem vagyok biztos. Sztem az is csak 8v.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

TZoli

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #4309 Dátum: 2010.09.20 12:44:16 »
Annyit még helyreigazításképp hogy a IV-es Golfban is van-volt 1.4-1.6 16szelepes benzinmotor.
Csak az 1,4 a 16v-s, az 1,6-ban nem létezett/létezik 16v, bár az ötös G 1,6 FSI-ben (közvetlen befecskendezéses) nem vagyok biztos. Sztem az is csak 8v.

Mondom Golf IV-ben VAN 1.4-1.6 16V benzinmotor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szakmában dolgozom, régebben rengeteg ilyet csináltam
De ha nem elég:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iv/volkswagen_golf_iv_golf_iv_1.6_16v_euro-4149115

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Szerviz
« Válasz #4310 Dátum: 2010.09.20 12:51:14 »
Utána néztem a guglin, tényleg létezik...ez nekem kimaradt, bocs.  :flowers:
Mondjuk túl nagy port nem vert...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Szerviz
« Válasz #4311 Dátum: 2010.09.20 21:16:23 »
Egyéb autók-ban válaszolok erre-arra.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

istvanf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 172
Re: Szerviz
« Válasz #4312 Dátum: 2010.09.22 18:35:48 »
Sziasztok,

Azt tudja valaki, hogy a Toyota garancia naptári évre vagy szervízperiódusra vonatkozik? 2008. márciusi forgalomba helyezésű az Auris, de mivel abban az évben a 15k km hamarabb meglett, ezért most december elején lesz a 3. szervíz. Viszont felhívtak ma a TMH-tól, hogy akarok-e garanciát hosszabbítani - nem volt időm beszélni a hölgyeménnyel sajnos, de felöltött bennem az előbbi kérdés :-)

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #4313 Dátum: 2010.09.22 20:06:15 »
Sziasztok,

Azt tudja valaki, hogy a Toyota garancia naptári évre vagy szervízperiódusra vonatkozik? 2008. márciusi forgalomba helyezésű az Auris, de mivel abban az évben a 15k km hamarabb meglett, ezért most december elején lesz a 3. szervíz. Viszont felhívtak ma a TMH-tól, hogy akarok-e garanciát hosszabbítani - nem volt időm beszélni a hölgyeménnyel sajnos, de felöltött bennem az előbbi kérdés :-)

Elvileg naptár szerint pontosan 3 év a garancia, vagy 100 ezer km, amelyik elöbb bekövetkezik. Viszont akkor nem értem téged miért kerestek meg a hosszabbítással, nézd meg a szervízkönyvet, annak az elején benne kell lennie a garancia kezdetének.
Xanyi

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: Szerviz
« Válasz #4314 Dátum: 2010.09.22 20:53:17 »
Elvileg ráért volna  jövöre a gari lejárta elött megkérdezni, hogy akar-e hosszabitást. :hmmmm:
Egyébként nekem mindig küldenek levelet, hogy lejár a zöldkártya , műszaki- arra az autóra amit már rég eladtam. :szemez:

xpet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 667
  • Auris 1.6 Luna 2008
Re: Szerviz
« Válasz #4315 Dátum: 2010.09.23 19:31:30 »
Pollenszűrőt vennék az Aurisba: Japanparts 2500 Ft, Alco 3000 Ft. (a többi 5e felett)
Japanparts vállalható polleszűrőben?
Köszi!

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #4316 Dátum: 2010.09.23 19:57:47 »
Pollenszűrőt vennék az Aurisba: Japanparts 2500 Ft, Alco 3000 Ft. (a többi 5e felett)
Japanparts vállalható polleszűrőben?
Köszi!
Simán jó, jobb, mint az Alco... A Wix-eket is nézd meg, mert olcsóak és nagyon jók sztem.

xpet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 667
  • Auris 1.6 Luna 2008
Re: Szerviz
« Válasz #4317 Dátum: 2010.09.23 20:03:31 »
Igen WIX is van 2450-ért. Akkor WIX vagy JAPANPARTS lesz. Köszönöm!

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #4318 Dátum: 2010.09.26 21:57:48 »
Mentem a kocsival, éreztem megint, hogy a hátsó fék megint nem 100%-os, meg a kézifék is hol lent fog, hol fent. Nah, nekiálltam leszedni a hátsó dobokat. A balosnál minden OK, frankón fog, szépen be van kopva, minden tutira a helyén van. A jobbost nézem, az alig kopott, kicsit oválisan fog és a fogaskereket rögzítő kis fémlap picit eláll. Szerintem ezzel a lappal lesz a gond, mert ez gátolja meg, hogy mikor az automata feszítő ráfeszített, akkor ne lazuljon vissza a fék.

Nah, nekiálltam, hogy beljebb hajlítom azt a szart, mert a balosnál múltkor meghajlítottam picit a lapkát, azóta tökéletes. (A szerelőm is nézte már, csalóka, mert feszesnek tűnik a lapka, de nem az, bizonyos helyzetben visszaenged.) Kicsit visszalazítottam az automata feszítőt a racsninál, erre kiakadt a rugó. Szétszedtem az egészet a 3,14ba, meghajlítottam azt a kurwa lapot, azt összeraktam. Most szorosan rögzít a lapka, nem engedi, hogy a fogaskerék visszafelé pörögjön. Remélem ez okozta azt, hogy ez az oldal nem fogott kellően, meg hogy változott a pedál mélysége és a kézifék útja is naponta -- hiszen visszaengedett ez a lapka a racsnyinál, ami elvileg automatán feszül. Amúgy minden jónak tűnik, nem rozsdás semmi sem, semmi sem szorul, minden könnyen jár.

Fékspraym nincsen, mert elfogyott, így az orromban landolt a fékpor egy jelentős része. Szerintem még két nap múlva is lehet majd orrfújásnál látni a fékport... Még jó, hogy ezek azbesztmentesek, mert megmurdálnék különben.  :wacko:



A képen látható, hogy miről beszélek:


mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #4319 Dátum: 2010.09.28 20:32:20 »
Srácok, ki bontott már le valaki E12 első lököst? Mennyi és milyen patent kell bele? Mert szeretném megvenni előre, ne kelljen kétszer szétszedni, de a patentdepós ember nem tudja pontosan milyen kell és a darabszámot sem tudja... (a furat szerinte lehet 8-as vagy 9-es).
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...