Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1396521 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

horesz

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3075 Dátum: 2015.10.07 05:16:55 »

Köszönöm   ,hát most meg kell várjam,hogy kigyulladjon.?
de előbb-utóbb szükség lesz az infóra----köszi még 1x
Ha van 1 olajcsere -még a lámpa jelzése előtt-akkor ezt az olajcserélő visszajelzést lehet-e nullázni ?,hogy onnan vegye a 15 000-et ahonnan valósan kellene,hogy számoljon?

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3076 Dátum: 2015.10.07 07:26:13 »
Köszönöm   ,hát most meg kell várjam,hogy kigyulladjon.?
de előbb-utóbb szükség lesz az infóra----köszi még 1x
Ha van 1 olajcsere -még a lámpa jelzése előtt-akkor ezt az olajcserélő visszajelzést lehet-e nullázni ?,hogy onnan vegye a 15 000-et ahonnan valósan kellene,hogy számoljon?
A lenullázás (amit leírtak neked) nem azt jelenti csak, hogy  nem világít a szerviz lámpa, hanem hogy onnantól indul az új ciklus  ;)
Tehát olajat cserélsz - lenulálzod - és kész. Nem kell megvárni, hogy a lámpa világítson.

(Gondolom, hogy nem csak a 15e km-t figyeli, hanem az egy évet is. Amelyik előbb lejár, aszerint jelez)

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3077 Dátum: 2015.10.07 07:57:45 »
Szia! A melléklet szerint mennie kell, illetve egy videó is róla.
Ez az eljárás nálam nem működik. (2012 utáni ave 2.0d) Már számtalan variációt kipróbáltam. :hmmmm:

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3078 Dátum: 2015.10.07 08:02:14 »
A lenullázás (amit leírtak neked) nem azt jelenti csak, hogy  nem világít a szerviz lámpa, hanem hogy onnantól indul az új ciklus  ;)
Tehát olajat cserélsz - lenulálzod - és kész. Nem kell megvárni, hogy a lámpa világítson.

(Gondolom, hogy nem csak a 15e km-t figyeli, hanem az egy évet is. Amelyik előbb lejár, aszerint jelez)
Nem tudja a hány km-t mentél. Egyszer nem állítottam vissza és 24 e km-nél jelzett.

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3079 Dátum: 2015.10.07 10:13:06 »
Ez az eljárás nálam nem működik. (2012 utáni ave 2.0d) Már számtalan variációt kipróbáltam. :hmmmm:
A kérdés T25 2.2 dízelre vonatkozott, az én válaszom arra is ment el.

Nálad nem tudom mi a megoldás, ha van egyáltalán ilyen.

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3080 Dátum: 2015.10.07 11:21:01 »
Abban már nem olajminőség figyelő van?Amikben az van,ott eltűnik a következő szervizig megtehető kilométer úgy tudom.

horesz

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3081 Dátum: 2015.10.07 17:38:59 »
Köszönöm a segítséget mindenkinek.
Az olajcsere megtörtént.
A nullázást is próbáltam,/ nem tudom jól csináltam-e /
gyujtáson-össz km,-gomb benyomva
gyujtás le
gomb benyomva-gyujtás
gomb maradt benyomva
pár másodperc múlva a kijelzőn  5 vagy 6 vízszintes vonal ami egyenként fogyott majd megjelent vagy 6db nulla és utána megjelent az össz km.
gomb elengedve
így csináltam,talán jó.

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3082 Dátum: 2015.10.07 18:10:11 »
Úgy a jó.   :yes:

horesz

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3083 Dátum: 2015.10.08 17:02:32 »
Sziasztok
Megnéztem a videót is az olajcseréről és így utólag gondolva,mikor már összeszereli a az ember a filmen,mi a biztosíték,hogy mikor az olajszűrő alsó /menetes/részét tolja fel a házba akkor magának a szűrőbetétnek a furata pont a szűrőházban lévő csonkra illeszkedik ?
Röviden--lehetséges-e úgy összeszerelni,hogy a szűrőbetét felső részén lévő furat /lyuk/ nem a kis csőcsonkon van.?
Kézzel fel tudtam hajtani az alsó részt majdnem teljesen,nagyon keveset kellett kulccsal húzni szorulásig.
Elnézést az aggodalmaskodásért ,de ezt a motort nagyon sajnálnám.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.08 17:25:43 írta horesz »

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3084 Dátum: 2015.10.08 17:45:56 »
Abban már nem olajminőség figyelő van?Amikben az van,ott eltűnik a következő szervizig megtehető kilométer úgy tudom.
Ráleltem a megoldásra. :clap:
A jutyubon ;) láttam egy Camry resetjét. Csak annyiban tér el a fent említettől, hogy nem az odo-ra, :no: hanem a trip A-ra kell állítani. :yes: (Valamint nem nullák, hanem elfogyó csíkok jelennek meg.)

mizsu

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3085 Dátum: 2015.10.18 15:34:11 »
Üdv Szakik!

Első kérdésem hozzátok az, ha kivillan-világít a motorkontroll lámpa majd az idővel elalszik, attól még tárolva marad a hiba?

TRC - VSC lámpa csak figyelemfelkeltés céljából világított, vagy jelentése van?

Hiba : gyorsítanék, de mintha nem lenne turbo, majd kb 10 mp csodálkozás után megy ahogy mennie kell, ezt kétszer játszotta el eddig, a második esetben több percig autóztam "turbo nélkül", majd ismét magához tért és az óta a lámpák sem világítanak.
Tudom, elsőnek hibát kellene olvastatnom, ez most nem megy, nyugtalanít a dolog, heti 600km-t kell mennie a taligának, nem állhat meg.

Érdemes foglalkoznom akármilyen rendszer tisztító folyadékokkal? (ezt ajánlotta egy szaki első körön)

Háttérinfó amit elárulnék, németországban futott, sokat autópályázott részecskeszűrős darabról van szó, 230e km.
Sokat megyek kertek alatt 1500 fordulat környékén is, előfordulhat, hogy ezt nem szereti ez a típus?



Facelift 2.0 D4D Sol kombi

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3086 Dátum: 2015.10.18 19:18:42 »
Lehet csak az egr szelepet kellene kitakarítani.

horesz

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3087 Dátum: 2015.10.20 16:37:50 »
Sziasztok
Szeretném kérdezni,2007-es  2.2 d4d ave.világítás/tompított ill. fényszóró/
van a magasság állító tekerős gomb bent a falon ,ez adja a jelet a motornak ami a foncsort billenti,valamint a lámpatest mögött is lehet állítani magasságot--jobb és a bal oldali lámpát külön-külön.
Nekem a problémám az,hogy a fényszóróm nagyon magasra világít/szinte nem is észrevehető,hogy fényszórón vagyok/ ha a tekerős magasság állítóval lefelé próbálom hozni akkor meg a tompítottam esik nagyon közelre és így nagyon kicsi távot látok be.
A kérdésem az,hogy van-e egyszerű házilag elvégezhető megoldás vagy szervízbe kell vinni ?

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3088 Dátum: 2015.10.22 12:54:50 »
Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni, olvasom sok helye, hogy az autóban van tükör fűtés, de hol tudom bekapcslni?
Előre is köszönöm

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3089 Dátum: 2015.10.22 13:04:50 »
Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni, olvasom sok helye, hogy az autóban van tükör fűtés, de hol tudom bekapcslni?
Előre is köszönöm
A hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsolódik be