Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1391688 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3015 Dátum: 2015.05.16 17:56:12 »
Bocsánat,lehet kissé kuszán tettem fel a kérdést. A világításra vonatkozott a kérdés. Ha  rá adom a gyújtást világít,mindig. Ha felkapcsolom a világítást-tompítottra- akkor valamivel erősebben,magyarul normál tompítottként világítanak a lámpák. Tehát a lámpákat telesen nem lehet lekapcsolni? Láttam egy avet,melyen egyáltalán nem világított menet közben.

Első körben azt mondanám, hogy testhiba lehet valahol, és ezért parázslik a tompított fényed folyamatosan, de az is lehet, hogy a bajuszkapcsolódnál van a gond. Meg kell mérni az izzó csatlakozóján a feszültséget, illetve egyáltalán az izzó foglalatát, azután jöhet a többi. Ez a jelenség nem normális állapot, valamiféle anomália lehet.....vagy speciális menetfény..:)

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3016 Dátum: 2015.05.16 22:37:02 »
Első körben azt mondanám, hogy testhiba lehet valahol, és ezért parázslik a tompított fényed folyamatosan, de az is lehet, hogy a bajuszkapcsolódnál van a gond. Meg kell mérni az izzó csatlakozóján a feszültséget, illetve egyáltalán az izzó foglalatát, azután jöhet a többi. Ez a jelenség nem normális állapot, valamiféle anomália lehet.....vagy speciális menetfény..:)
Köszi! Tehát tudnia kellene a teljesen kikapcsolt módot.A tompítottnál azért gyengébben világít a gyújtás ráadásakor,de mindenesetre érdekes.Igazából nem zavar,mert így tuti nem fognak azért megbüntetni,hogy nem kapcsolom fel a világítást. :D :D :D

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3017 Dátum: 2015.05.17 07:51:02 »
Nem nappali fény van benne? Nekem az pontosan így működik.

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3018 Dátum: 2015.05.17 07:55:54 »
Nem nappali fény van benne? Nekem az pontosan így működik.
Igen,gondoltam erre is.Ez már a faceliftes,tehát elképzelhető,hogy valami hasonló vagy az.

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3019 Dátum: 2015.05.18 21:25:53 »
Sokáig sok féle benzinest használtam, pár éve a második diesel-t hajtom, mindkettő D-4D. Elsővel épp, hogy százezer km-t tettem meg, semmi bajom nem volt vele.
Most a második közel van a hatvanezerhez, eddig szerencsére ezzel sincs gond, kop kop!! Előírás szerint viszem szervizbe, de például üza. szűrő mindig korábban csere, gari után
olaj LM. Mindkét elterjed üzemanyag fajtát használónak megvan az előnye és hátránya, esetleges típus specifikus hibája és amikor a Toyotát szidják mert visszahívásokat ír ki azt végképp nem értem... de ez már off!
Szóval nekem eddig semmi bajom a D-4D -vel.  :hug:
Spet engem érdekel a panasz ! ::)

Bocsánat, hogy ilyen későn reagálok erre, valahogy kiment a fejemből.

Szóval, azért emeltem panaszt egy márkaszervizben, mert elvittem a kocsit egy hibával, illetve kértem egy hibafelmérést, néhány apróságra.
A munkafelvevő hibátlanul és felelősségteljesen végezte a dolgát, mindent szépen letakart a kocsiban, kormányvédő, ülésvédő, egyebek. Autó beállt, és beinvitáltak, hogy beszéljek a szerelővel, aki csinálja. Bementem, mutatta, hogy mi a baja, pár szót beszéltünk, aztán elkezdett úgy beszélni a kocsiról, hogy az már túlmegy a határokon: Így szar, úgy szar, sose vennék ilyet, most kell eladni...stb. Sőt, láttam, hogy nem érdekli semmi, teljes testtel támaszkodott a műanyag elemeken....Inkább kijöttem, kint vártam. Kb. 3 óra múlva látom, hogy jön le az emelő a kocsival, a következő pillanatban a kocsim az udvaron megy kifelé kb. 4000-en forgatva 1-esben (hidegen, a turbo talán még olaj nélkül....) Már akkor jeleztem a munkafelvevőnek, hogy ez azért erős volt.
Ember visszajött, szóltak, hogy megvannak. Ok. Elmondták, hogy mi a hiba a kocsival, ez kell, az kell, de nem csinálták meg, mert ilyen O-gyűrű nincs magában, csak csővel, az ennyi, az meg annyi. Ok. Ezért fizettem 30000 HUF összeget. A kocsimat ugyanúgy hoztam el, ahogy odavittem, plusz földig sározva, 1-esben hidegen végre forgatva, és még a könyöktámaszon találtam karcolást meg foltokat is.
A pohár akkor telt be, amikor nem hagyott nyugodni a hiba, és a Szüleimnél aknáról alá mentem, hátha meg lesz a hiba. Megigazítottam és meghúztam egy bilincset, kicseréltem egy tűzkarikát, és elmúltak a hibák. Nah.... ekkor már eldurrant az agyam, és az összes itt felsorolt dolgot panaszba öntöttem a szerviznél. Nem akartam a munkafelvevőt bántani, mert Ő igazán megtett mindent, láttam, hogy el volt havazva. Sőt kifejezetten kértem, hogy ezért ne legyen nagy szankció, mert nem ez a célom, de beszéljenek a szerelővel, mert ez csalódás volt, és ha ez így megy, el fogják veszíteni a jó hírüket.
Nagyjából ennyi. Egyébként nem vagyok reklamálós, de ez már sok volt. Az ember igyekszik mindent a lehető legjobban csinálni, vigyáz a kocsijára, hogy megőrizze az állagát, jó állapotát, és pont egy márkaszervizben kell ezt tapasztalnia. És a 30 rugó is kidobott pénz, még jó, hogy nem vettem meg előre hozzá az alkatrészeket.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3020 Dátum: 2015.05.18 21:38:45 »
Teljes mértékben jogos volt a panasz! Sőt még a pénzt sem kellett volna odaadni, azért egy márkaszervizben ne ez legyen már a normális, pont ott ahol az ember a valag pénz kiadása előtt azt várja, hogy egy kulturált, szakszerű szolgáltatást kap, hiszen mi másért is fizetnénk ott ennyit? Még jó, hogy vannak kivételek, igaz sajnos nem sok.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3021 Dátum: 2015.05.19 06:40:38 »
Bocsánat, hogy ilyen későn reagálok erre, valahogy kiment a fejemből.

Szóval, azért emeltem panaszt egy márkaszervizben, mert elvittem a kocsit egy hibával, illetve kértem egy hibafelmérést, néhány apróságra.
A munkafelvevő hibátlanul és felelősségteljesen végezte a dolgát, mindent szépen letakart a kocsiban, kormányvédő, ülésvédő, egyebek. Autó beállt, és beinvitáltak, hogy beszéljek a szerelővel, aki csinálja. Bementem, mutatta, hogy mi a baja, pár szót beszéltünk, aztán elkezdett úgy beszélni a kocsiról, hogy az már túlmegy a határokon: Így szar, úgy szar, sose vennék ilyet, most kell eladni...stb. Sőt, láttam, hogy nem érdekli semmi, teljes testtel támaszkodott a műanyag elemeken....Inkább kijöttem, kint vártam. Kb. 3 óra múlva látom, hogy jön le az emelő a kocsival, a következő pillanatban a kocsim az udvaron megy kifelé kb. 4000-en forgatva 1-esben (hidegen, a turbo talán még olaj nélkül....) Már akkor jeleztem a munkafelvevőnek, hogy ez azért erős volt.
Ember visszajött, szóltak, hogy megvannak. Ok. Elmondták, hogy mi a hiba a kocsival, ez kell, az kell, de nem csinálták meg, mert ilyen O-gyűrű nincs magában, csak csővel, az ennyi, az meg annyi. Ok. Ezért fizettem 30000 HUF összeget. A kocsimat ugyanúgy hoztam el, ahogy odavittem, plusz földig sározva, 1-esben hidegen végre forgatva, és még a könyöktámaszon találtam karcolást meg foltokat is.
A pohár akkor telt be, amikor nem hagyott nyugodni a hiba, és a Szüleimnél aknáról alá mentem, hátha meg lesz a hiba. Megigazítottam és meghúztam egy bilincset, kicseréltem egy tűzkarikát, és elmúltak a hibák. Nah.... ekkor már eldurrant az agyam, és az összes itt felsorolt dolgot panaszba öntöttem a szerviznél. Nem akartam a munkafelvevőt bántani, mert Ő igazán megtett mindent, láttam, hogy el volt havazva. Sőt kifejezetten kértem, hogy ezért ne legyen nagy szankció, mert nem ez a célom, de beszéljenek a szerelővel, mert ez csalódás volt, és ha ez így megy, el fogják veszíteni a jó hírüket.
Nagyjából ennyi. Egyébként nem vagyok reklamálós, de ez már sok volt. Az ember igyekszik mindent a lehető legjobban csinálni, vigyáz a kocsijára, hogy megőrizze az állagát, jó állapotát, és pont egy márkaszervizben kell ezt tapasztalnia. És a 30 rugó is kidobott pénz, még jó, hogy nem vettem meg előre hozzá az alkatrészeket.

Ez így durva halmazat és nem megnyugtató élmény az biztos. Jól tetted, hogy szóvá tetted panaszaidat, hiszen nem egy műbőr pénztárcáról van szó!!!
Szóban vagy írásban történt ez és kaptál választ ?
Le kell kopogjam én eddig jó tapasztalattal vagyok a D-4D autóm által, szerviz és szerelő szakembert tekintetében.
Fery

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3022 Dátum: 2015.05.19 08:05:54 »
Vasárnap este érdekes problémákba ütköztem.
1. Lámpánál álltam, zöld, indulok. Autó megindul, aztán akkorát torpan, hogy majdnem nekiesek a szélvédőnek, aztán szépen megy tovább.
2. Autópályás haladásnál, bőven 100 fölött 1500-1900 között néha-néha gyorsításnál berándít.
Másnap bementem a márkaszervízbe, ott persze minden szuper, minden passzol. Semmi hiba. Azt mondta a szerelő, hogy hozzam vissza, ha megint csinálja, akkor átnézik az egész motorteret, mert lehet, hogy a nyest megrágott vmit.
Üzemanyagot mindig osztrák OMV/JET kúton tankolok. Ja és hibalámpát se villantott.
'08 RX400h
'09 Prius 3

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3023 Dátum: 2015.05.21 11:09:05 »
Ma meglátogattam a helyi Toyota szalont,gondoltam rákérdezek a hosszbordás szíjra. No meg akkor már egy új szőnyegszettet is megkérdeztem. Hát...a szíjra majdnem 17000 ft-ot mondtak,kicsit sokalltam. Szőnyegszett semmi cicomával 21000 ft-ot kóstál.Valakik mintha a szőnyegszettre(gyárira9 10 ezer körüli árat emlegettek volna itt a fórumon,szíjat meg gondolom valami utángyártott jobb minőségűt is be lehet szerezni.Esetleg ötletek,ajánlásokat szívesen fogadnék,vagy segítséget a beszerzéshez!

Előre is köszi!!

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3024 Dátum: 2015.05.21 11:55:06 »
Hosszbordás szíjat Dayco-t tettem bele,talán 2500-5000ft között van kedvezmény függvényében.Szerintem nagyon jó minőség.

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3025 Dátum: 2015.05.21 13:50:52 »
Hosszbordás szíjat Dayco-t tettem bele,talán 2500-5000ft között van kedvezmény függvényében.Szerintem nagyon jó minőség.
Köszi,ezt néztem ki én is először. Aztán ajánlották a gyárit de nem hiszem el,hogy a majdnem 20 ezer ft-os árával annyival jobb lenne.....

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3026 Dátum: 2015.05.22 09:33:18 »
Úgy látom a Gates és a Contitec is hasonló árban van mint a Dayco,2-300ft a különbség. Mind jó választás nem nyúlsz mellé.

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3027 Dátum: 2015.05.22 20:56:08 »
Úgy látom a Gates és a Contitec is hasonló árban van mint a Dayco,2-300ft a különbség. Mind jó választás nem nyúlsz mellé.
Köszi,az lesz nálam is!!

Cimbi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4688
  • A nepper.
    • A Kedvenc Kereskedésem
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3028 Dátum: 2015.05.22 21:16:28 »
Úgy látom a Gates és a Contitec is hasonló árban van mint a Dayco,2-300ft a különbség. Mind jó választás nem nyúlsz mellé.

Nekem a Contitec elszakadt...
Focus > CorollaE10 > Hyundai > Fleetwood > Avensis > MX5 > Honda Jazz > BMW E46 > Rabbit Cabrio > Yaris TS > MX5 > Yaris D4d > CT200h ML

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3029 Dátum: 2015.05.23 11:31:52 »
Nekem a Contitec elszakadt...
Az szép. Még szerencse,hogy nem ver szét semmit,nálam szerintem a Dayco lesz,vagy a szerelő ním tudom mit fog ajánlani. Sok totyát csinált már,így bízok a véleményében. Persze ha a gyárit mondja......akkor az lesz.