Ez nekem is probléma. Az a szivacs kevés, oda kell még valami rezonancia csökkentő megoldást betuszkolni és megszűnik a jelenség. Nem tudom miért, de ebben a nagy hidegben nagyon hamar kiújul, én 4000 km-et mentem a legutóbbi szerviz óta, amikor megcsinálták, erre most megint elkezdte...
Most viszont egy olyan jelenség van, ami nagyon idegesít. Kettesben, derékszögű kanyarodáskor, (tehát majdnem koppig eltekert kormánynál) gázadáskor recsegő hang hallatszik elölről. Mindkét irányú kanyarodáskor hallható, de csak a kanyar felétől, amikor már kifelé jövet nyomom a gázt. Olyan hang, mint amikor recseg egy régi faajtó. Borzasztó. Mi lehet ez? Nem tudom, hogy a hideg hozta-e elő, mert mióta előjött, hideg van... tehát nem tudom, hogy enyhébb időben adja-e.
Nem lehet esetleg féltengely csukló? Hány km van az autóban?
Vagy esetleg toronycsapágy?
Nem tudom, ezek szoktak lenni a kitekert kormánynál valo recsegések okai, de hallgass meg mást is.
Nekem meg van egy másik újabb idegesítő észrevételem. Mégpedig az, hogy azt vettem észre egyszer csak, hogy a hűtővizem a minimum jelnél van. Na gyorsan rohantam, vettem egy liter Toyota super long life coolant-ot (pink) és felöntöttem a középső jelig. Most, kb 50 km után megy lefele a szint, közeledik a minimumhoz ismét. Na be is xartam. De mielőtt megtettem volna
észrevettem azt, hogy a kiegyenlítő tartályon lévő túlfolyó csövön távozik valahogyan, ugyanis a túlfolyó cső alatt minden rozsaszín hűtővizes és a cső végén csepp van.
(a kupak izomból rá van tekerve a megfelelő jelig ahol megakad magától.)
Na erre varrjatok gombot