Na ma nekiestem a motornak és kiszedtem az 5. injektort. Teljesen tiszta, alapállapotban nem enged át gázolajat. Kötöttem rá 12v-ot, szépen behúz, gázolaj spriccel, tehát jónak látszik. Kötöttem rá párhuzamosan egy ledet, hogy lássam mikor dolgozik menet közben.
Na elég érdekes amit mutat. Álló helyzetben alapjáraton néha néha kap egy-egy impulzust. Elindulás után, hideg motorral még mindig csak egy-egy impulzus, egyenlőre nem füstöl akármilyen fordulaton is van. Hőfokmérő negyeden, menet közben, egyre több gyors impulzust kap és elkezd füstölni mint állat. Menet közben szinte állandóan kapja az impulzusokat kb 10-20-at másodpercenként. Autópálya 110, motor teljesen meleg, füst nincs, impulzusok vannak bőven, nem igazán akarja abbahagyni, csak motorféknél. Kb 25 perc autópályázás után lejön, impulzusok sürüsége nem csökken. Araszolás, kis-gáz, nagy-gáz, újból füstöl.
EGR szelepet és alatta a beömlőt kipucolcam, ha már ott vagyok, volt benne korom rendesen (5000 km-el ezelött lett takarítva).
Voltam Mr T-nél is, de sajna már mentek haza és nem igazán tudtak velem foglalkozni. Kezembe nyomott a srác egy papírt amin az volt , hogy a fehér füstölés teljesen normális jelenség városi forgalomban 10-20 másodpercig. Na nekem mióta hideg van állandó. Holnap visszamegyek egy hosszabb beszélgetésre.
Szerintetek az 5. injektornak igy kell mennie?
Van itt köztetek olyan ember aki toyota szervízben dolgozik?