Ma mínusz 13-ban jöttem szokásos utamon és figyeltem a füstölést. Csak az út vége felé jelentkezett, bár sokkal csekélyebb mennyiség, mint anno. A furcsa az, hogy üzemmeleg motornál... a másik, hogy amikor tegnap letettem az autót, akkor azt egy 600km-es autópályázás után tettem... ahol cca. 6 órán keresztül 2400 alatt nem volt a fordulatszám...
Hát igen, nem lehet kiismerni a motorvezérlést. Bennem is csak az tartja a reményt, hogy a hideg miatt van ez az egész. (beszívott -10 fokos levegő + a DPF, DPNR amiknek kb 300 fokon kellene lenniük (500 égetéskor, 800 a felső problémahatár) szoval nehezen éri el az optimális működéshez valo hőfokot és szerintem nem tudja kezelni ezt a helyzetet megfelelően, illetve így nyílvánul meg) De kövezzetek meg, ha nem így van
Más autókon ezt miért nem veszem észre? Mi toyotások, elég sokan küzdünk ezzel.
Más: Mi van akkor, (persze csak elmélet
) ha kibeleztetem a DPF-et? Software átír, hogy ne érzékeljen felőle semmit és ne nyomjon plusz üzemanyagot az 5. injektorra.
Árban ott lenne , mint egy új dpf, viszont soha nem lenne eltömődős, limpes, füstölősös, 5. injektorosos, hibakódosos
gond, meg talán még a fogyasztás is jobb lenne, talán a teljesítmény is javulna. Zöldkártya értékeket pedig nem igazán változtatná meg.
Na ezen még senki nem gondolkodott???