Normál garid volt, vagy ez a kiegészítős, utólag megvásárlós extra gari? A második kategóriába ez vajon még belefér?
Nekem még 1-2 hónap és döntenem kell, hogy veszek-e extra két évet az autóra (ez lenne a második extra két év). A gari kb 105-110 ezerbe kerül, kérdés hogy megéri-e, ezen filózok. 2.2 D-Cat motor jelenleg cca. 100ezer km-rel... Mit gondoltok?
Első extracare volt. (januárban jár le a 2 év)
Most, hogy új a blokkom, a hengersor illetve a tömítések, van hozzá plusz egy év alkatrész gari. Utána nem tudom tudok-e még 2 év garanciát venni, de ha nem, akkor eladom a kocsit.
Szerintem te se gondolkodj.
Itt vagyok én: újkora óta az enyém a kocsi, csak premium gázolajat tankoltam bele, 10 ezrenként olaj- és szűrőcserék, hidegen kímélem, visszahűtésre mindig figyelek, sokat autópályázom, EGR-t renszeresen tisztíttatom, a turbóm állapota kiváló. Nem lehet mondani, hogy nem figyeltem oda... Szóval itt nem a felhasználóval van a baj, hanem a termékkel.
Ez is úgy derült ki, hogy hetente nézem az olajat és vizet. Észrevettem, hogy fogy a víz... egyéb tünet nem volt... Ráadásul mindezt az olaszországi nyaralás előtt 2 nappal. Ha nem veszem észre, akkor kb. pont az olasz-svájci határon főzöm meg a motort. Fincsi lett volna.
Szóval ilyen autót csakis garival érdemes tartani szvsz.