Celicàs ha megkèrdezed a baràtodat akinek csapàgyas lett a motorja,akkor biztosan el fogja Neked mondani,hogy amiatt lett csapàgyas mert nem cserèltek ki egy kb 10ezer forintos cuccot...Màr ha a fehèrvàri emberrôl beszèlünk.
Az meg hogy valaki nem tudja jòl vezetni ès lift felett tartani az autòt az nema kocsi hibàja...
Èn 20ezerrel vettem ès most jàrok 92000-nèl ès motorikusan semmi baja sem volt soha,jò olaj kell bele ès hasznàlattòl függôen cserèlni.Ha belegondolsz nem vèletkenül tette a Lotus is az exigebe ès a komoresszoros vàltozataiba is ugyanezt a mocit!!!
Ha kètelkedsz mit tudhat egy Ts mocija ha hajtva van,akkor nèzz fel a youtube-ra ès keresd meg pàr hungaroringes vagy euroringes vidimet...
Igen, megtaláltam a videókat Szutijz név alatt, gondolom az vagy te. Ha jól látom kompresszor is van a motorodon és akkor egész más a helyzet,mivel akkor nem kell agyonforgatni a motort bár látom nálad nem gond , kap az eleget, keményen nyomod és odafigyelve , nem kíméled de neked valószínűleg van másik autód amivel szaladgálsz a városban nekem meg nincs. A ringre jórészt olyanok szoktak kimenni akiknek nem az az utcai autójuk, mert vagy utca vagy pálya a kettőt nem lehet gazdaságosan keverni, mert ellentétesen viszonyulnak egymáshoz ami jó pályára az nem utcára és fordítva.
A kompresszor jó dolog csak drága én inkább a turbót javasolnám főleg ha ezt a kocsit versenyautóként használod. A RX8 se igazán a közútra való , sokat eszik városban viszont pályán jó. A gyári futóműve nagyon jó, úgy fordul mint egy gokart és a wankel erejéről ne is beszéljünk simán hozható a 300-400LE a wankelből turbóval. És a wankel alacsony fordulaton is nyomatékos nem kel agyonforgatni, hogy jól menjen. Kár, hogy a hazai márkaszervizek nem értenek hozzá, sőt az RX8 tulajok sem. Csak páran. De ez más téma.
Szóval ha nem megy az ember pályára akkor nem kell brutálisan átalakítani az autót. Ha valaki pályára jár akkor igen de akkor a városi szaladgálásra vegyen egy régebbi Corollát vagy Mitsubisit amit kis pénzből gazdaságosan föl lehet tartani.