Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 932007 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11536
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14535 Dátum: 2019.01.06 12:03:37 »
KAz első gyanús jel az volt hogy az első rendszámtábla össze volt hajolva, mintha kikalapálták volna.

ezen ne aggódj az  enyém is ilyen egy barom beletolatott vonóhoroggal.
most: Skoda Fabia 1.4 MPI 2002
volt: Corolla 1989 1.3, Corolla 1983 1.8D,

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8312
    • Dentmill Frézközpont
  • Autó: T27 Avensis TS Active 2ZR-FAE (2017)
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14536 Dátum: 2019.01.06 12:27:35 »
ezen ne aggódj az  enyém is ilyen egy barom beletolatott vonóhoroggal.
3 hónapos volt az Avensis, amikor félbehajtva találtam az első rendszámtáblát a kocsi előtt  :censored: Vonóhoroggal beletolattak.

Kaz0

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14537 Dátum: 2019.01.06 17:32:52 »
Megkérdezhetem, hogy melyik lekérdezőt használtad, hu.vin-info.com vagy másik?

Igen, a vin-infón néztem, az autdna kevesebb adatot adott vissza.
Ma megnéztük a negyediket is, magánszemélytől 2003-as 270.000 km-el, 850.000-ért. A belseje megkímélt, érdekes hogy a váltó botját lecserélték egy jaguár váltójára.
A motortérben hiányzott a motort takaró gyári lemez (megszakadt a menet az egyik csavaron, ezért nem tudták vissza tenni) A motorsapkán nem volt olaj-pára elegy, lehet hogy autópályán került bele a sok kilóméter. A kipufogóvégen egész vékony réteg korom. Gázadásra mintha szürkés színű lett volna, de gondolom ez betudható a sok kilóméternek.
Ami érdekes volt hogy az alapjárati fordulatszám itt kicsivel 1000 felett volt, az összes többinél 800 körül. Nem tudom hogy emiatt kell-e aggódnom, lehet hogy csak egy beállítás.
Az alvázszám ellenőrzés nem adott vissza káreseményt. Szerdán még átnézetem egy szerelővel is, biztos ami biztos, utánna meglátjuk.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8181
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14538 Dátum: 2019.01.06 19:29:50 »
Szerintem az alapjáratot itt is az ECU állítja be, vagyis nem egy egyszerű beállítás.
Magasabb alapjárat (ha üzemmelegen sem áll lejjebb) lehet fals levegő miatt is, szóval csak óvatosan.

TtkRN2...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 25007
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14539 Dátum: 2019.01.07 21:22:17 »
Sziasztok,

4-5 éves Toyota Auris kombit nézek 99 illetve 136 lovas hybrid rendszerrel, Németországban napi 20+20km ingázásra, város + gyorsforgalmi, plusz időnként hazajönni pályán.

Melyik hajtáslánc ajánlott? Nekem a 136 lovas rugalmasabbnak tűnik erre a felhasználásra.

Melyik a megbízhatóbb? Melyik mennyit fogyaszt átlagban?

Előre is köszi a válaszokat!
Zoli
Szerintem valamit elnéztél. Azt az Aurist egyféle hibrid rendszerrel lehetett megvenni, ahol a benzinmotor max. 99, a teljes rendszer együttesen pedig 136 lóerőt képes leadni. A hibrid elsődleges terepe a város, legkevésbé az autópályán van otthon, a fogyasztását leginkább a spritmonitor.de-n tudod lecsekkolni, ha a keresőbe beírod a megfelelő paramétereket. Nagy lesz a szórás, mert a Toyota hibridet egy kicsit másképpen kell vezetni ahhoz, hogy takarékos legyen, érdemes ennek is utánanézni (pulse & glide), aki már profi ebben, az akár 3 liter alá is képes vinni (ebbe azért a pályázás nem fér bele), de a realitás nagy átlagban 5-6 liter, minél több az autópálya, annál magasabb.
music      

Kaz0

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #14540 Dátum: 2019.01.12 08:01:22 »
Szerintem az alapjáratot itt is az ECU állítja be, vagyis nem egy egyszerű beállítás.
Magasabb alapjárat (ha üzemmelegen sem áll lejjebb) lehet fals levegő miatt is, szóval csak óvatosan.

TtkRN2...

Megvettem az autót  ::) ::)
A fordulatszám csak hidegen volt magas, idővel leesett a normál 1000 alattira. Valószínűleg az előző hármat előmelegítették, hogy rögtön a normál értéket mutatta.
Az autovizsgalat.hu-t szerettem volna hogy átvizsgálja, de nagyon elfoglalt, nem volt időpontja a hétre. A márka szervízekkel ugyanez volt a helyzet (január 19 tudták volna megnézni. Így egy független szervízben nézettem meg az Üllői úton. Lehet hogy nem ismerik a Toyoták minden gondját-baját de szerintem tisztességesen átnézték. Be is hívtak minket amikor megemelték hogy alá tudjunk nézni. Egy-két helyen már megjelent a rozsda (16 éves), talán elég lesz az alvázvédő is. Hátsó szilentek megrepedtek (még a gyári), bal első fék olajcső szivárog (szintén gyári), téli gumik  nincsenek még elkopva de 2003-sak - ezeket cserélni kell. Az egyik henger felől van egy kis olaj szivárgás (270,000 km), de a szerelő azt mondta ő nem foglalkozna vele amíg nincs komolyabb gond. Állítólag nem eszi az olajat, nem kell utána töltögetni két olajcsere között. A karosszéri nem volt törve, rétegmérés rendben volt. Belül is szép tiszta minden, nincs letörve semmi, meg volt vigyázva.
A tulaj gondos volt, csak gyári Toyota olajat használt. A szilenteket meg a fékcsövet megrendelte 30%-os kedvezménnyel az Unix-tól (van ismerőse), ezenkívül adott négy alufelnit, nyári gumikat. 850,000-ről lealkudtam 800,000-ra de még így is jó üzletnek tűnik.
Nehezen vált meg az autótól, látszott hogy nehezen vált meg tőle, nagyon a szívéhez nőtt. Ha tehette volna el se adja, de anyagilag nem tudta megtenni. Remélem én is majd megszeretem ennyire  ::)