Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565800 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #6270 Dátum: 2010.08.04 09:21:17 »
De ha szerkezetileg is sérült, akkor sosem lesz annyira merev és ellenálló, mint gyárilag... :flowers:

...meg gáz, ha kiderül 10-15 ezer km után, hogy ferdén eszi a gumikat. Kételkedem abban, hogy egy kettévágott autóban valaha még egyenes lesz az egyenes. Még ha csak a tető sérült volna - de egy levágott orrú autóból nem lesz énekes halott.

Meg hat az az elado aki ilyet letagad attol menekulnek. De amugy igen ahol mar az alvazba nyultak hat azt messzirol elkerulnem... igaz mindenkinek masok az igenyei :)

Nnoss.. Valóban, nekem is ezt mondták a szervizben. Amelyik autónak már az első 1/3-át egyszer levágták, akármennyire is jól sikerül összerakni, sosem lesz olyan "tartása". Az igényeimmel nincs probléma. A lehetőségeimmel annál inkább... Keresgélek tovább. De attól tartok a javasolt piros még ha nem is sokkal, de meghaladja a kereteimet sajnos.
Őszintén szólva talán a hiányérzetem bánt leginkább. Olvasgattam, olvasgattam, hogy 6500 felett lórugás, meg ugrik akkorát mint egy szöcske... és azt reméltem ma megtudom, milyen az. Nem sikerült...

Hat ha az enyemet nem viszik el akkor tudom ajanlani mert szerintem 100%-os 1-2 karctol eltekintve es minden gyari rajta es occso :)
Azert lorugast ne varj azt utoljara regi 1.6-os civic-ben ereztem vtec valtaskor, ez inkabb olyan mint az ujabb vtec motorok. A hangja gyonyoru lesz lift utan es tenyleg erezheto hogy meglodul de azert fenekbe nem fog rugni (legalabbis gyari allapotaban). Persze ez is relativ lehet hogy annak aki eloszor ul benne mas az erzet mint annak aki tudja mire szamitson :)
Ettol fuggetlenul szerintem egy kivalo kompromisszum a Corolla TS ha sportos, gazdasagos es praktikus autot keresel ami nem utolso sorban megbizhato is ! Hajra, remelem osszejon !
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #6271 Dátum: 2010.08.04 09:27:13 »
Ez èrdekes,mert nekem egy könnyìtett lendkerèkkel ès k&n betètszûrôvel megvolt a lórùgàs kompresszor nèlkül is!Ràadàsul màr akkor is verte a többi Ts-t ami teljesen gyàri volt;-))

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6272 Dátum: 2010.08.04 09:49:18 »
De ha szerkezetileg is sérült, akkor sosem lesz annyira merev és ellenálló, mint gyárilag... :flowers:

...meg gáz, ha kiderül 10-15 ezer km után, hogy ferdén eszi a gumikat. Kételkedem abban, hogy egy kettévágott autóban valaha még egyenes lesz az egyenes. Még ha csak a tető sérült volna - de egy levágott orrú autóból nem lesz énekes halott.

Meg hat az az elado aki ilyet letagad attol menekulnek. De amugy igen ahol mar az alvazba nyultak hat azt messzirol elkerulnem... igaz mindenkinek masok az igenyei :)

Nnoss.. Valóban, nekem is ezt mondták a szervizben. Amelyik autónak már az első 1/3-át egyszer levágták, akármennyire is jól sikerül összerakni, sosem lesz olyan "tartása". Az igényeimmel nincs probléma. A lehetőségeimmel annál inkább... Keresgélek tovább. De attól tartok a javasolt piros még ha nem is sokkal, de meghaladja a kereteimet sajnos.
Őszintén szólva talán a hiányérzetem bánt leginkább. Olvasgattam, olvasgattam, hogy 6500 felett lórugás, meg ugrik akkorát mint egy szöcske... és azt reméltem ma megtudom, milyen az. Nem sikerült...

Hat ha az enyemet nem viszik el akkor tudom ajanlani mert szerintem 100%-os 1-2 karctol eltekintve es minden gyari rajta es occso :)
Azert lorugast ne varj azt utoljara regi 1.6-os civic-ben ereztem vtec valtaskor, ez inkabb olyan mint az ujabb vtec motorok. A hangja gyonyoru lesz lift utan es tenyleg erezheto hogy meglodul de azert fenekbe nem fog rugni (legalabbis gyari allapotaban). Persze ez is relativ lehet hogy annak aki eloszor ul benne mas az erzet mint annak aki tudja mire szamitson :)
Ettol fuggetlenul szerintem egy kivalo kompromisszum a Corolla TS ha sportos, gazdasagos es praktikus autot keresel ami nem utolso sorban megbizhato is ! Hajra, remelem osszejon !

Azért micsoda idióta az ember... Egy igazi, erőteljes lórugásra vágyik... :)
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6273 Dátum: 2010.08.04 09:52:11 »
Sztem bármelyik TS-es srác szívesen megmutatja az autója valódi tudását, ha lebeszéled velük. Pestiként előnyben. :szemez: (Tudom, más faxával ne verjem a csalánt :D )
Vagy menj ki te is a Hungaroringes nyílt napra 9-én, most hétfőn. Kint lesznek.  ;)

Nem rossz felvetés... De egyelőre nem nagyon tolonganak a jelentkezők.
Sajnos a jövő héten nem leszek itthon.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #6274 Dátum: 2010.08.04 09:53:49 »
Ez èrdekes,mert nekem egy könnyìtett lendkerèkkel ès k&n betètszûrôvel megvolt a lórùgàs kompresszor nèlkül is!Ràadàsul màr akkor is verte a többi Ts-t ami teljesen gyàri volt;-))

Nekem se szurom se lendkerekem (Mr2-ben annal inkabb) de persze nekem ez a normal autom :) Amugy a szuro+lendkerek azert nemikeppen fokozza a lorugast de lehet nekem a klasszikus vtec lorugashoz kepest volt kicsit tesco gazdasagos (red bull vs. tesco kick :) hozzateszem hogy talan az is szamit hogy az a kocsi kb. 300kg-al konnyebb volt talan a lorugas is ezert volt nagyobb :)
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re: TS
« Válasz #6275 Dátum: 2010.08.04 12:10:52 »
Sztem bármelyik TS-es srác szívesen megmutatja az autója valódi tudását, ha lebeszéled velük. Pestiként előnyben. :szemez: (Tudom, más faxával ne verjem a csalánt :D )
Vagy menj ki te is a Hungaroringes nyílt napra 9-én, most hétfőn. Kint lesznek.  ;)

Nem rossz felvetés... De egyelőre nem nagyon tolonganak a jelentkezők.
Sajnos a jövő héten nem leszek itthon.
Én szivesen viszlek XIII. kerületben...ha neked jó, hogy tudjad hogy milyen...
BLACK COROLLA TS 2005

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6276 Dátum: 2010.08.04 13:08:06 »
Sztem bármelyik TS-es srác szívesen megmutatja az autója valódi tudását, ha lebeszéled velük. Pestiként előnyben. :szemez: (Tudom, más faxával ne verjem a csalánt :D )
Vagy menj ki te is a Hungaroringes nyílt napra 9-én, most hétfőn. Kint lesznek.  ;)

Nem rossz felvetés... De egyelőre nem nagyon tolonganak a jelentkezők.
Sajnos a jövő héten nem leszek itthon.
Én szivesen viszlek XIII. kerületben...ha neked jó, hogy tudjad hogy milyen...

Köszi szépen. Újpesten dolgozom. Így a XIII. ker. jól hangzik. Szombattól nem leszek egy hétig itthon, viszont mikor visszajövök azt hiszem szívesen élnék a lehetőséggel. Beszéljünk itt, vagy tudsz küldeni egy tel.számot privátban?  Gondolom inkább estefelé kéne megjátszani ezt a "próbautat"...
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6277 Dátum: 2010.08.04 13:47:37 »
i also bought the car from woman.the owner use the  every day 6 km.when i bought the car it was 2 years old and 9000 km on it. you should buy this car which is less km on and good condition because you buy the car 100000 km after 2 years you put moor 500000 km in it.maybe it will have problem after 2 or 3 years!!!! always lees km car moor better the lots km on it.you will have no problem latter. i naver buy the car like uts have 100000 km on it.maybe i thinking like this but its me.

Could you please send me some pictures to my private mail-adress? It seems to be I have been infected...
(vakator@freemail.hu)
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Supra TT

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: TS
« Válasz #6278 Dátum: 2010.08.04 15:13:44 »
i also bought the car from woman.the owner use the  every day 6 km.when i bought the car it was 2 years old and 9000 km on it. you should buy this car which is less km on and good condition because you buy the car 100000 km after 2 years you put moor 500000 km in it.maybe it will have problem after 2 or 3 years!!!! always lees km car moor better the lots km on it.you will have no problem latter. i naver buy the car like uts have 100000 km on it.maybe i thinking like this but its me.

Could you please send me some pictures to my private mail-adress? It seems to be I have been infected...
(vakator@freemail.hu)


first you should try the  Aaron85  tonight. i will show the car if you have time? you will good choice for TS trust me:)))
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.04 15:27:31 írta ts888 »

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #6279 Dátum: 2010.08.04 16:09:52 »
If you want to sell your car he needs to  try yours not Aaron's!;-)

celicás

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re: TS
« Válasz #6280 Dátum: 2010.08.04 17:02:30 »

Celicàs ha megkèrdezed a baràtodat akinek csapàgyas lett a motorja,akkor biztosan el fogja Neked mondani,hogy amiatt lett csapàgyas mert nem cserèltek ki egy kb 10ezer forintos cuccot...Màr ha a fehèrvàri emberrôl beszèlünk.

Az meg hogy valaki nem tudja jòl vezetni ès lift felett tartani az autòt az nema kocsi hibàja...
Èn 20ezerrel vettem ès most jàrok 92000-nèl ès motorikusan semmi baja sem volt soha,jò olaj kell bele ès hasznàlattòl függôen cserèlni.Ha belegondolsz nem vèletkenül tette a Lotus is az exigebe ès a komoresszoros vàltozataiba is ugyanezt a mocit!!!

Ha kètelkedsz mit tudhat egy Ts mocija ha hajtva van,akkor nèzz fel a youtube-ra ès keresd meg pàr hungaroringes vagy euroringes vidimet...


Igen, megtaláltam a videókat Szutijz név alatt, gondolom az vagy te. Ha jól látom kompresszor is van a motorodon és akkor egész más a helyzet,mivel akkor nem kell agyonforgatni a motort bár látom nálad nem gond , kap az eleget, keményen nyomod és odafigyelve , nem kíméled de neked valószínűleg  van másik autód amivel szaladgálsz a városban nekem meg nincs. A ringre jórészt olyanok szoktak kimenni akiknek nem az az utcai autójuk, mert vagy utca vagy pálya a kettőt nem lehet gazdaságosan keverni, mert ellentétesen viszonyulnak egymáshoz ami jó pályára az nem utcára és fordítva.
A kompresszor jó dolog csak drága én inkább a turbót javasolnám főleg ha ezt a kocsit versenyautóként használod. A RX8 se igazán a közútra való , sokat eszik városban viszont pályán jó. A gyári futóműve nagyon jó, úgy fordul mint egy gokart és a wankel erejéről ne is beszéljünk simán hozható a 300-400LE a wankelből turbóval. És a wankel alacsony fordulaton is nyomatékos nem kel agyonforgatni, hogy jól menjen. Kár, hogy a hazai márkaszervizek nem értenek hozzá, sőt az RX8 tulajok sem. Csak páran. De ez más téma.
Szóval ha nem megy az ember pályára akkor nem kell brutálisan átalakítani az autót. Ha valaki pályára jár akkor igen de akkor a városi szaladgálásra vegyen egy régebbi Corollát vagy Mitsubisit amit kis pénzből gazdaságosan föl lehet tartani.


Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6281 Dátum: 2010.08.04 17:03:30 »
If you want to sell your car he needs to  try yours not Aaron's!;-)

Please let me slow each of you a bit (I know trying to slow TS drivers is not the easiest thing...). So, this week is not good for me. (Fully with work.) First, that would be great to see what TS can perform. For this, Aaron' s proposal is welcome. Thanks for it.
Second, I will check ts888's car (the red one). (But - as I mentioned - that one seems to be perfect, but over my "frames". But of course, checking is without costs.)
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6282 Dátum: 2010.08.04 17:54:56 »

Celicàs ha megkèrdezed a baràtodat akinek csapàgyas lett a motorja,akkor biztosan el fogja Neked mondani,hogy amiatt lett csapàgyas mert nem cserèltek ki egy kb 10ezer forintos cuccot...Màr ha a fehèrvàri emberrôl beszèlünk.

Az meg hogy valaki nem tudja jòl vezetni ès lift felett tartani az autòt az nema kocsi hibàja...
Èn 20ezerrel vettem ès most jàrok 92000-nèl ès motorikusan semmi baja sem volt soha,jò olaj kell bele ès hasznàlattòl függôen cserèlni.Ha belegondolsz nem vèletkenül tette a Lotus is az exigebe ès a komoresszoros vàltozataiba is ugyanezt a mocit!!!

Ha kètelkedsz mit tudhat egy Ts mocija ha hajtva van,akkor nèzz fel a youtube-ra ès keresd meg pàr hungaroringes vagy euroringes vidimet...


Igen, megtaláltam a videókat Szutijz név alatt, gondolom az vagy te. Ha jól látom kompresszor is van a motorodon és akkor egész más a helyzet,mivel akkor nem kell agyonforgatni a motort bár látom nálad nem gond , kap az eleget, keményen nyomod és odafigyelve , nem kíméled de neked valószínűleg  van másik autód amivel szaladgálsz a városban nekem meg nincs. A ringre jórészt olyanok szoktak kimenni akiknek nem az az utcai autójuk, mert vagy utca vagy pálya a kettőt nem lehet gazdaságosan keverni, mert ellentétesen viszonyulnak egymáshoz ami jó pályára az nem utcára és fordítva.
A kompresszor jó dolog csak drága én inkább a turbót javasolnám főleg ha ezt a kocsit versenyautóként használod. A RX8 se igazán a közútra való , sokat eszik városban viszont pályán jó. A gyári futóműve nagyon jó, úgy fordul mint egy gokart és a wankel erejéről ne is beszéljünk simán hozható a 300-400LE a wankelből turbóval. És a wankel alacsony fordulaton is nyomatékos nem kel agyonforgatni, hogy jól menjen. Kár, hogy a hazai márkaszervizek nem értenek hozzá, sőt az RX8 tulajok sem. Csak páran. De ez más téma.
Szóval ha nem megy az ember pályára akkor nem kell brutálisan átalakítani az autót. Ha valaki pályára jár akkor igen de akkor a városi szaladgálásra vegyen egy régebbi Corollát vagy Mitsubisit amit kis pénzből gazdaságosan föl lehet tartani.

Az itteni forumtagok tobbsege 1 autoval rendelkezik es azzal megy ki palyara amit a mindennapokban is hasznal. Tudtommal Szutinak is ez az egyetlen autoja, ha megsem azt nagyon jol titkolja...  :clap: A Corolla TS tulajok nagy resze meg pont azert vett Corolla TS-t es nem valami ketajtos palyagepet, hogy a mindenapokban is tudja hasznalni  :flowers:.

G6

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 396
Re: TS
« Válasz #6283 Dátum: 2010.08.04 18:31:22 »

Igen, megtaláltam a videókat Szutijz név alatt, gondolom az vagy te. Ha jól látom kompresszor is van a motorodon és akkor egész más a helyzet,mivel akkor nem kell agyonforgatni a motort bár látom nálad nem gond , kap az eleget, keményen nyomod és odafigyelve , nem kíméled de neked valószínűleg  van másik autód amivel szaladgálsz a városban nekem meg nincs. A ringre jórészt olyanok szoktak kimenni akiknek nem az az utcai autójuk, mert vagy utca vagy pálya a kettőt nem lehet gazdaságosan keverni, mert ellentétesen viszonyulnak egymáshoz ami jó pályára az nem utcára és fordítva.
A kompresszor jó dolog csak drága én inkább a turbót javasolnám főleg ha ezt a kocsit versenyautóként használod. A RX8 se igazán a közútra való , sokat eszik városban viszont pályán jó. A gyári futóműve nagyon jó, úgy fordul mint egy gokart és a wankel erejéről ne is beszéljünk simán hozható a 300-400LE a wankelből turbóval. És a wankel alacsony fordulaton is nyomatékos nem kel agyonforgatni, hogy jól menjen. Kár, hogy a hazai márkaszervizek nem értenek hozzá, sőt az RX8 tulajok sem. Csak páran. De ez más téma.
Szóval ha nem megy az ember pályára akkor nem kell brutálisan átalakítani az autót. Ha valaki pályára jár akkor igen de akkor a városi szaladgálásra vegyen egy régebbi Corollát vagy Mitsubisit amit kis pénzből gazdaságosan föl lehet tartani.



Az RX-8 futóműve tényleg nagyon jó, de a wankel motor alacsony fordulati nyomatékáról inkább ne beszéljünk :) A Corolla TS sokkal rugalmasabb kis fordulaton. Volt egyszerre RX-8 és Corolla TS is a családban, és sokat vezettem őket egymás után. A Mazda egyáltalán nem volt nyomatékosabb, sőt, 200-ig a gyorsulása sem volt jobb mint a Corollának, egyedül 200 felett ment jobban.
Geesix

'02-'07 Corolla TS
'07- Auris D-CAT

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #6284 Dátum: 2010.08.04 19:05:42 »

Igen, megtaláltam a videókat Szutijz név alatt, gondolom az vagy te. Ha jól látom kompresszor is van a motorodon és akkor egész más a helyzet,mivel akkor nem kell agyonforgatni a motort bár látom nálad nem gond , kap az eleget, keményen nyomod és odafigyelve , nem kíméled de neked valószínűleg  van másik autód amivel szaladgálsz a városban nekem meg nincs. A ringre jórészt olyanok szoktak kimenni akiknek nem az az utcai autójuk, mert vagy utca vagy pálya a kettőt nem lehet gazdaságosan keverni, mert ellentétesen viszonyulnak egymáshoz ami jó pályára az nem utcára és fordítva.
A kompresszor jó dolog csak drága én inkább a turbót javasolnám főleg ha ezt a kocsit versenyautóként használod. A RX8 se igazán a közútra való , sokat eszik városban viszont pályán jó. A gyári futóműve nagyon jó, úgy fordul mint egy gokart és a wankel erejéről ne is beszéljünk simán hozható a 300-400LE a wankelből turbóval. És a wankel alacsony fordulaton is nyomatékos nem kel agyonforgatni, hogy jól menjen. Kár, hogy a hazai márkaszervizek nem értenek hozzá, sőt az RX8 tulajok sem. Csak páran. De ez más téma.
Szóval ha nem megy az ember pályára akkor nem kell brutálisan átalakítani az autót. Ha valaki pályára jár akkor igen de akkor a városi szaladgálásra vegyen egy régebbi Corollát vagy Mitsubisit amit kis pénzből gazdaságosan föl lehet tartani.



Az RX-8 futóműve tényleg nagyon jó, de a wankel motor alacsony fordulati nyomatékáról inkább ne beszéljünk :) A Corolla TS sokkal rugalmasabb kis fordulaton. Volt egyszerre RX-8 és Corolla TS is a családban, és sokat vezettem őket egymás után. A Mazda egyáltalán nem volt nyomatékosabb, sőt, 200-ig a gyorsulása sem volt jobb mint a Corollának, egyedül 200 felett ment jobban.

Igazibol a nyomatekos resznel raztam en is fejem :) Mert hogy nyomatekja az nulla van neki de megy mint egy varrogep szep linearis gyorsulassal... jo kocsi, ha nem enne varosban 20 litert es elmenne autopalyan 9-10-el akkor el is gondolkoznek rajta mint opcio de amelle tenyleg kell egy tartalek auto ha eppen "nemindulos" kedve van reggel a dragamnak :)  Felreertes ne essek respect meg tenyleg jo kocsi csak ez a wankel meg mindig messze van a tokeletestol de hatha a kovetkezo generacio bevaltja az igereteket es remenyeket.
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO