Sziasztok!
Nem is tudom hol kezdjem, mert szörnyen elvagyok keseredve.
Péntek este elkezdett rángatni a váltóm a Lexusban, és fura surlódó hang is jött a motortérből... kb 100 km ert mentem még vele, mire kedden be tudtam vinni a szegedi Toyota-Lexus Kovácshoz, de ekkor már dobálta a sebességeket és csak 3dik ig kapcsolt fel.
Ők ilyen hibával még nem találkoztak, de közben Én már beszéltem Reálos szerelőkkel aki mondták nem egyedi eset, hogy 100 ezer km felett szétesik a váltó, megcsinálni nem nagyon lehet , vagy nem éri meg csere. Ergó tipushiba.
Az enyémben 122 ezer km van, vezetett szervizkönyves , mindig minden le volt cserélve időben amit megkívánt az előírt szerviz, többek között a váltóolaj és váltóolajszűrő is.
Az új váltó 3,4 milla... az Optifit által felújított Toyota által beszerezhető 1,9 milla..... kérdem Én, ha nem tipushiba akkor miért lehet szinte azonnal olyat felújított váltót kapni amiben a hibára alkalmas alkatrészek egy jobb fajtára vannak cserélve?
Bontott 140 ezer km es váltó 400 ezer + áfa, de ki tudja mennyit fog bírni, garancia nincs rá.
Reálos szerelők mondták, hogy a Toyota Motor Hungary nem ismeri el szériahibának, kár is az asztalt verni... soha senkinek nem cserélték méltányosságból. Akkor Én mi a jó francnak hordom be márkaszervizbe az autóm drágán szervizeltetteni , ha ezek kihátrálnak az első alkalommal .
?
Közben az is kiderül mióta Szegedre jár a kocsi szervizbe, az nincs fent az elektronikus rendszerben, tehát ha valaki leakarná infozni az autóm az ország másik felében, akkor annyit látna hogy 85 ezer km ig volt szervizelve..... lehet ez miatt potenciális vevőtől is estem el, mert ugye idáig árultam az autóm. Most jelenleg valami szoftvert akarnak rajta frissíteni, hogy majd az jó lesz..... nem lenne egyszerűbb felhívni más szervizt és megkérdezni hogy találkoztak e a jelenséggel? Szinten pár perc alatt googleval nem egy embert találtam aki így járt és végül bontott lutri váltót vettek, majd eladták az autót.
Ha hozok bontott váltót azt kb 200 ezer + áfa áron szerelik be.
Most ne gyertek azzal, hogy akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is..... mert marhára nem vagyok nyugodt, és nem gondolom hogy egy Lexusnak ennyit kell bírnia.
Nálam leírta magát a Toyota é a Lexus is örökre magát, soha többé újszerű vagy új autó, soha többé márkaszerviz. Ahogy készen lesz az autó és elkel többet nem nézek e márkák felé.... max valami öregre, amit arra csináltak hogy kimenjen a világból.
Még a dolog ugye nincs lezárva, de bennem van hogy média felé egy kis negatív reklámot elindítok , ha már ilyen pozitívan álltak hozzám .