Most olvastam a cikket én is.
Hogy ennyire "sz@r" lenne ez a 2.2-es D-CAT, azt nem tudtam, igaz a Versoba a "szegénykeverékes" 136 lovas verzió került a normál 150 lovas teljesítmény helyett - illetve nem tér ki rá a cikk pontosan, hogy ez most lehetett volna akár az erősebb 177 lovas is.
Csontiékkal a Totalcarnak jó kapcsolata volt, több használt autót is elhoztak tesztelni, illetve több cikkükben is megjelentek. Autót mondjuk én se biztos, hogy tőlük vennék. A legolcsóbb ár nem mindig jelent egyet a minőséggel.
A szerződésben "lefelejtett" ár meg egyéb dolgok gondolom általánosak, bár ezt én anno ex Avensisem eladásánál nem tapasztaltam, azt kérték tőlem, hogy had maradjon az aláírt szerződésen az 1,2M Ft, amiért ők "megvették" az autót tőlem - holott nekem kemény 800e Ft-tal szúrták ki a szememet (tudom, azóta is ez is volt életem egyik legrosszabb döntése
) A nepper az autót persze 1 héten belül eladta 1,25M-ért - az új tulajjal egy véletlen folytán később összehozott a sors, így megtudtam, hogy az árcéduláján 1,3M Ft szerepelt, és szerény 125e km-es futásteljesítmény - amit én még 226e km-el adtam el anno...
Mondjuk az én esetemben az autó problémamentes volt, de persze a végig vezetett és pecsételt szervizkönyv az összes számlával, az új aksi blokkjával - szóval a vaskos paksaméta, amivel én eladtam az autót már természetesen elkallódott, azt az új tulaj már nem kapta meg az autóval.
A mi esetünkben a kereskedés nevére vette az autót, igaz az én történetem még 2010 decemberében történt.
Mezei eladóként lehet én se figyeltem volna fel a cikkben is szereplő - nagyon fontos apróságra, hogy bizományosi az autó - illetve nem tulajdonítottam volna neki nagy figyelmet. Most már legalább tudom mire figyeljek, de egyelőre nem fenyeget illetve foglalkoztat a gondolat, hogy autót cseréljek. Ki tudja, talán ez az Avensis megéri az OT-s kort, sosem tudni...