Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7189819 alkalommal)

1 tag és 9 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52155 Dátum: 2017.10.19 14:15:35 »
asszem kénytelen leszek elvinni a szerelőhöz :(

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52156 Dátum: 2017.10.19 17:25:50 »
Kövezzetek meg, de én a Toyota jelenlegi autópalettájáról csak az öregecske Versot venném meg...
Én azért egy Centuryt bevállalnék :tt2:
Gabe 254.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52157 Dátum: 2017.10.19 17:27:46 »
asszem kénytelen leszek elvinni a szerelőhöz :(
Kb mint a lambda szonda a kipufogóban, úgy van "elrejtve", kiteker, beteker az új.
Gabe 254.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52158 Dátum: 2017.10.19 18:32:42 »
Ja... ez lesz a szazegy forintos kalapacsutes...

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 910
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52159 Dátum: 2017.10.19 20:54:37 »
Nem latom hol van a navigacios topic  :no: , csak annyi, hogy ma mar fenn van a my toyota com-on az uj terkepfrissites, toltodik is lefele.
kivancsi vagyok, hogy milyen uj poenokat epitettek be. :?:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52160 Dátum: 2017.10.20 10:14:36 »
Nem latom hol van a navigacios topic  :no: , csak annyi, hogy ma mar fenn van a my toyota com-on az uj terkepfrissites, toltodik is lefele.
kivancsi vagyok, hogy milyen uj poenokat epitettek be. :?:


Pedig van.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9523
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52161 Dátum: 2017.10.20 10:18:47 »
Ez nem a gyári topik. Itt a gyári navis topik: https://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=1315.0

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9523
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52162 Dátum: 2017.10.20 10:19:22 »
Nem latom hol van a navigacios topic  :no: , csak annyi, hogy ma mar fenn van a my toyota com-on az uj terkepfrissites, toltodik is lefele.
kivancsi vagyok, hogy milyen uj poenokat epitettek be. :?:
Bakker! Tegnapelőtt néztem, még nem volt fenn!

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10712
Beszélgessünk
« Válasz #52163 Dátum: 2017.10.20 10:23:31 »
Én az SD kártyás frissítéssel szívtam meg, az új kártyával belekerült valami olyan bug, hogy most egyáltalán nem jönnek tmc infók, sőt beállításnál már magát a Petőfit se engedi behozni, nem látja az adót (holott sima állomáskeresővel meg bejön).
Jeleztem az illetékeseknek a hibát, nem én vagyok az egyedüli, akinek gondja van vele.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1105
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52164 Dátum: 2017.10.22 19:19:04 »
Békéscsabán hagytam az autót, az olajevést/csipegetést fogják orvosolni.

Elkészült? Story-t kérünk :P
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10712
Beszélgessünk
« Válasz #52165 Dátum: 2017.10.23 14:54:32 »
Elkészült? Story-t kérünk :P

Hosszú hétvége lévén nem dolgozik a srác, kedden összerakja, kicsit járatja, és figyeli minden rendben van-e, nincs szivárgás, stb, stb, és ha minden jól megy szerdán el is hozom.  ;)

Természetesen majd beszámolok róla az Avensis fórumon.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Lenny

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 79
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52166 Dátum: 2017.10.25 23:00:46 »
Sziasztok!

Több helyen írják és mondták, hogy a Toyota unalmas.... Kíváncsi lennék ez pontosan mit jelent?
Nincs meg a vezetési élmény? De kinek mi az? Jól gyorsul? Kényelmes? Nagy? Mi adja az élményt?

2014-ben jópár autót kipróbáltam. (Párom flotta kezelő cégnél dolgozott és épp tendereztettek) A következő autók voltak nálunk (mindeegyikből az aktuális 2014-es legújabb):
Opel Astra J kombi dizel, Opel Cascada 1.6 turbó (200 LE), Renault clio, Pugeot 50x (nem emlékszem akkor mi volt 500-asból) Ford Mondeó dizel, Kis Optima, Skoda Rapid, Toyota Auris.

Lehet furán hangzik, de nekem a Kia Optima maradt meg bennem. Nagy kényelmes, szinte suhant 200 km megtételét észre sem vettem. A Cascada hiába volt 200LE, valahogy nem éreztem különlegesnek. Ezért nem tudom elképzelni, hogy egy BMW mit tud egyeseknek plusz élmnyt adni. (Bár azt még nem vezettem)
Én szeretek vezetni, de az élmény (vagy unalmas) szóra még nem jöttem rá.

Ki mit gondol erről? :)


BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52167 Dátum: 2017.10.26 00:25:12 »
Sziasztok!

Több helyen írják és mondták, hogy a Toyota unalmas.... Kíváncsi lennék ez pontosan mit jelent?
Nincs meg a vezetési élmény? De kinek mi az? Jól gyorsul? Kényelmes? Nagy? Mi adja az élményt?

Lehet furán hangzik, de nekem a Kia Optima maradt meg bennem. Nagy kényelmes, szinte suhant 200 km megtételét észre sem vettem. A Cascada hiába volt 200LE, valahogy nem éreztem különlegesnek. Ezért nem tudom elképzelni, hogy egy BMW mit tud egyeseknek plusz élmnyt adni. (Bár azt még nem vezettem)
Én szeretek vezetni, de az élmény (vagy unalmas) szóra még nem jöttem rá.

Ki mit gondol erről? :)

Talán nem produkál váratlan furcsa hibákat lásd régebbi francia modellek:), csak beülsz minden reggel és ugyanannyi főtengelyfordulat alatt beindul, bereccsen rükvercbe és csak megy. Általában a hangolás, váltó, gáz, kormány sem sportos vezetési élményre van kihegyezve, a design és az elektronikai újításokban, vagy különc megoldásokban sem jeleskedik, csak hagyományos bevált eszközökből építkezik, vagy pl a prius esetében végletekig letesztelt technikából.

A BMW régen nagy teljesítményű prémium kocsikat csinált, de még mindig próbálnak jeleskedni sportosság, design és újítások terén, egyedibb, szebb?, szerethetőbb autók, sokakat vonz a brand is. Az i3-al és i8-al most is csináltak valami különlegeset, van miért tisztelegni.

Utasként engem a francia kényelem fog meg, megane, laguna ilyesmi,a priusozást is élvezem, a BMW kimondottan nem tetszik.

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52168 Dátum: 2017.10.26 00:48:30 »
Sziasztok!

Több helyen írják és mondták, hogy a Toyota unalmas.... Kíváncsi lennék ez pontosan mit jelent?
Nincs meg a vezetési élmény? De kinek mi az? Jól gyorsul? Kényelmes? Nagy? Mi adja az élményt?

...

Ki mit gondol erről? :)
Velemenyem szerint egy elmeny (legyen az barmilyen) tobb valtozo kulonfele allapotaibol adodik ossze. Igaz ez a vezetesi elmenyre is. Ez lehet egy motor/kipufogohang, lehet egy valto "klattyanasa", lehet egy gyorsulas, lehet egy futomu visszajelzese, es meg sorolhatnek megannyi kisebb, vagy nagyobb tenyezot. Szerintem ezeknek a komplex elegye adja meg a vezetesi elmenyt. Sot, tovabb mennek: ez valtozhat akar eletkorral, akar foldrajzi hellyel, akar pillanatnyi lelkiallapottal, es itt is fel lehetne sorolni rengeteg tovabbi osszetevot.
Ugy gondolom, hogy a kommersz, hetkoznapi Toyota modelleket azert gondoljak unalmasnak, mert tervezesukkor/kivitelezesukkor semmilyen teren nem mennek el a szelsosegek iranyaba. Ha az atlagember meghallja a Toyota nevet, akkor leginkabb egy jol osszerakott, megbizhatoan uzemelo autora asszocial. Nem az fog beugrani, hogy milyen orulten gyorsul, milyen bivalyeros, mekkora road presence-e van. Es ha megnezzuk, hogy a vilag (egyik) legnagyobb autogyartoja, akkor lehet, hogy nekik van igazuk, hogy ilyen a termekeik java resze. Retegmodelljeik ugyan vannak (ahogy barki masnak is), amik szolhatnak extrem dolgokrol, viszont nem ezek fogjak fenntartani a vallalatot, mert ezeknek a felvevopiaca akar az ar, akar az erdeklodes miatt igen csak kicsi, kifejlesztesuk pedig altalaban draga, es nem is mindig nyereseges. Ettol fuggetlenul megis rengeteg autot eladnak szerte a vilagban, mert manapsag egyre inkabb az a szempont, hogy egy auto elvigyen A-bol B-be a leheto legkevesebb stresszt, bonyodalmat okozva. Nem hiaba folyik az onvezeto autok fejlesztese is rohamtempoban. Egyre kisebb igeny van arra, hogy a vezetes valodi elmenyt adjon (aki ezt keresi, mert benzinveru, az persze meg mindig meg tudja talalni :D), mar-mar ugy allitjak be, hogy az is egy szukseges rossz, amit a leheto legnagyobb mertekben csokkenteni kell.
De, hogy sajat peldat is probaljak felhozni: nekem a sajat autom az, ami az elmenyt adja. Nem a legerosebb, nem a leggyorsabb, nem a legujabb, nem a legdragabb, nem a legszebb, es meg sorolhatnam, hogy miben nem a legjobb. De, ha beleulok, es elforditom a slusszkulcsot, onnantol kezdve a ZEN allapotaba kerulok. :D Tud csendes kezesbarany lenni, es tud orult, beklyoitol megszabadult vadallatkent is viselkedni. Lehet, hogy ez az elmeny? Amikor tudod, hogy ott a potencial, es csak rajtad mulik, hogy mikor hasznalod ki?
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:Beszélgessünk
« Válasz #52169 Dátum: 2017.10.26 10:34:09 »
Ki mit gondol erről? :)
Japán beltér jellemzően komor színekkel operál, ingerszegény, általában erre szoktak utalni.
Az én 197 centimmel meg az a véleményem, hogy adott kategóriában mindig a japán autó a legszűkebb, nyilván más a mérce. Kormányoszlop, műszerfal jellemzően lejjebb van, rövidebb az ülőlap, laposabb a tetőív. De nyilván nekem mások az elvárásaim egy autóval.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer