Hupihun, nincsen fogyimérő a kocsidban
? amit vezetem dízel fábiák, azok leállított motorral(csak a gyújtást ráadva) is mérték az átlagfogyasztást.
5w30 olajat nem fogja eszegetni a motor?(bár ilyen alacsony fordulaton nem valószínű)
Soha nem fogom utolérni Leszilacit mert alacsonyabb fordulatszámokon nagyobb a nyomaték/teljesítmény érték arány azt pedig csak többlet üzemanyag elégetésével lehet elérni. No meg a toyota előnye a változó szelepvezérlés is.
összehasonlíthatatlan az általad és az általam elért eredmény.
nem hiszem,h a nyomaték/teljesítmény lenne a döntő, hiszen ott van Zénóka 1.0 yarisa, ami gyengébb, mint az én autóm, és mégis legalább 2, de inkább 3 decit ver rám ugyanazon az útvonalon (ugyanazokkal a "kiegészítőkkel", olajjal, gumitípussal, guminyomással).
sokkal inkább a frissebb, fejlettebb technikai adhatja a különbséget a fábia és a yaris között. (nem nagyképűség, német-japán ellentét, vagy toyotabuziságból mondom. a számok mutatják ezt.)
A gurulásra vonatkozóan, az enyém 1060 kg könyv szerint de könnyen meglehet hogy ez csak az úgy érzem kategória, le kellene mérni. Bár a homlokfelület szerintem is kisebb nüansznyival. Meg a visszapillantó is kisebb
aki azt a jobbos visszapillantót kitalálta ...
100kg különbség van a két autó között (950 vs 1050)
+50kg-ként 1 deci fogyasztástöbblettel lehet számolni