Elnézést pontatlanul fogalmaztam.Arra céloztam hogy sok autónál az országúti spórolós tempo az a 90 km/h és ehhez képest akartam jelezni hogy nagyságrendi különbség van
a yarisnál(1.3) ennél a temponál és a leírt 105-115 km/h -nál. Utóbbit sokkal jobban szereti és ez számokban is megmutatkozik!!!
A 80-as tempoval nem tudok mit kezdeni, o.k. hogy még jobb a fogyi, de városon kívül ha van rá mód, fizikai képtelenség így menni, tutti elalvás a vége és az élmény is borzasztó.
Ez nekem kínai hogy meleg motornál 10 másodperc körüli várakozásnál leállítjátok az autót.Nem vagyok szerelő, de tapasztalatom szerint ez többet árthat mint amit hoz.
Megerősítésképpen még gyári aksival nyomom, ami több mint 7 évet jelent!!!
Nézd, egy biztos: 90-nél a te autód is kevesebbet fogyaszt, mint 105-115-nél. Az lehet persze, hogy a különbség olyan kicsi, hogy te úgy ítéled meg, hogy ennyit megér. De hogy többet eszik, az biztos.
80? Nappal, hosszú távon én sem tudom elviselni. Éjjel már más kérdés... Múltkor pl. hazajöttem így Szombathelyről (240 km), és ez teljesen rendben volt; mondjuk volt már a lábamban egy Drezda-Szombathely túra.
ÉN nem állítom le a motort 10 mp várakozásért, nálam ez a limit jóval magasabban van, valahol 40-50 mp-nél... De műszakilag amúgy nem árt, leszámítva persze az önindítót és az akkumulátort; mert azoknak biztos nem tesz jót. De a hypermiler stílust kedvelők alárendelik az esetleges egyéb kiadásokat a minél alacsonyabb fogyasztásnak, és összességében még így is olcsóbban autóznak, mert ez a stílus sok egyéb alkatrész (pl. gumik, fékek) élettartamát nagyban meghosszabbítja. Számomra elképesztő tapasztalat volt, hogy Zénóka Yarisa az (akkor) vmi 400 ezer km-ével mennyire újszerű állapotban volt - és hogy ez alatt talán kétszer kellett gumit cseréljen