Lehet hogy így van majd megnézem. A 13-as powert még nem kuksoltam . Tudom én hogy baromi sokba kerül amit leírtam de nekem ez lenne a vég állomás. Előbb vagy utóbb meg lesz. Szerintem a jó kábelek meglesznek a Cordiallal bezárólag majd. 100ezret egy kábelért úgysem fogok kiadni az tuti. A nagyok is ezekkel dolgoznak....Stinger, Cordial, Audison Connection...stb.stb. Na jó egy Siltech ide-oda befigyel de az már borsos árú kategória, nem biztos hogy abba bele fogok menni. Kérdés ha mindez meglesz egyszer el merek-e majd indulni a kocsival Attól fogok félni hogy kibelezik és akkor a kardomba dőlök. Na de ezek csak álmok amik megvalósításra várnak . Én lehet majd inkább a Px600.2-t célzom meg mert az már átmenet a GTI-hez meg a Crownokhoz. De az a baj ahogy meséled milyen a Px300.4 ezt nekem is ki kell próbálnom majd
Rendberakással hogy állsz? Vezetékeket el kell vezetni rendesen és annyi? Melyek a munkálatok főbb lépései?
Hidd el, hogy már ez is az ép ész határán túl van, pláne ha kap egy normális szettet maga elé. Nagyon durva, ahogy a büccögős hülyegyerekautókból csak a mély dübbenéseit hallani ki, ezt meg ha felhangosítom, az egész zenét, úgy, ahogy van. Pedig van rezgéscsillapítás az első ajtóban.
És egy Cordial kábel
nagyon más, mint egy Siltech. Bizonyos szintnek már meg kell adni a tiszteletet azzal, hogy az adott szint alá nem megy le egyetlen eleme sem, meg az előkészítés sem. Arról, amit mondasz nem is beszélve, hogy egyetlen egyszer neszelje meg valaki, hogy mi van a kocsiban, és vethetsz rá keresztet. Ne félj, én sem büszkélkedem el az autóval, már így sem. Ha ekkora fejlesztésbe ugranék, azt biztos, hogy nem egy alsóközepesbe akarnám belezsúfolni. Annak méret kell, hogy minden kényelmesen elférjen. Ha egyszer nagyobb autóm lesz, elgondolkodom rajta, hogy továbblépjek-e.
Rendbe rakással egyelőre sehogy sem állok. Az van, hogy szegény erősítő koszos, poros. Először is kiszedem, kitakarítom a bordái között, meg letakarítom a lábait. Megtudom, hogy a plexilapot mivel lehet felpolírozni és eltüntetem a karcokat. Akkor mehet vissza az autóba, de ott meg előtte ugye tápkábelt kell cserélni, az meg nem kétforintos kiadás lesz, ha jól emlékszem, másfél éve a 8AWG-s Audison Connection készlet volt 8.000.- Ft. Ide komolyabb kell.
Könnyen elképzelhető, hogy a gyári akkusaru már ezt nem fogja tudni kezelni, akkor viszont ott is változtatások lesznek szükségesek, de nagyon-nagyon remélem, hogy erre végül nem kerül sor. Ilyen szinten már nem nyúlnék bele az autóba, vagy csak nagyon igényesen. Ne tűnjön már kókány melónak. Ja és persze be kell állítani a rendszert, újra meg kell tanulnom, ez lesz talán a legidőigényesebb.
Szóval kérdőjel az sok van. Ráadásul a páromnak a napokban veszünk autót, azzal is foglalkozni kell, úgyhogy egyelőre annak örülök, hogy szól. De nyilván kikürtölöm, ha kész lesz, vagy már érdemi változás lesz.