Cucu működése sokat javult a napokban, két beavatkozásnak köszönhetően
1: be lett állítva a futómű. Elöl-hátul egyaránt. Sajnos kissé későn jöttem rá, hogy szükség lenne erre - addigra már majdnem simára koptatta mindkét első gumiabroncs külső harmadát. Node jobb későn, mint soha
... és bizony nagy szükség is volt rá: az értékek rémesek voltak, főleg az első kerekek összetartása (0...1 mm a gyári adat, ehhez képest a bal elsőé 5.5, a jobb elsőé 7.0 mm volt). Pozitívum: gördülékenyen ment az állítás - semmilyen csavar nem volt berohadva. Még nagyobb pozitívum: azóta ég és föld, hogy mennyivel jobb a kocsi úttartása és kanyarodási tulajdonságai
- egyenesben, kis és nagy sebességű, kisebb és nagyobb ívű kanyarokban egyaránt
! 7 ezerbe került összesen az első-hátsó futóművek beállítása - vastagon megérte. Még a menetteljesítmények is javultak tőle - érezhetően, láthatóan könnyebben gurul a kocsi most - ez bizonyára az immár nem túl nagy kerék-összetartásnak tudható be.
2: kicseréltem a gyújtáskábeleket - kaptak szép új Bosch gyártmányúakat
- amúgy is csak ez volt hozzá rendelhető. Kedvezménnyel összesen 4900-valamennyit fizettem hármójukért. Indokolt volt a dolog, mert a régieknél nem volt rendben a gyertyapipánál az érintkezés (valami általam ismeretlen márkájú, olasz kábelek voltak benne) - emiatt, főleg hideg motornál és/vagy nedves időben, gázadásra gyakran tüsszögött, kihagyott, elgyengült a motor. Na, ennek most vége
- és láss csodát: jobban (hamarabb, kevesebb indítózásra) indul a motor - és jobban is megy
bónusz: futómű-állítás közben derült ki, hogy a kipufogót tartó két gumibak közül az egyik már teljesen leszakadt, és a másik is félig. Na, ma kicseréltettem ezeket is, munkadíjjal együtt 3 ezerért.