Szerző Téma: Daihatsu  (Megtekintve 170968 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Daihatsu
« Válasz #450 Dátum: 2014.02.11 19:15:16 »
Szerintem nagyon szépen fog teljesíteni. Békéscsaba magasságáig kiég belőle a városi dzsuva, nem fog füstölni sem.  Azért vigyél magaddal olajat.

Azért az mindenesetre jól esik, hogy megtartottad a nevét, amit mi is használtunk. Lányom nevezte el.  A Mazdát Gandalfnak hívja.... (GDF-xxx)  :D
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Daihatsu
« Válasz #451 Dátum: 2014.02.11 19:37:43 »
;);)
a cori elötti cordobám meg garfield volt... GFD-xxx ;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Daihatsu
« Válasz #452 Dátum: 2014.02.11 20:23:38 »
Szerintem nagyon szépen fog teljesíteni. Békéscsaba magasságáig kiég belőle a városi dzsuva, nem fog füstölni sem.  Azért vigyél magaddal olajat.

Azért az mindenesetre jól esik, hogy megtartottad a nevét, amit mi is használtunk. Lányom nevezte el.  A Mazdát Gandalfnak hívja.... (GDF-xxx)  :D
Gandalf? Ez jó  :D ! Nálunk ugye az Avensis (JEN) "Jenő úr" néven fut... a Yaris (IOR) meg persze "Füles" (Eeyoure)  :lol:

Olajat viszek, 2 litert is  :yes: ... abban a kiégésben meg nem igazán reménykedem, mert mikor hazahoztuk tőletek, pont hogy a BP-Pécs út UTÁN kezdett el füstölni. De na... abban nem kételkedem, hogy simán végigcsinálja az utat :) ... finoman bánok majd vele.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #453 Dátum: 2014.02.11 20:25:38 »
;);)
a cori elötti cordobám meg garfield volt... GFD-xxx ;)
Azt el se mondom, erdélyi jóbarátom szerint mit jelentett a régebbi Fordja rendszámának FYD betű-kombinációja...  :whistling:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Daihatsu
« Válasz #454 Dátum: 2014.02.11 20:26:32 »
fuck your dad?;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #455 Dátum: 2014.02.11 21:41:15 »
fuck your dad?;)
:lol: ... majdnem  :D !

Fuck you, Darling...  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Daihatsu
« Válasz #456 Dátum: 2014.02.11 21:41:59 »
;) ;)
az nem is extrém.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #457 Dátum: 2014.02.11 21:44:54 »
;) ;)
az nem is extrém.
A srác református lelkész.

........................

 :whistling: :innocent: [rohog]
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Daihatsu
« Válasz #458 Dátum: 2014.02.11 21:48:53 »
azért mondom,h nem extrém.;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #459 Dátum: 2014.02.12 05:41:41 »
A srác református lelkész.

........................

 :whistling: :innocent: [rohog]

 [rohog] [rohog] [rohog]
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Daihatsu
« Válasz #460 Dátum: 2014.02.14 15:10:00 »
Ma láttam itt Csabán. Nagyon cukkermukker, olyan, mint egy modernizált kis-Scion.  :clap: :wub:

A színe érdekes volt: metál fehéres rózsaszín.  :eek: Bazi jól állt neki...

4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Daihatsu
« Válasz #461 Dátum: 2014.02.14 21:01:04 »
A Daihatsu egy csomó, érdekesnél érdekesebb, egyéni, különleges, és emellett nagyon gyakran praktikus kisautót kínált itt, Európában is, az utóbbi 10-15 évben  :yes: ... Ráadásul ezek az autók végtelenül megbízhatók, és az esetek többségében nagyon takarékosak, olcsón fenntarthatók is egyben! Úgyhogy számomra ez eléggé érthetetlen, és ugyanakkor szomorú, hogy ennek ellenére annyira elmaradt a siker, hogy végül kénytelenek voltak ki is vonulni az itteni piacról  :?: :wacko: :no: !

De azért idebiggyesztenék egy kis listát, a teljesség igénye nélkül  :) ...

Kezdem mindjárt a kedvencemmel: a VALÓDI "új Mini" a Trevis  :clap:





Mikro-roadster, maximális élmény: Copen





Teljes értékű kis terepjáró, alacsony étvággyal és öt ajtóval: Terios





Tökéletes városi autó, minimális parkoló-helyigénnyel, tágas utastérrel, 5 literes városi benzin(!) fogyasztással: Cuore





Erre gondolok: megmondanátok erről a képről, hogy a kocsi külső hossza: 3.395 m  :sorcerer: ?



Nade folytassuk...

Egyéni kompakt egyterű-szerűség No. 1: YRV





Egyéni kompakt egyterű-szerűség No. 2: Materia







---------------------------------------

Ezek közül, aki nem autóbolond, az esetleg a Cuoréról hallott már... talán. De a többiről? Szerintem soha. És már nem is nagyon fog. Kár!
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.14 21:03:48 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Daihatsu
« Válasz #462 Dátum: 2014.02.15 02:22:55 »
Olaszorszagban eleg sokat lattam futni Dai-okbol. Nekem egyedul a Terios jott be. Esetleg meg a Materia, de arra mindig Scion koppintaskent tekintettem   :)


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Daihatsu
« Válasz #463 Dátum: 2014.02.22 07:55:58 »
Olaszorszagban eleg sokat lattam futni Dai-okbol. Nekem egyedul a Terios jott be. Esetleg meg a Materia, de arra mindig Scion koppintaskent tekintettem   :)
Több más gyártónak is van ilyen doboz kinézetű modellje  :) ... a Daihatsu meg ugye Toyota-konszern, szóval koppintásnak biztos nem koppintás, inkább rokon  :yes:

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Daihatsu
« Válasz #464 Dátum: 2014.02.22 18:10:24 »
Na, közben megvolt az utam Erdélybe Cucuval... ott is maradt egy időre, mert a Camryvel jöttem vissza  :sorcerer:

Hát nem volt egy leányálom. Mondom ezt úgy, hogy tettem már meg '83-as Starlettel ennél jóval hosszabb távokat is. De az nem volt ilyen zajos, nem volt ilyen lomha, nem vibrált-rezonált így, és kényelmesebb volt az ülése. 110-nél Cucuban már bömböl a motor, süvít a szél az ajtó mellett, és a tükrökön át a váltókartól a kormánykerékig minden reszket-remeg. Pedig ez ötsebességes, a Starlet meg csak négyes volt.

De ezzel még nem lett volna bajom, ha nem ijeszt rám párszor úgy, hogy azt hittem, mindjárt lerobbanunk  :wacko: ! A jelenség mindig ugyanaz volt: a motor egyszer csak elkezdett kihagyni, visszaprüszkölni a karburátorba, és ezzel összhangban elveszíteni az erejét. A hangja alapján ilyenkor kihagyott, illetve le-le is állt az egyik henger. Ha ilyenkor erősebben ráléptem a gázra, az csak rontott a helyzeten; inkább az segített rajta, ha visszakapcsoltam hogy a fordulat megemelkedjen, de ezzel összhangban lejjebb vettem a gázt. 3-4 alkalommal így meg tudtam azt oldani, hogy a sebesség csak 70-80-ig csökkent, majd ott stabilizálódott, és amikor egy idő után elkezdtem óvatosan újra gázt adni, akkor megint lett ereje (?) a motornak. De egyik alkalommal a teljesítmény szinte teljesen eltűnt, olyannyira, hogy ki is gurultam egy parkolóba és megálltam.

Végül arra jutottam, hogy jobb, ha nem növelem a tempót 85-90 fölé - illetve amikor mégis "cuppant" egyet-egyet a motor (nem tudom jobban leírni, tüsszentő hang a motortérből és vele összhangban visszaeső teljesítmény), akkor azonnal visszakapcs és gázelvétel - ettől magához tért. Én meg célhoz értem. 6 óra volt a 380 km, a szokásos 5 helyett - végül is nem olyan vészes, de közben meg is evett 6 litert százon; kevesebbre számítottam, a vánszorgást (és az út elején elöl 2.6-ra, hátul 2.3-ra felfújt gumikat) figyelembe véve.

Nem volt egy megnyugtató élmény, na. Nagyváradon át is ültem a Camrybe, és azzal mentem tovább Marosvásárhelyre. Utána a helyi túrákon is végig azt használtuk. Aztán úgy döntöttem, hogy akkor már haza is azzal jövök, és itthon leszervizeltetem - olajcsere, ilyesmik. Egy éve nem volt szerelőnél... ráfér.

Hiába no... városi pöfögésre, pót-autónak (szóval... amire végül is vettük) alkalmas a kis járgány - de hosszabb távokra nem igazán. Bár mondjuk érdekelne, hogy a leírt hibajelenség hátterében mi lehet  :hmmmm:

Ellenben füstölni nem füstölt :) ... és csak kb. 2 deci olajat evett meg a közel 400 km-en. Jóféle MOL MSE van amúgy benne  :cool2:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )