Szia!
Ezek szerintem durva hibák ahhoz, hogy egy 6 éves 111 ezret futott Toyotában előjöjjenek (kerékcsapágy, lengéscsillapító, hacsak nem durva úthibákon ment végig). A tartóbakok úgyszintén.
Ami hirtelen eszembe jut, az a váltóolaj cseréje (bár hibridnél nem tudom, mi a pontos előírás, de úgy tudom, ez ott is szükséges), illetve a féltengelycsuklók. Ha nem alászedett kormánynál van ez, hanem egyenes kormányállásnál, akkor esélyes, hogy a belső csuklók csinálhatják, érdemes ránézni tehát a féltengelyekre. Nekem a külsőkkel volt gond, azok nagyobb sebességnél autópályán be is rezonáltak, de kanyarban is recsegtek már. Alapesetben egy belső csukló viszont több külsőt túlél, de szakember gondolom megmondja, ha itt van a probléma. Ha viszont ez a baj, attól valószínűleg még mehetsz hosszabb távra vele, mert a legritkább eset az, hogy egy féltengely menet közben essen szét (hacsak nem törik, vagy valami gyártási hibája van), de természetesen igazad van, és legjobb a kijavítás, mert ha mégis gond van, akkor mozgásképtelen lesz a kocsi.