Vannak fejlemények a katalizátorommal kapcsolatban...
Ma reggel kigyulladt a sàrga hibajelzö làmpa a müszerfalon. Egy szerelő kiolvasta, és ezùttal a P0420-as hibakódot jelezte az auto.
Sőt, az autot megemelve azt a bizonyos fémes zajt is sikerült beazonositani: a katalizàtort megütögetve a zaj valóban onnan jön.
Most már azt hiszem, nincs más választásom, mint hogy cseréljem az egész középsö kipufogó rendszert... Gyorsan kell talàljak egy jo megoldàst, mert hamarosan kell vigyem az autot vizsgàztatni, és a jelen àllapotàban nem hiszem, hogy àtmenne...
Tanácsot szeretnék tehàt kérni töletek, hogy vegyek egy új de utàngyàrtott katalizátort amely egyezik ezen alkatrész gyàri kodszàmàval, vagy esetleg hasznàltat bontobol, egy az enyémmel megegyezö autobol?
Vajon az ECU felismeri majd az utàngyàrtott katalizátort, vagy csak az eredeti Toyotàsat?
Majd kérek egy àrajànlatot a màrkaszervizböl is de azt hiszem, az nagyon dràga lesz (ùgy az alkatrész mint a munkadij)...
Meg tudnátok mondani, hogy egy új katalizátor eleve az összes szondàval jön (lambda-szonda, a katalizàtor elötti és utàni), vagy meg kell azokat is külön vásárolni?
Hogy lehet azt megàllapitani, hogy a jelenlegi szondák még működőképesek-e vagy sem? Erdemes egyùttal azokat is cserélni, vagy amiatt, hogy a katalizátor csereérett, a szondàk még lehetnek jok?
Előre is köszönöm a válaszokat.