Ahá, szóval Ferodo! Akkor ez egy újabb jó pont a Ferodonak. Csak amiatt kérdem, mert az Avensisen (2.0 D-4) és a Corollán (1.4 D-4D) is belátható időn belül esedékes lesz a fékbetét-csere (előbbin elöl-hátul, utóbbin csak elöl), és nagyon agyalok, hogy milyen legyen.
Félreértés ne essék, nem kimondottan sport betéteket szeretnék, csak "sima" utcaiakat - de ugye azokból sem mindegy, hogy mit választ az ember. A fék a legutolsó dolog, amin spórolni szeretnék ... Az elsőkre egy húszast mindenképpen rászánnánk. Lehet ennyiért Ferodot kapni?
Az arazas attol fugg, mikor kerdezed. :-) Szerintem semmikeppen ne vegyel DS Performance (korabban DS2000) -nal erosebbet. Nem vagyok nagyker, de vannak kapcsolatok, mint ahogy Szutinak is, szoval mar van ket neved tavaszra.
Egyebkent a DS2500 durva volt 2008 tavasszal amikor bevasaltam az uj fektarcsakkal. 8 darab veszfekezes egymas utan 120km/h-rol 20km/h-ra, es meg sem kottyant nekik pedig a gyari fekek ekkor mar elmelegedtek.
Lehet, kicsit félreérthető voltam - nem akarok ennyire sport betéteket, mint ez a DS 2000, mert az autókat nem használjuk "kihegyezetten", nomeg a Szuti által említett 40 ezres árfekvés egyértelműen túl sok. Viszont a Ferodora 15-17 ezret írt, na, ez már tökéletes lenne. Ahogy említettem, olyan 20 ezer környékén szánnánk rá. És elsősorban utcára szánt betét kellene, aminek a tartóssága is megfelelő. Gondolom, van a Ferodonak is ilyenje. Erről van tehát szó.
(szerk.) Ja, és a féktárcsákat nem cserélnénk, maradnának a gyáriak. Az Avensisben olyan 70, a Corollában cirka 55 ezer km lesz a csere környékén, tehát a tárcsák még biztosan nem lesznek cserére szoruló állapotban.